| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Als God een hekel aan homoseksualiteit heeft, waarom vertelt hij me dat dan niet persoonlijk? 
	__________________ 
	
	Du bist ein N00b! 
	 | 
	||
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 
		
		
		 | 
	
	|||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Maar als God zo'n hekel heeft aan homo's, waarom straft hij ze dan zelf niet? Laat spontaan al hun penissen erafvallen ofzo... Zou best cool zijn. God: *straft* Persoon: *penis valt eraf* Kut! toch homo! Citaat: 
	
 
	__________________ 
	
	Spatieszijnvoormietjes. 
	 | 
	|||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 God verteld het ook aan jou, via de Bijbel of via mensen. In Leviticus 18:22 staat dit: En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, een gruwel is het En zo zijn er meer stukjes, wil je nog meer info kijk dan ff hier. 
	__________________ 
	
	Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
  | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Hypocriete zooi. Groet, Tio 
	__________________ 
	
	Elke dag kaas is ook niet alles 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 dat "haat de zonde, en niet degene die hem begaat" is trouwens onzin, in de praktijk komt het op hetzelfde neer, dus is slechts een excuus om aan beschuldigingen van discriminatie te voorkomen. 
	__________________ 
	
	"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Mag ik de steile christenen en moslims onder ons nu eens een vraag stellen: als God homoseksualiteit een zonde vindt, waarom heeft hij bepaalde mensen dan homoseksueel gemaakt? Is dat pesterij ofzo? 
	__________________ 
	
	There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool: 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
  ), waarom heeft hij jou dan gemaakt? jij bent nou eenmaal niet zonder zonden. hij kan zich alleen maar zitten ergeren aan jou.waarom verdoemd god niet alle mensen? waarom laat hij nog zonden bestaan?  | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
				
					Verwijderd
					
				 
		 | 
	
		
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Er staat echter niets over homo zijn. Je mag het best zijn, zolang je er niets mee doet. Het staat in Leviticus 18. zin 6 -25, samen met alle andere mensen/dieren waar je geen sex mee mag hebben. Ik raad je de hebreeuwse tekst aan, maar de vertaling is redelijk ook.  | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||
				
					Verwijderd
					
				 
		 | 
	
		
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Echter, zonder mijn eigen mening te geven, zijn er genoeg argumenten die stellen dat je wel degelijk iets aan homoseksualiteit kan doen. Dan doel ik niet meteen op imam Hasselhoef ('homoseksualiteit is een ziekte die bestreden moet worden'), maar bijvoorbeeld over Nietzsche die stelt dat homoseksualiteit een trend is, juist iets onnatuurlijks en bovenal iets decadents; zonder morele noch innerlijke kracht. Dit laatste is vooral veel van toepassing. Hetero's zie je niet rondlopen op zoek naar aandacht voor hun geaardheid, maar homoseksuelen verschijnen op tv bij Papaul, komen uit in hun vriendengroep, doen mee aan de Gaypride en hebben blijkbaar een bepaalde bevestiging nodig. Het idee van dyonisisch gedrag is o.a. om je boven de trends te zetten en je wat dat betreft deel laat uitmaken van het hogere. Het is niet altijd het beste om precies te doen wat je zelf wilt. Integendeel zou ik haast willen zeggen. Ik heb niets tegen homo's, zoals ik al zei, geef ik hier meningen en argumenten van anderen neer, waarvan ik vind dat daar ook over gedacht moet worden. En, natuurlijk zijn er homo's die wel zeker van zichzelf zijn en er niet mee te koop lopen. Soit. En waarom god je zo heeft gemaakt? Misschien als test? Over elke kwestie zijn voor elke kant argumenten aan te dragen. Wat zeg je ervan?  | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||||||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Citaat: 
	
 Citaat: 
	
 Zoiets heet vooroordelen. Maar het blijft ook bij vooroordelen want er zijn genoeg homo's die normaal doen en ook genoeg hetero's die zich "shockerend" kunnen gedragen. Zo zijn de meeste travo's nog altijd hetero. Citaat: 
	
 De meeste zijn idd zichzelf. Citaat: 
	
 Voor de maatschappij, voor God of voor de homo's zelf? 
	__________________ 
	
	Du bist ein N00b! 
	 | 
	||||||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
  | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Je kunt het dan geen 'afdwalen van god' of iets dergelijks noemen, zoals volgens jou in de bijbel staat. Afdwalen van god zou inhouden dat mensen bewust kiezen voor bepaalde ideeën. Er staat 'een natuurlijke seksuele omgang met vrouwen'. Maar die natuurlijke omgang komt grotendeels door hormonen in je lichaam. Dat is dus precies even natuurlijk als mensen die een andere hormoonhuishouding hebben (of eraan blootgesteld zijn tijdens de zwangerschap) en daardoor een seksuele aantrekkingskracht voelen tegenover hun eigen geslacht. Er is in die zin geen sprake van onnatuurlijk. Het enige wat er te zien is, is dat homoseksualiteit veel minder vaak voorkomt dan heteroseksualiteit. Dan is het niet onnatuurlijk, maar schaars. Verder kun je er geen oordeel over vellen.  | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Wat valt verder onder sexuele onreinheid? Of mogen we alleen onder de dekens met het licht uit zonder voorspel en naspel even missionaris terwijl we bidden omdat we zondigen en dan omdraaien en slapen? (Note: dit is sarcasme) Sexualiteit is nooit onrein, het is een deel van de Schepping, waar jij in behoort te geloven. Waarom zou God homo's maken als hij niet wil dat het gebeurt? Al die verboden op sexueel gebied zijn geschreven door de Kerk om mensen in toom te houden, en zijn toch echt niet het woord Gods. 
	__________________ 
	
	Spatieszijnvoormietjes. 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Even voor de duidelijkhed, ik heb er zelf niet voor gekozen om op meisjes te vallen. Als ik mocht kiezen, dan had ik het wel geweten. Dan zou ik gewoon hetero willen zijn, vanwege de onacceptatie van sommige kanten, vanwege dat je toch als 'anders' wordt gezien, maar eigenlijk ben ik ook gewoon een mens. Ik bedoel, ik poep, loop, eet, drink, ga naar school, heb familie, etc. Alleen gaan mijn gevoelens meer naar meisjes toe, maar dan vind ik mezelf niet 'anders' Ik hou er ook niet zo heel erg van om telkens te moeten zeggen dat ik op meisjes val, maar de meeste mensen gaan er nou eenmaal vanuit dat je hetero bent. Dat ik hetero zou willen zijn als ik die keuze had, wil niet zeggen dat ik nu niet tevreden ben met wat of wie ik ben. Het was voor mij een stuk makkelijker geweest om in deze samenleving te leven. En deze gevoelens onderdrukken en mij voordoen als hetero, is voor mij geen optie, want daar zal ik mezelf ongelukkig mee maken. Ik heb in mijn leven wederzijdse verliefdheid en liefde gevoeld en dat vind ik één van de mooiste dingen op deze wereld die er zijn. De koran of de bijbel mogen nog zoveel zeggen over homoseksualiteit, maar uiteindelijk zijn het mijn gevoelens en doe ik waar ik me gelukkig bij voel, zonder iemand daarmee te willen schaden. En waarom god mij zo heeft gemaakt? Misschien om te laten zien dat verliefdheid tussen twee meiden wel degelijk kan. Ik heb zelf meegemaakt dat als je gevoelens onderdrukt, jezelf daarmee ongelukkig maakt en sinds ik er open voor sta, ben ik gelukkiger. Dus misschien is het ook om te laten zien dat het geen zin heeft om verliefdheid of liefde tussen twee vrouwen te onderdrukken, want gaat het uiteindelijk niet om het geluk van de mens, zonder daar een ander daarmee te willen kwetsen? 
	__________________ 
	
	....GrEeTz To EvErYbOdY... 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	|
| 
	
	
	
	 
		
		Homoseksualiteit en het lesbisch-zijn zijn getransformeerd tot "alternatieve levenswijzen", "persoonlijke voorkeur", "een natuurlijke variatie", enz. in het Westen, vandaag de dag. Toen homoseksualiteit werd gezien als een ziekte door de Association of Psychiatrists, is het nu van de lijst afgehaald en vervangen door homofobie. Bijgevolg worden Islaam en Moslims gezien als intolerant en bevooroordeeld vanwege hun doorgaanse tegenstand. Argumenten ten bate voor de tolerantie van homoseksuelen fundeert zich op de veronderstelling dat homoseksueel gedrag biologisch bepaald is, en niet gedoctrineert is vanuit de samenleving. 
	
	
	
	
	
		
		1) Vroegere verzet tegen homoseksualiteit ontleende haar rechtvaardiging aan het argument dat dergelijk gedrag onnatuurlijk is. Als gevolg van sodomie kunnen er geen kinderen ontstaan, wat tot de basis van het oorzaak-gevolg principe bij seksuele verbintenissen geldt. "Moeder Natuur" heeft ons niet op die manier geschapen, werd er gesteld. Om dit soort argumenten te weerleggen, hebben homoseksuele wetenschappers de aarde afgespeurd, tot zij zogenaamd homoseksueel gedrag onder het dierenrijk ontdekten. Zij ondervonden dat mannetjes van een exotische soort vis aan de kust van Japan, het gedrag van de vrouwtjes imiteerden om zo andere mannetjes te weerhouden hun wijfjes te bevruchtigen. En een zeldzaam vlinder aan de kust van Afrikaanse eilanden, deed zich ook voor als vrouw, tijdens het paarseizoen. Maar als het dierenrijk gebruikt moet worden om menselijk gedrag te rechtvaardigen, dan bestaat er ook een spin in Zuid-Amerika, waarvan het vrouwtje veel groter is dan het mannetje. Wanneer dan de paartijd verstreken is, eet het wijfje haar man op. 2) Gedurende de jaren 80 werd er beweerd dat een klier aan de onderkant van het brein, welke klein is bij vrouwen en groot is bij mannen, ook klein is bij homoseksuelen. Echter, dit bewijs, welke zo op het eerste gezicht voor de leek onbetwistbaar lijkt, werd onmiddellijk weerlegd door wetenschappers. De informatie werd gehaald uit de dwarsdoorsnede van het brein bij dode volwassenen, wiens seksuele voorkeur voor overlijden vastgesteld was. Aldus kan het zo zijn dat de geringere omvang bij homoseksuelen het resultaat is van het praktiseren, en niet de oorzaak. Dus dat zij geboren kunnen worden met een normale omvang van de klier, welke dan kromp als gevolg van hun afwijkende levensstijl. 3) Tot voor kort is genetica de meest aangehaalde grondslag voor het pro-homo argument. In 1993 heeft Dr. Dean Hamer, een onderzoeker aan het National Cancer Institute, beweert dat hij "het eerste concrete bewijs dat 'homo-genen' echt bestaan" heeft ontdekt. Homoseksuele oriëntatie zou mogelijkerwijs doorgegeven zijn op mannen via de X chromosoom van de moeder. Hamer's ontdekkingen, gepubliceerd in het prestigieuze blad Science, verruilde zijn kleurloze carriere als een ambtelijk wetenschapper naar een robuuste publiciteitsrol, waarbij hij zijn memoires opschreef. Hij legde zijn eed af aan het hoger gerechtshof van Colorado, welke de basis vormde voor het geslaagde besluit om het anti-homo verweer neer te slaan.[1] Ook vond men dat Hamer's onderzoek tekort schoot aan een bestuur; wat een fundamenteel principe punt is binnen het domein van wetenschappelijk onderzoek. Bovendien melde de Chicago Tribune in juni 1994, dat een junior wetenschapper in Hamer's laboratorium, welke het in kaart brengen van de genen ondersteunde in het kader van de homoseksuele studie; het vermoede deed opwekken, dat zij selectief informatie rapporteerde. Kort daarop werd zij geschorst van haar doctorate lidmaatschap in Hamer's lab. Maar het National Institute of Health onderzoek, staafde haar beweringen en gaf haar een andere positie in een andere lab. Ofschoon Dr. Hamer terughoudend was over zijn eigen seksuele voorkeur in zijn memoirs, gaf hij later toe dat hij homo was.[2] 4) Er moet notie genomen worden van het feit dat Islaam in zijn voltooide vorm, geen anti-homo wetgeving de wereld in heeft geïntroduceerd. De teksten in de Torah zijn vol van duidelijke veroordelingen, van dergelijke praktijken. 