Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 11:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik vind die postprocessing cheats maar vaag
je moet er een specilae grafische kaart voor hebbne enzo?>
iemand die het wil uitleggen?
Oud 14-10-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 14-10-2004 @ 08:01 :
Wat heeft die wensmeter nou precies voor zin dan? En dan doel ik vooral op de overgang enzo.
Als je van peuter naar kind gaat dan staat er dat hij volmaakt gelukkig is enzo als z'n wensniveau platina is, maar wat heb je daar nou aan?

En de wensen kloppen niet, m'n beide zoons hebben een andere wenscategorie, maar ze willen altijd allebei heel graag spagettie eten.
Wanneer een kind het wensniveau platina heeft en dan opgroeit tot een tiener, dan kan hij meer wenspunten in totaal halen dan iemand die ongelukkig opgroeit. (Dus je kan 'duurdere' dingen kopen met die wenspunten omdat hij er meer kan verdienen.) En ze kunnen ook ouder worden wanneer ze een gelukkige jeugd hebben gehad. Ik heb een tweeling, eentje is ongelukkig van peuter naar kind gegaan, de andere gelukkig. De ongelukkige is veel sneller boos en heeft soms driftaanvallen, de andere is heel rustig en doet veel meer uit zichzelf. Dat zal er ook wel weer mee te maken hebben.
Oud 14-10-2004, 20:28
SanderThomas
SanderThomas is offline
Waar kun je in Veronadorp kleren kopen
Oud 14-10-2004, 20:53
Amisha
Amisha is offline
Hee, ff een vraagje:

Ik heb net een winkel gemaakt, maar hoe zorg je ervoor dat er een iemand gaat werken??? Want er zijn wel mensen, maar niemand staat achter de kassa!
Oud 14-10-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Amisha schreef op 14-10-2004 @ 21:53 :
Hee, ff een vraagje:

Ik heb net een winkel gemaakt, maar hoe zorg je ervoor dat er een iemand gaat werken??? Want er zijn wel mensen, maar niemand staat achter de kassa!
Heb je wel een kassa dan? Bij mij stonden er meteen mensen te werken toen ik voor het eerst met een Sim in de winkel kwam...
Oud 14-10-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 14-10-2004 @ 21:28 :
Waar kun je in Veronadorp kleren kopen
Als er nergens een winkel is, kan je er zelf eentje maken (kavel maken, openbaar, en dan een winkeltje bouwen).
Oud 14-10-2004, 21:47
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-10-2004 @ 22:01 :
Als er nergens een winkel is, kan je er zelf eentje maken (kavel maken, openbaar, en dan een winkeltje bouwen).
Heb ik uit pure wanhoop maar gedaan

Ik mis de restaurants wel
Oud 15-10-2004, 09:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 13-10-2004 @ 16:48 :
intProp maxNumOfVisitingSims 8

is ook leuk, hiermee kun je het aantal bezoekende sims op je feestjes verhogen
Het lukt mij al niet om een feestje te laten slagen met 2 gasten. Hoe doe je dat..?
Oud 15-10-2004, 10:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-10-2004 @ 15:04 :
Wanneer een kind het wensniveau platina heeft en dan opgroeit tot een tiener, dan kan hij meer wenspunten in totaal halen dan iemand die ongelukkig opgroeit. (Dus je kan 'duurdere' dingen kopen met die wenspunten omdat hij er meer kan verdienen.) En ze kunnen ook ouder worden wanneer ze een gelukkige jeugd hebben gehad. Ik heb een tweeling, eentje is ongelukkig van peuter naar kind gegaan, de andere gelukkig. De ongelukkige is veel sneller boos en heeft soms driftaanvallen, de andere is heel rustig en doet veel meer uit zichzelf. Dat zal er ook wel weer mee te maken hebben.
De truc is dus om, vlak voordat iemand opgroeit, zoveel mogelijk wensen uit te laten komen en dan op opgroeien klikken. Op die manier wordt een kind dat heel d'r leven ongelukkig is geweest op het laatst toch nog ouder met een platina wensniveau.
Oud 15-10-2004, 10:04
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 10:59 :
Het lukt mij al niet om een feestje te laten slagen met 2 gasten. Hoe doe je dat..?
Nog niet geprobeerd
Oud 15-10-2004, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 10:59 :
Same here. En is het IEMAND al gelukt om een kind op een privéschool te krijgen? Ik krijg telkens maar 89 van de 90 en dat is dus blijkbaar niet goed genoeg
Oud 15-10-2004, 10:46
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-10-2004 @ 11:18 :
Same here. En is het IEMAND al gelukt om een kind op een privéschool te krijgen? Ik krijg telkens maar 89 van de 90 en dat is dus blijkbaar niet goed genoeg
Hij wil niet eens bij me langskomen en ze snappen niet dat een kind geen huishouden in d'r eentje kan runnen én goed doen op school.
Oud 15-10-2004, 10:47
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Juh? Was bij mij niet zo moeilijk. Eerst liet ik die gast iets lekkers eten (turkey) .. toen had ik al veel punten. Dan alleen nog die tour doen en hem een beetje door kamers heen leiden. Geen probleem.

