![]() |
||
Citaat:
Nou, met die redenen valt wel te leven, lijkt mij zo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als FB heb je een bepaalde verantwoordelijkheid. Als je een periode niet aanwezig bent/kunt zijn, kun je dat het beste gewoon even melden. Via een mailtje aan AngelLena ofzo, zodat ze d'r even een announcement van kan maken. Als je dat niet doet, lijkt het gewoon alsof je je interesse verloren hebt. Mensen kunnen nou eenmaal geen gedachten lezen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou moet ik zeggen dat ik ook wel voor mail ben hoor, ik bekijk dat topic niet al te vaak, en bij echt langdurige afwezigheid stuur en ontvang ik liever een kort mailtje, dan dat ik een topic door moet spitten. Om in het vervolg dit soort dingen te voorkomen zeg maar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat wij de info in dit geval gemist hadden, is onze fout.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand nou geen internet meer heeft, of ziek wordt, of persoonlijke problemen heeft, is mij om het even. Het gaat erom dat iemand nog blijft voldoen aan de eisen van beschikbaarheid en mogelijkheid tot internetten, want je bent tenslotte wel forumbaas. Ligt het niet voldoen aan die eis buiten jouw eigen schuld, is het nog jouw probleem. Dan zorg je maar voor een vervanger, in overleg met de overige FB's. Dan benoem je maar een tijdelijke FB die de boel in de gaten houdt terwijl de ander problemen heeft/. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dus wat is dan nog het probleem?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Euh, je bent FB omdat je een bepaalde taak op je neemt. Wat jij omschrijft noemt men 'lid'. Bovendien, het was ook gewoon een suggestie. Een aantal FBs zit moeilijk te doen over gewoon even melden dat je internetproblemen heeft. Sorry hoor, maar wie zit er dan te zeuren? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit topic is gepost op 14-10. Gadje is in de weken daarvoor wel actief geweest op 't forum, dus het was absoluut niet waar dat ze helemaal geen internet had. Op zich wel apart dat ze 2 weken geen internet gehad heeft, maar er geen 'gat' van 2 weken tussen 2 dagen waarop ze gepost heeft in die periode zit. Als ze een enkele reactie kan geven, kan ze ook wel even melden dat ze problemen heeft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Na het hele topic eens hebben doorgelezen.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het feit dat je dit wel moet melden en een ziekte of persoonlijke omstandigheden niet, lijkt me vrij logisch. Ziekte en problemen thuis liggen nogal gevoelig, terwijl gebrek aan een internetverbinding dat niet liggen. Maar verder zal het mij verder echt worst wezen, ik post toch nauwelijks op lifestyle. Het gaat me er alleen even om valse redenaties van de mensen hier te ondervangen. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben toen toevallig wel online geweest maar het werkte niet, ik heb niks kunnen doen, en dat was op school en hier waar ik woon zijn geen internetcafés maar ik doe toch gewoon mn werk als fb? misschien wat minder als angellena maar is dat dan erg? alles is nu toch opgelost?waar zeur je dan verder over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast begrijp ik ook uit dit topic dat Gadje nog nooit een actieve of oplettende forumbaas is geweest, dan is het toch logisch dat de mensen op lifestyle (let wel, mij kan het m'n reet roesten) het niet kan waarderen als ze zomaar uit het niets een tijdje niet komt opdagen? Het kan mij echt niet schelen of jullie het voor de lol doen of dat het, zoals bijvoorbeeld bij jou, bittere ernst is. We hebben forumbazen niet voor niets en ze moeten hun werk doen, anders wordt het een zooitje. Punt uit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze heeft het ook laten weten aan ons, maar wij hebben daar overheen gelezen. Ze is wel actief geweest, ze is misschien niet elke dag bezig met topics sluiten maar er zijn andere manieren op actief te fb-en. Ze kwam niet uit het niets een tijdje niet opdagen, ze heeft dat laten weten. Misschien niet aan de leden, maar dat doen we nooit. Zo werkt dat gewoon niet. Stel je voor dat we allemaal aan de leden laten weten wanneer we er niet zijn. Dan gaan de leden misschien expres op bepaalde dagen dat wij er niet zijn, lopen spammen etc, omdat ze dat van tevoren wisten. Dat kan toch niet?? ![]() Ik vind dat ze haar werk doet, alleen soms KON ze dat niet doen, omdat ze daar de middelen niet voor had. Jammer. Maar vanaf nu zal dat beter gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Maar die reactie van jou daar kunnen we natuurlijk ook niet veel mee. Freakjuh gaf in een ander deel van haar post wél een goed argument: spammers kunnen er gebruik van maken. Misschien is het handiger om te zoeken naar een tussenweg waarbij de leden tóch weten of fb's actief zijn of niet, maar er geen misbruik van kan worden gemaakt. Citaat:
En over een andere (tijdelijke) vervanger: klinkt makkelijk, maar ten eerste moet er gekozen worden wie die vervanger dan wordt (wat ook enige tijd in beslag neemt) en vervolgens moet ie wegwijs gemaakt worden, wat weer tijd vergt van de collega fb's die hun tijd juist nodig hadden voor LS.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat spammerargument is gewoon grote onzin. Dit is nooit een probleem geweest, ook niet met FB meetings, en in dit geval is het compleet irrelevant omdat het hier niet om een groep FBs ging, maar om 1 FB die toch al niet bijster actief was. |
![]() |
||
Citaat:
Wel ontzettend flauw om met "Idem. Het is alsof je tegen een muur praat." te reageren, want we doen toch echt ons best om overal op te reageren en te kijken waar we in het vervolg dingen kunnen veranderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als we Gadjes afwezigheid moeten doorgeven aan de leden, zouden we afwezigheid van andere fb's ook moeten doorgeven. Waar trek je dan de lijn? Je vertelt het wel als een fb minder afwezig is, maar niet als een fb een week op vakantie gaat? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar je kent mijn mening en ik maak er dus verder geen woorden aan vuil. Ik ben het er in ieder geval [enquete stijl]zeer mee oneens[/enquete stijl].
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Welke fb zou jij eerder pmen? De meest, of de minst actieve? Lijkt mij dat als je echt dringend iets te melden hebt, dat je de meest actieve fb pmt van dat deelforum. En M&M niet kennen is een rotsmoes. Dat forum is er niet voor niets, degen die het niet kennen hebben EN geen mededelingen gelezen, want wordt bijna in elke mededeling wel vermeld, EN ze hebben de FAQ EN het beleid niet doorgelezen. Als je die moeite al niet kunt nemen als lid om even te bekijken waar je terecht kunt met je klachten, dan ben je niet echt slim bezig.
||
Citaat:
Oh en @ Angellena, kom op, be honest, wie leest die mededelingen, FAQ en dat soort crap nou echt?
|||
Citaat:
Citaat:
Toen ik hier net nieuw was heb ik de FAQ weldegelijk doorgelezen. Verder heb ik het algemene beleid ook weleens doorgelezen, en de mededelingen op de subfora waar ik regelmatig kom ook. En zo "crap" vind ik het beleid ook niet. Je hoort regelmatig leden klagen dat niet iedereen gelijk behandeld wordt. Dit zou pas echt het geval zijn als er geen beleid zou zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je wilt pmen dan doe je dat toch lekker? Zal niemand een probleem van maken. Maar alleen omdat de pm functie bestaat kan je niet het bestaan van M&M negeren, dat is er voor om je klachten te droppen en als het via PM even niet snel genoeg gaat omdat een fb op vakantie is oid, dan zet je het maar op M&M. En als dingen ECHT spoed hebben is het altijd handiger om het op M&M te zetten, daar ben je iig verzekerd van een spoedig antwoord, per pm niet. Dus ik zie nog steeds je probleem niet. Er zijn mogelijkheden genoeg, het is aan jullie om er gebruik van te maken, als jij er voor kiest om maar 1 mogelijkheid te benutten en de andere te negeren, so be it, dan zeg ik dat het jouw probleem is als het niet tijdig doorkomt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|