5) De consequentie van AIDS is genoeg om aan te tonen dat homoseksualiteit kwaad doet en een gevaar is voor de samenleving. Het vroege begin van de verspreiding van AIDS concentreerde zich onder de homoseksuele gemeenschap. Later verspreidde het zich naar de heteroseksuele gemeenschap via bloedtransfusies, drugsnaalden en de zogenaamde bi-seksuelen. En gaat als op hol geslagenheid door onder promiscue heteroseksuelen. 6) Islaam ziet homoseksualiteit als een keuze. Het is ondenkbaar dat God homoseksuelen mensen maakt, en het vervolgens tot misdaad verklaard en er bestraffingen voorschrijft, voor zowel in dit leven als het volgende. Om zo'n stelling te accepteren, is hetzelfde als het accepteren dat God onrechtvaardig is. Neigingen kunnen zich bij mensen ontpoppen door verscheidene natuurlijke als onnatuurlijke daden, van overspel tot verkrachting en van necrofilie tot bestialiteit. Deze neigingen kunnen voortkomen uit djinn-influisteringen, invloed uit de media, of zelfs uit menselijke gepraat dan wel direct contact. Menselijke schepsels zijn niet zoals robots, die alleen kunnen doen waar zij voor geprogrammeerd zijn. Mensen kiezen en God houdt hen verantwoordelijk voor hun keuzes. Als het zou zijn dat homoseksualiteit een voortvloeisel is uit genetische noodlot, dan zou het oneerlijk zijn voor God om het te criminaliseren en de praktiseerders ervan te bestraffen. Heden ten dagen beweren sommige wetenschappers zelfs dat moord een genetische oorsprong kent. Door zoiets te accepteren, zou het als een excuus zijn voor moordenaren, om zodoende moord te tolereren. 7) Islaam schrijft de ouders voor om hun kinderen op tienjarige leeftijd in hun bedden te scheiden, om zo seksuele ervaringen te voorkomen, als gevolg van experimentering in de jeugd. Zulke ervaringen kunnen versterkt worden door contacten op scholen en door mishandeling van volwassenen. Ook het onderscheid tussen man en vrouw, worden nadrukkelijk gezet in de leerstellingen van al-Islaam. De profeet vervloekte mannen die de vrouwen na deden en de vrouwen die de mannen na deden. De Westerse mode-industrie wordt beheerst door homoseksuelen die het verschil tussen mannen en vrouwen pogen te vervagen, om zo hun gedrag meer acceptabel te maken. Zodoende is mannenmode meer vrouwelijk in stijl en kleur verworden, en vrouwen dragen nu driedelige pakken, strikken en petten en traditionele mannen schoenen. Deze onderscheidingen kunnen relatief zijn, en verschillen van maatschappij tot maatschappij. In Schotland bijvoorbeeld; daar dragen mannen traditioneel korte 'kniejurken' welke 'kilt' genoemd wordt. In Schotland zou dit niet gezien worden als imitatie van vrouwen, maar in een gemeenschap waar alleen vrouwen dergelijke kledij dragen, wordt het wel gezien als imitatie. Voetnoten: [1] In deze bestudering werd er gekeken naar 40 mannelijke (broers) paren, welke allemaal homo's waren. Hij ondervroeg de bloedverwanten over homoseksualiteit en ondervond een overwicht aan homoseksuele familieleden, aan de kant van de moeder. Toen hij naar hun X-chromosomen keek, zag hij dat 33 van de 40 homoseksuele (broers) paren een overeenstemmende gedeelte hadden, op een bepaalde plek van de chromosoom. Echter, zeven van de stellen voldeden niet aan de "homo-gen". Noch werd er in het onderzoek gekeken naar de omvang van de aanwezigheid van dit genetische gegeven bij heteroseksuelen of hetero-homo broers (paren). Het overwicht aan homoseksuele familieleden aan de kant van de moeder kon ook het gevolg zijn van het aannemelijk feit onder sociologen, dat vrouwen veel meer weten over hun verwanten dan mannen. [2] The Guide, oktober 1995. Bron: http://islamitische.blogspot.com 
	__________________ 
	