(Nou ja enige probleem wat ik telkens had was, telkens als die vent langskwam, waren mijn sims enorm moe)
Oud 15-10-2004, 10:53
miro
miro is offline
Heel makkelijk is dat.

Ik ben begonnen met die tour. daarna zalm voor m gemaakt, toen nog wat slijmen, ik zat geloof ik op de 130 punten ofzo.
Oud 15-10-2004, 10:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb hem één keer langs laten komen. Op dat moment ging mijn sim met de babysitter praten en wilde daar niet mee stoppen. Vervolgens legde hij z'n eigen baby op de grond neer.
Toen wilde die vent niks meer met m'n familie te maken hebben
Oud 15-10-2004, 12:38
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 13-10-2004 @ 16:22 :
Is er voor de sims 2 ook zo'n cheat dat alle behoeften vervuld worden??

zoals bij de sims 1 moveobjects on intypen en dan personage deleten, en dan erop klikken?
dat had ik ook bij de sims 2 geprobeerd, maar toen was die dus echt weg
Oud 15-10-2004, 13:11
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 15-10-2004 @ 13:38 :
http://www.cheathappens.com/zippies/sims2trn2.zip

deze downloaden, is een sims trainer voor infinite moods. Zou moeten werken denk ik
Oud 15-10-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 11:55 :
Ik heb hem één keer langs laten komen. Op dat moment ging mijn sim met de babysitter praten en wilde daar niet mee stoppen. Vervolgens legde hij z'n eigen baby op de grond neer.
Toen wilde die vent niks meer met m'n familie te maken hebben
Mij is het wel gelukt, ik liet het schoolhoofd langskomen en gaf hem een tour door het huis waar overal voor veel geld kunst in stond. Hij heeft vervolgens weinig meer gegeten, ik heb de moeder van het kind alleen flink laten slijmen!

Geweldig spel <3 alleen is er een Sim dood gegaan en ik kreeg die optie om te smeken voor hun leven niet! Hoe kan dat?
Oud 18-10-2004, 12:39
Miracle
Miracle is offline
Bij mij is het gister ook weer gelukt.

Gewoon het moeilijkste eten maken en een beetje kamers laten zien. Of slijmen (Slijmen lukte gister niet, toen werd hij steeds kwaad.) Alleen het duurt bij mij altijd even voordat ik heb ontdekt hoe ik hem ook alweer uitnodig voor het eten, dik irritant is dat.

Stom trouwens dat voor elk kind weer die directeur moet komen.... En die oma (kindermeisje) doet haar werk verschrikkelijk slecht.
Oud 18-10-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 18-10-2004 @ 13:39 :
En die oma (kindermeisje) doet haar werk verschrikkelijk slecht.
Ja, vreselijk he? Ze zit lekker tv te kijken, haalt die kinderen uit bed en duwt ze soms een flesje toe... Meer doet ze niet. 't Zou wel handig zijn als ze ze netjes op 't potje zet en leer lopen en praten...
Ik laat nu altijd eerste beide ouders goed sparen, dan neemt er eentje ontslag en die blijft bij de kinderen tot ze 'kind' zijn, daarna is een kindermeisje wel goed genoeg...
Oud 18-10-2004, 13:13
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2004 @ 13:44 :
Ja, vreselijk he? Ze zit lekker tv te kijken, haalt die kinderen uit bed en duwt ze soms een flesje toe... Meer doet ze niet. 't Zou wel handig zijn als ze ze netjes op 't potje zet en leer lopen en praten...
Ik laat nu altijd eerste beide ouders goed sparen, dan neemt er eentje ontslag en die blijft bij de kinderen tot ze 'kind' zijn, daarna is een kindermeisje wel goed genoeg...
<harmonieusgezin-modus>
da's voor dat kind toch ook veel beter?
</harmonieusgezin-modus>
Oud 18-10-2004, 13:40
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 18-10-2004 @ 14:13 :
<harmonieusgezin-modus>
da's voor dat kind toch ook veel beter?
</harmonieusgezin-modus>
ja, natuurlijk, helemaal niet bij stil gestaan
Oud 18-10-2004, 13:47
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2004 @ 14:40 :
ja, natuurlijk, helemaal niet bij stil gestaan
Je stelt me teleur Ik had je als betere moeder verwacht
Oud 18-10-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 18-10-2004 @ 14:47 :
Je stelt me teleur Ik had je als betere moeder verwacht

