Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: wat moet ik doen met me ex?
je mag reactie geven, graag zelfs 0 0%
je mag geen post verwijderen 0 0%
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 17:27
beachbabe_16
beachbabe_16 is offline
Een aantal maanden geleden heb ik een vriend gehad, alles ging heel goed tot na 2 1/2 maand ik niet meer verliefd was. Ik heb het dus uitgemaakt, wat me trouwens ook logisch lijkt om te doen dan.
Twee dagen was hij eigenlijk helemaal niet meer zichzelf, hij dronk zich helemaal vol en begon weer te roken enz. maar daar gaat het nu niet om. Twee weken later kreeg hij weer met zijn vorige ex. Ik vond het natuurlijk lullig dat hij zo snel alweer een nieuwe vriendin had, maja ik had het zelf uitgemaakt. En wil natuurlijk ook niet dat hij nu ofzo de rest van zijn leven vrijgezel blijft ofzo.
Maar nu hoor ik 5 dagen geleden dat het weer uit is. Zij wilde meer vrijheid enz enz.
Dus gisteren had ik een heel goed gesprek met hem over msn en hij vertelde hij eigenlijk helemaal niet met haar had genomen om dat hij weer verliefd was op haar, maar omdat dat was om mij te kunnen vergeten. Hij wilde gewoon zeg maar niet alleen zijn. En nu blijkt dus weer dat hij nog steeds niet over mij heen is, na 2 maanden. Kijk owkeej ik wil hem best tijd geven om erover heen te komen, maar ik denk dat als ik blijf praten met hem dat hij nooit over me heen komt en altijd hoop blijft houden.
Ik heb hierover ook met een vriend van mij gepraat en hij zei dat ik hem dus eigenlijk gwoon moet blokkeren op msn, want daar spreek ik egt heel veel met hem. In het echte leven zeg maar praat ik niet zoveel met hem. Ik weet niet waarom het ligt denk ik gwoon nog lastig. Ik zei dus tegen mijn ex van miss is het beter als wij elkaar een tijdje niet spreken, maar dat wilt hij dus echt niet!
En nu vraag ik me dus af is het beter om een tijd niet met hem te praten of juist wel?
Want we kunnen nu steeds vaker veel beter met elkaar omgaan en ik wil hem echt niet kwijt. Ik wil alleen dat hij gelukkig word en over me heen komt.

Wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2004, 17:31
beachbabe_16
beachbabe_16 is offline
srry trouwens van dat stemmen wist ff niet hoe dat werkte, dus geef liever maar gwoon antwoord, want dat stemmen gaat dus niet egt lukken

[Edit door Loontjuh: Ik heb even je poll gesloten als je het niet erg vindt (ook als je het wel erg vindt ), want, zoals je zelf al zei, deze poll gaat nergens over. Men kan nog wel op je topic reageren..]

Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:44
Verwijderd
2 maanden is echt niet lang hoor! Omdat je zegt dat ie na twee maanden nog steeds niet over je heen is.. Bij mij duurt het nu al 7 maanden en vast nog vele maanden meer
Maar heb je nu dus weer een vriend? Heb ik dat goed begrepen?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:47
beachbabe_16
beachbabe_16 is offline
nee ik bedoel gewoon een vriend van mij.
Maar denk jij niet dat het sneller gaat en gemakkelijker wanneer je elkaar een tijdje niet ziet? Of denk je dat het niet uitmaakt of ik nou contact blijf houden (wat ik wel eigenlijk heel graag wil) of niet?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:53
Bo
Bo is offline
Als jij het vervelend vind dat je nog contact met hem hebt omdat je het gevoel hebt dat hij je niet kan vergeten kan je het contact met hem verbreken en hem uitleggen waarom.

Als het je niet echt stoort zou ik hem niet volledig blokkeren, want misschien troost het hem juist dat hij nog enigzins contact met je heeft. Door hem dat contact te ontnemen krijgt hij nog meer zelfmedelijden.

Hij komt er vanzelf overheen, als je hem maar duidelijk laat merken dat jullie band niks meer dan vriendschappelijk is. Tijd heelt alle wonden. En dat is echt zo.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Bo schreef op 11-10-2004 @ 18:53 :
Als jij het vervelend vind dat je nog contact met hem hebt omdat je het gevoel hebt dat hij je niet kan vergeten kan je het contact met hem verbreken en hem uitleggen waarom.

Als het je niet echt stoort zou ik hem niet volledig blokkeren, want misschien troost het hem juist dat hij nog enigzins contact met je heeft. Door hem dat contact te ontnemen krijgt hij nog meer zelfmedelijden.

Hij komt er vanzelf overheen, als je hem maar duidelijk laat merken dat jullie band niks meer dan vriendschappelijk is. Tijd heelt alle wonden. En dat is echt zo.
Dit vind ik ook. Hij kan daarnaast ook het best bepalen wat hij wilt, niet? Als jij gewoon duidelijk blijft over het feit dat er geen toekomst voor jullie meer in zit, en hem ook geen hoop meer geeft op welke manier dan ook, dan kun je best nog contact met hem houden hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:58
beachbabe_16
beachbabe_16 is offline
Ik wil juist egt heeel graag vrienden met hem blijven en juist blijven praten met hem... alleen ik vind het moeilijk dat ik weet hij zich steeds zo kut voelt omdat hij nog steeds fflieft is op mij. En hij weet ook egt dat ik niet op hem meer ben... Dus gwoon contact houden, dat wilt hij ook is dus helemaal niet zo slecht?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:00
beachbabe_16
beachbabe_16 is offline
owkeej dan Ik denk dat ik dan maar contact met hem blijf houden, want dat is eigenlijk wat we alle twee willen.
Maar het komt juist door een vriend van mij hij zei dat hij er juist veel moeilijker over heen komt als hij contact blijft houden. Maar dat is dus niet egt zo
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:05
Verwijderd
Ligt helemaal aan de persoon zelf, maar dat zal hij aan moeten geven..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:07
Bo
Bo is offline
Ja ik zou contact blijven houden. Maar let erop dat het wel een gezonde vriendschap is en dat hij weet dat het echt niet goed gaat komen tussen jullie.

Wees er een beetje allert op dat hij niet 3 keer per dag belt, en alle andere dingen doet die je normaal gesproken niet doet met gewone (goede) vrienden..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:47
beachbabe_16
beachbabe_16 is offline
owkeej bedankt Bo en Loontjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten