| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb je ook al 'tig keer gezegd dat je je PM box is leeg moet maken. Ik kan er ook niks aan doen dat als jij 250 pm's hebt, je er maar 2 of 3 verwijderd, omdat mevrouw alle mooie PM's wil bewaren
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog wel buikpijn (duh ) en ik mag minstens twee weken niet zwemmen...maar ja... Ik lag met twee mensen van 80 en 89 (oid) op de kamer. ![]() Aragnabite: nog gefeliciteerd! Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 11:35. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.. Of wil je dat dan weer niet omdat je niet om kaartjes maalt.. hrm.. ![]() M'n hart luchten.. hm.. hij is zo lief Morgen toch maar eens informeren of de rest van m'n vakken eral zijn.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hecht alleen niet zoveel waarde aan de gebeurtenis 'verjaardag' op zich, omdat ik het niet een prestatie vind dat ik alweer een jaar ouder ben...ik heb er immers niets voor hoeven doen, maar goed. Het gaat er gewoon om dat ik ook een spontaan kaartje wil krijgen omdat mensen zich herinneren dat ik over een paar dagen jarig ben
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(behalve op de dag zelf misschien om dat dat cijfertje onder je naam dan zo mooi rood kleurt )En inderdaad.. de verjaardag zelf stelt weinig voor.. maar het is toch weer een goed excuus om gezellig te zijn met vrienden en kennisen en zo.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan kun je tenminste nog een echt kaartje sturen.
|
|
||
|
Citaat:
Bijv: Je kan als optie instellen dat je de dag voor je verjaardag groen wordt (ja ja, niet letterlijk, niet flauw gaan doen .. <- maar die is zelfs altijd groen, wat een ramp lijkt me dat.. anyway) en bij die optie hoort dat je adres dan voor 1 dag in je profiel te zien is.. of zo. Hm.. dit gaat vast niet aanslaan he? Ik hoef m'n adres niet zo duidelijk op i-net eigenlijk ![]() Nou ja.. maar het groen zijn vind ik wel een idee
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan stromen de kaartjes ineens binnen ja. Nee, dat adressen hoeft voor mij niet zo. Maar we kunnen wel met z'n allen kaartjes gaan sturen naar nare man.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.. en anders krijg je een topic met een slotje.
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 21:32 | |