Er is net voor het eerst een kind meegenomen door de kinderbescherming, oh oh... Nu weet ik zeker dat ik een slechte moeder ben
Oud 18-10-2004, 14:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2004 @ 15:28 :

Er is net voor het eerst een kind meegenomen door de kinderbescherming, oh oh... Nu weet ik zeker dat ik een slechte moeder ben
Ik had per ongeluk een kind aangevraagd. Die wilde ik toen weghebben (een tuinhek omheen gebouwt), maar dat duurde nog flink lang voordat hij werd opgehaald.

Mijn moeder had carriëre luiwammes, die hoefde sowieso bijna nooit te werken.
Oud 18-10-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 18-10-2004 @ 15:51 :
Ik had per ongeluk een kind aangevraagd. Die wilde ik toen weghebben (een tuinhek omheen gebouwt), maar dat duurde nog flink lang voordat hij werd opgehaald.

Mijn moeder had carriëre luiwammes, die hoefde sowieso bijna nooit te werken.
De moeder ging werken en liet de peuter alleen, een paar seconden later werd het kindje al opgehaald Echt zielig
Oud 18-10-2004, 16:03
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2004 @ 16:03 :
De moeder ging werken en liet de peuter alleen, een paar seconden later werd het kindje al opgehaald Echt zielig
Mijn moeder wilde een keer niet eens naar haar werk omdat ze twee kinderen had.
Oud 18-10-2004, 21:54
zus en zo
zus en zo is offline
bij mij werkte de vader als moeder vrij was, en moeder als vader vrij was en ze werkten allebei tot 1500, dus dan waren ze mooi thuis als het kind uit school kwam.
Oud 19-10-2004, 11:05
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Waarom kan ik geen restaurants en dart-café's maken? Waar is de pooltafel?! Op vakantie, dat moet toch ook kunnen? Je kunt je spulletjes rangschikken in menuutjes met icoontjes (ik ben even niet heel duidelijk), maar daar zit het centrum-icoontje in en het vakantie-icoon. Ik wil weer een hond

Ik las op een site dat je je sims naar een buurt, ergens BUITEN de buurt kunt brengen waar ze wonen, en dat moest dan een soort winkel- en restaurantbuurt zijn ofzo

Blegh
Oud 19-10-2004, 11:09
Bikinie-meisje

Cafe's maken was altijd het leukste
Oud 19-10-2004, 11:18
Bikinie-meisje
Als je in het leger zit, word je opgehaald met de helikopter ipv met de auto
Oud 19-10-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 19-10-2004 @ 12:05 :
Waarom kan ik geen restaurants en dart-café's maken? Waar is de pooltafel?! Op vakantie, dat moet toch ook kunnen? Je kunt je spulletjes rangschikken in menuutjes met icoontjes (ik ben even niet heel duidelijk), maar daar zit het centrum-icoontje in en het vakantie-icoon. Ik wil weer een hond

Ik las op een site dat je je sims naar een buurt, ergens BUITEN de buurt kunt brengen waar ze wonen, en dat moest dan een soort winkel- en restaurantbuurt zijn ofzo

