|
|
Bekijk resultaten poll: Wat doe jij voor extra geld? | |||
klusjes voor mijn ouders |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3.13% |
vakkenvullen |
14 | 10.94% |
oppassen |
17 | 13.28% |
bollenpellen |
1 | 0.78% |
websites bouwen |
3 | 2.34% |
niks |
29 | 22.66% |
anders..... |
60 | 46.88% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien krantenlopen? of in de kassen? weet minimumleeftijd daar niet precies voor. oppassen is ook een goede optie. ![]()
|
post rondbrengen (selectmail). 2x per week, maandags ophalen en voor woensdagavond rondbrengen, woensdagavond ophalen en voor zondag rondbrengen. andere tijden kunnen ook, maar zo doe ik t elke week.
t kost mij elke week ongeveer 2x3 uur, soms wat minder, soms wat meer, soms veel meer als t erg veel is (bijvoorbeeld catalogu voor wehkamp erbij). stuksloon, basisloon en vaste premies bij elkaar kom ik op ongeveer 300 euri per maand (gemiddeld : soms is t 'maar' 200, soms is t best aardig wat meer. minimum ooit verdient hiermee per maand was 175 euro, maximum in 1 maand was 500 euro, maar dat was dan ook erg veel). meestal breng ik een deel met de fiets weg (stadswijk) en een deel met de auto (bedijvenparkje). t bevalt me op zich best goed, tis niet zo vervelend als veel mensen denken en t verdient (vind ik) best aardig. je hebt niet zo heel veel contact met je collega's, je ziet ze maar 2x per week een kwartiertje of zo, maar je hebt ook niemand die echt op je let tijdens je werk. daarnaast kan ik dit tenminste goed combineren met mn studie en lekker zelf mn werktijden bepalen (tot op zekere hoogte). en, ach, ik heb tenminste werk.
||
Citaat:
De site in mijn profiel is al weet ik veel hoe oud, en ik ben de ontwerper niet (althans niet vgan de GUI) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zie de tijd van de post, had teveel op geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder mag ze nog niet eens achter de kassa ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enneuh... 3 uurtjes ofzo? Tsjeck: www.szw.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het genoeg voor mezelf verdienen + het is leuk werk. Ik kan me alleen wel voorstellen dat het in de omgeving van Amsterdam wat drukker is dan in Beuningen ![]()
||
Citaat:
|
Ohw, ik had hem ook al bij de Lifestyle/Bazaar gepost maar ik ken een website die zoeken verkopers voor damesspijkerbroeken uit Brazilië. Dan kan je die verkopen wanneer je wil en als ze niet verkopen weer terugbrengen. Op zich lijkt het me wel wat maar ik weet of het kan verdienen. Heeft iemand dat wel eens gedaan?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje mboscholier | 2 | 09-10-2013 09:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Hebben jullie een bijbaan? django023 | 42 | 20-08-2011 20:17 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaan Luwana | 4 | 08-11-2009 14:38 | |
Werk, Geld & Recht |
bijbaantje Iesszzjuhh | 29 | 24-08-2005 00:38 | |
Werk, Geld & Recht |
ik wil een bijbaantje lijntje012 | 5 | 23-10-2004 16:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik ben 14 en hoe kom ik dan aan een bijbaantje?!? xx-tha-gurl-xx | 15 | 11-05-2003 12:48 |