	http://jihaad.be 
	 | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 
	__________________ 
	
	"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 De (gewijzigde) tenlastelegging heeft betrekking op fragmenten uit het interview van de verdachte, zoals uitgezonden door het televisieprogramma Nova op 3 mei 2001. Zo al deze fragmenten op zichzelf beschouwd, los van de context, als beledigend zouden zijn aan te merken, dan zou zulks niet tot een veroordeling van de verdachte leiden op grond van het volgende. Het hof is van oordeel dat vorenbedoelde fragmenten, waarvan genoegzaam is gebleken dat zij door een aantal personen als aanstootgevend zijn ervaren, niet op zichzelf bezien moeten worden doch in samenhang met de overige inhoud van het interview, waarbij met name moet worden gelet op de strekking daarvan. Die context en de daaruit blijkende kennelijke bedoeling ontneemt in elk geval, naar het oordeel van het hof, het mogelijk beledigende karakter aan deze fragmenten. Het hof kent in dit verband in het bijzonder betekenis toe aan het feit dat de gewraakte fragmenten dienden ter aanduiding van de in de islamitische geloofsovertuiging van de verdachte verankerde opvatting omtrent het zondige karakter van de homoseksuele levenswijze, gelijk hierna wordt toegelicht. De getuige-deskundige prof. dr. mr. R. Peters (o.a. bijzonder hoogleraar islam) heeft op 1 november 2001 een rapport in de onderhavige zaak uitgebracht. Hij heeft geconcludeerd dat verdachte zijn uitlatingen kon baseren op teksten van de Koran en op uitspraken van de profeet, d.w.z. op fundamentele geschriften, waaraan verdachte zijn godsdienstige overtuiging (mede) ontleent. Een tweede deskundige, prof. dr. E. Platti (hoofddocent islam en christendom) heeft in een door hem uitgebracht rapport van 25 oktober 2002 geconcludeerd dat het rapport van voornoemde deskundige Peters "homoseksualiteit benadert vanuit het traditionele standpunt van de islamitische wet en van daaruit een perfecte weergave is van het traditionele standpunt van moslimjuristen." Mede in het licht van de conclusies van genoemde deskundigen is het hof van oordeel dat de in de tenlastelegging weergegeven uitlatingen zijn aan te merken als een weergave van een in de islamitische godsdienst verankerde geloofsopvatting van verdachte. Gezien de in de grondwet en internationale verdragen verankerde vrijheid van godsdienst stond het verdachte vrij zijn op zijn geloofsovertuiging stoelende opvattingen omtrent homoseksualiteit uit te dragen. De wijze waarop hij dat deed valt naar het oordeel van het hof binnen de grenzen van het aanvaardbare. Bij dit oordeel heeft het hof laten meewegen dat het door verdachte in het interview gebezigde woord "marat" in de visie van verdachte niet moet worden vertaald met ziekte (zoals dat in de Nova-uitzendig is gebeurd), maar dat een juiste vertaling is "afwijking" of "opvoedingsziekte". De reeds genoemde getuige-deskundige Peters heeft ter terechtzitting in eerste instantie bevestigd dat het woord "marat" niet moet worden vertaald met ziekte en dat het woord moet worden opgevat in overdrachtelijke zin. Nu er naar het oordeel van het hof geen sprake is van in strafrechtelijke zin beledigende uitlatingen dient de verdachte van het tenlastegelegde te worden vrijgesproken. Gelet op het vorenoverwogene, alsmede op de omstandigheid dat de verdachte in een niet uitgezonden gedeelte van het interview onder meer ook te kennen gaf dat de islam verbiedt anderen lastig te vallen en dat de moslim respect moet geven aan iedereen, dient de verdachte tevens te worden vrijgesproken van de tenlastelegging voorzover inhoudende dat de verdachte -kort omschreven- heeft aangezet tot haat en/of discriminatie van homoseksuelen. Bron: Rechtspraak.nl 
	__________________ 
	
	http://jihaad.be 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 
	__________________ 
	
	Du bist ein N00b! 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 waarom houdt god zonde in de wereld, terwijl hij ze haat? wat versta jij onder het woord gods. in de bijbel kun je het toch redelijk lezen. * weet je waar ik nou redelijk ziek van wordt?! dat gezeur van god houdt wel van homo's, maar niet van wat ze doen wat btreft seks. zeg gewoon god haat ze. maar dan komen we in de problemen met het gezegde 'god houdt van alle mensen'. dan de andere kant. ik denk persoonlijk dat je daden en gevoelens toch ergens vandaan komen. uit ik. de enige mogelijkheid is dan nog om ik dood te laten gaan.  | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Net zoals wij wel van mensen kunnen houden, maar niet van wat ze doen (zoals een -laat ik eens een niet geheel toevallig voorbeeld bedenken- vader wanneer zijn kind iets in zijn ogen verkeerds heeft gedaan), kan God dat ook. Echter, de vader is altijd bereid om te vergeven. Zo God ook. Vandaar dat je niet kunt zeggen: God houdt van ze, maar niet van wat ze doen, dus Hij haat ze. Onzin. 
	__________________ 
	
	Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen? 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Ik citeer als ik zeg: IQ<70 argumenten ontbreken, slechts een denigrerende conclusie... 
	__________________ 
	
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen? 
	Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 19:29.  | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	|||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 ![]() Citaat: 
	
 Maar, om ontopic te blijven: wat is er dan aan homohaat dat 'verheven' is boven het niveau van haat uit stupiditeit en xenofobie? 
	__________________ 
	
	"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle 
	 | 
	|||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Men moet echter het onderscheid maken tussen het haten van de homo's als mens en het afkeuren van de daden van homo's. Het zeggen van: 'als je de daden afkeurt, haat je dus de homo's' is een conclusie die te kort door de bocht is. Als ik jou verbied iets te stelen, betekent dat niet automatisch dat ik jou haat. Ter verduidelijking bij dit laatste voorbeeld: nee, ik vergelijk homo's niet met dieven. Ik ben me er terdege van bewust dat de vergelijking niet al te gelukkig gekozen is, maar ik moest toch iets bedenken. Geen zweem van homohaat dus in deze vergelijking! 
	__________________ 
	
	Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen? 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 Je kunt je echter afvragen of seksualiteit iets is, waar je niet zonder kunt. Immers, het ademen wordt niet voorafgegaan door een bewuste keus voor het ademen. Het beleven van seksualiteit wel, dat is een bewuste keus. Een keus die je de mogelijkheid biedt, deze keus niet te kiezen. 
	__________________ 
	
	Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen? 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
				
					Verwijderd
					
				 
		 | 
	
		
	
	
	
	 Citaat: 
	
  | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 ik denk dat voor homo's die hun gevoelens moeten onderdrukken hetzelfde geld... Als een homo ervoor kiest zijn aard te onderdrukken is dat in het overgrote deel van de gevallen een gevolg van (indirecte) sociale druk. het is hun eigen keuze, maar de manier waarop ze daartoe gebracht worden is te betreuren. Wanneer anderen er een actieve rol in spelen is het weinig anders dan verkapte onderdrukking... 
	__________________ 
	
	"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
				
					Verwijderd
					
				 
		 | 
	
		
	
	
	
	 Citaat: 
	
  | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||
				
					Verwijderd
					
				 
		 | 
	
		
	
	
	
	 Citaat: 
	
  | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 En nee, ik zou me niet laten castreren, nee. Simpel en alleen om de reden dat ik ook ervoor zou kunnen kiezen geen seks met iemand te hebben, zonder mij te laten castreren. 
	__________________ 
	
	Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen? 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
				
					Verwijderd
					
				 
		 | 
	
		
	
	
	
	 Citaat: 
	
   of homo´s alleen seks hebben uit lustgevoelens      en dat vriendinnetje van jou vrijt zeker alleen maar om kindjes te maken?  
	 | 
	|
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
 
	__________________ 
	
	You said you read me like a book, but the pages are all torn and frayed. 
	 | 
	||
| 
		
		
		 | 
	
	||
| 
	
	
	
	 Citaat: 
	
  | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 
			
![]()  | 
	
	
		
| Topictools | Zoek in deze topic | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 
		
		 Christendom Verwijderd  | 174 | 28-11-2007 20:40 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 
		
		 Het grote boerka-topic Love & Peace  | 500 | 22-12-2006 22:26 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 
		
		 lief-de Love & Peace  | 49 | 18-04-2006 11:50 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 
		
		 Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara  | 174 | 27-03-2004 22:52 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 
		
		 ,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra  | 85 | 19-01-2004 11:29 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 
		
		 Homo-discussie België J. Geelman  | 137 | 12-01-2004 16:01 | |