Blegh
Waar heb je het over?!
Oud 19-10-2004, 12:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-10-2004 @ 12:56 :
Waar heb je het over?!
dingen van sims 1 die ze bij sims 2 ook verwachtte, denk ik.
Oud 19-10-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2004 @ 13:06 :
dingen van sims 1 die ze bij sims 2 ook verwachtte, denk ik.
Ah ja, zo, ach ja, er zullen binnenkort wel weer uitbreidingen komen. Ik had echt niet verwacht dat al die uitbreidingen van Sims 1 opgenomen zouden zijn in de standaard versie van Sims 2. Dan zouden ze een beetje gek zijn geworden, die makers
Oud 19-10-2004, 14:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-10-2004 @ 13:16 :
Ah ja, zo, ach ja, er zullen binnenkort wel weer uitbreidingen komen. Ik had echt niet verwacht dat al die uitbreidingen van Sims 1 opgenomen zouden zijn in de standaard versie van Sims 2. Dan zouden ze een beetje gek zijn geworden, die makers
idd. maar iets meer dan dit had wel gemogen. De keuze uit de voorwerpen is wel heel beperkt vind ik. Ik had ook gehoopt dat er nieuwe dingen waren waarmee je punten kon verdienen als techniek, schoonmaken, creativiteit enz.
Ook hadden ze die optie van openbare kavel net zo goed weg kunnen laten als je het mij vraagt. Wat je kan maken en de attributen daarvoor zijn echt heeeeel beperkt.
Oud 19-10-2004, 18:33
Intruder
Intruder is offline
Ik had een 'familie' aangemaakt, 3 leden, allen huisgenoten van elkaar. Ze hadden 3 verschillende wensen, romanticus, kennis-nerd en familie-mens. De romanticus en kennis-nerdin heb ik aan elkaar gekoppeld, en ze gingen trouwen. Direct daarna kreeg de romanticus zowat een zenuwinzinking, omdat dat juist 1 van zijn 'angsten' was (net als 'baby krijgen'). Staat hij nog voor het altaar te huilen, komt er opeens een mary-poppins achtige man naar beneden gevlogen die hem probeerde te kalmeren. (het bleek een therapeut te zijn) Ze zijn overigens nog steeds getrouwd, (kun je ook scheiden?) en die man met een familiewens heeft een kindje geadopteerd, die zo vaak mogelijk aan haar creativiteit en inzicht werkt.

En dit alleen al heeft me 3.5 uur geduurd. tis ook best verslavend
Oud 19-10-2004, 21:27
SanderThomas
SanderThomas is offline
Veel ruzie maken en op een gegeven moment kun je kiezen voor "relatie verbreken" ofzo
Oud 19-10-2004, 21:29
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik betrap mijzelf erop dat ik nogal wat van mijn sims2 tijd aan het 'skinnen' besteed. Zeker niet slecht al zeg ik het zelf (en vooral niet gezien er zoveel crappy downloads in de omloop zijn).

(mocht er interesse zijn dan kan ik wel wat screenshots posten, of anders een package uploaden en de link doorsturen per PM)
Oud 19-10-2004, 21:32
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 19-10-2004 @ 22:27 :
Veel ruzie maken en op een gegeven moment kun je kiezen voor "relatie verbreken" ofzo
Kan ook anders:
Ik had een gezin waarbij de vrouw heel erg op seks belust was en op een gegeven moment die maar vreemd heb laten gaan. Toen ze maar niet betrapt werd (zelfs al liep die minnaar van haar langs haar man in z'n onderbroek), besloot ik maar aan 'woohoo' te doen terwijl haar man thuis was.

Hij kwam meteen aangestormd en begon haar te bitchslappen. Daarna kon ik kiezen voor de optie 'break up', waarmee hij haar het huis uit trapte.
Oud 19-10-2004, 22:03
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 19-10-2004 @ 22:29 :
(mocht er interesse zijn dan kan ik wel wat screenshots posten, of anders een package uploaden en de link doorsturen per PM)
Laat maar komen die screenshots dan kunnen we altijd nog kiezen of we downloaden maar ik ben benieuwd
Oud 19-10-2004, 23:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Intruder schreef op 19-10-2004 @ 19:33 :
Ik had een 'familie' aangemaakt, 3 leden, allen huisgenoten van elkaar. Ze hadden 3 verschillende wensen, romanticus, kennis-nerd en familie-mens. De romanticus en kennis-nerdin heb ik aan elkaar gekoppeld, en ze gingen trouwen. Direct daarna kreeg de romanticus zowat een zenuwinzinking, omdat dat juist 1 van zijn 'angsten' was (net als 'baby krijgen'). Staat hij nog voor het altaar te huilen, komt er opeens een mary-poppins achtige man naar beneden gevlogen die hem probeerde te kalmeren. (het bleek een therapeut te zijn) Ze zijn overigens nog steeds getrouwd, (kun je ook scheiden?) en die man met een familiewens heeft een kindje geadopteerd, die zo vaak mogelijk aan haar creativiteit en inzicht werkt.

En dit alleen al heeft me 3.5 uur geduurd. tis ook best verslavend
altaar? bij het trouwen? Bij mij is het altijd een simpel verzoek en dan ' ineens ' is het klaar en zijn ze getrouwd. daar komt geen altaar of moeilijk iets bij kijken...
wel grappig om jouw verhaal te lezen
ik wil ook een koppel dat een therapeut krijgt
Oud 19-10-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 19-10-2004 @ 22:32 :

Hij kwam meteen aangestormd en begon haar te bitchslappen. Daarna kon ik kiezen voor de optie 'break up', waarmee hij haar het huis uit trapte.
Mijn sim was met een andere sim getrouwd die al met een andere sim verloofd was en vervolgens liet ik haar weer met haar exverloofde vreemd gaan. Ze werd betrapt, ging weg en toen nam mijn sim haar nog steeds mee uit zijn werk elke dag
Oud 20-10-2004, 06:30
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-10-2004 @ 00:36 :
altaar? bij het trouwen? Bij mij is het altijd een simpel verzoek en dan ' ineens ' is het klaar en zijn ze getrouwd. daar komt geen altaar of moeilijk iets bij kijken...
Ik heb zo'n vermoeden dat dat weer hetzelfde werkt als de verjaardagstaart.

Ik had een keer dat ik dat ding voor een kind. Dus een van die ouders pakt dat kind, laat haar de kaarsjes uitblazen en legt haar neer. Vervolgens gebeurt er niets met dat kind, kunnen de ouders dat kind niet oppakken. Vervolgens maken die ouders steeds opdrachten aan om dat kind op te pakken om die gelijk weer te annuleren omdat dat niet lukt.

Gevolg: 1 gezinslid gaat dood van de honger en het kind wordt opgehaald.

Hier nog 2 afbeeldingen van normale ogen naast een setje donkere ogen die wat donkerder overkomen:

Wielrennersbroek - Voor volwassenen en tieners, helaas alleen te gebruiken als vrijetijdskleding

Geel trainingspak - Voor volwassenen, gymkleding

Rok - Voor tieners
En nog een rok - Voor tieners
Weer die rok, maar dan anders - Voor tieners

Lingerie - Voor volwassenen, ondergoed

En nog meer lingerie - Voor volwassenen, PJ's
Oud 20-10-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 20-10-2004 @ 00:36 :
Huh? Ik zie altijd een filmpje wanneer ze gaan trouwen, heel grappig En ook wanneer een kindje opgroeid... En ook de eerste keer dat Sims seks hebben ('woohoo' of 'oh jaa' dus)..

Mijn familie is nu flink bezig, twee kinderen (een tiener en een kind) en mevrouw is weer zwanger Maar de hele familie is blij En het opvoeden gaat ook altijd goed Alleen is m'n huis nu iets te klein, dus die tiener moet snel volwassen worden en verhuizen

Ik kijk wel uit naar leuke spulletjes die er bij komen, meer kleren, meer kapsels (kinderen hebben maar weinig keuze) en misschien ook wat makkelijker spleet-oogjes maken (ik wil dolgraag een chinees gezin maken, maar de ogen lukken me echt niet goed ). En meer spullen voor in huis.
Oud 20-10-2004, 12:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-10-2004 @ 12:58 :
(ik wil dolgraag een chinees gezin maken, maar de ogen lukken me echt niet goed )
Oud 20-10-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 20-10-2004 @ 13:08 :
Wat? Mag dat niet ofzo?
Oud 20-10-2004, 15:14
Verwijderd
Misschien is het al eerder gevraagd, maar goed:
Kun je tijdens het spelen het kapsel van je sims veranderen?
Oud 20-10-2004, 15:25
ik=lief
ik=lief is offline
Ik kijk wel uit naar leuke spulletjes die er bij komen, meer kleren, meer kapsels

Hoe krijg je die er dan bij ??
Oud 20-10-2004, 15:34
ik=lief
ik=lief is offline
hoe kom je aan een liefdesbad ?
Oud 20-10-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 20-10-2004 @ 16:14 :
Misschien is het al eerder gevraagd, maar goed:
Kun je tijdens het spelen het kapsel van je sims veranderen?
Op een spiegel klikken, dan staat er de optie;'Uiterlijk veranderen', je kan het kapsel dan veranderen (soort en kleur), de make-up (en ook schmink) en baard.

en @ ik=lief:
Nieuwe spulletjes.. Mja, bij Sims 1 stond er soms een Pack met spulletjes op de site van de Sims, met nieuwe spullen en kleren. Maar misschien stoppen ze die nieuwe dingen ditmaal bij een uitbreiding, en moet je er dus voor betalen... En het liefdesbad kan je kopen met wensvervul-punten, eerst veel wensen uit laten komen van je Sim
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten