Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tofino is hemels ![]() Ik ben er ook geweest de regenwouden zijn super en tja, walvissen langs de kust, zeeleeuwen op rotsen langs de kust. Telegraph Cove helemaal bovenin Vancouver Island is ook echt geweldig. Heeft in de winter 4 inwoners ![]() Maar inderdaad, Tofine is geweldig. En uiteraard de Rockies!!!!!!!! Alles is daar mooi! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vorig jaar heb ik er 4 maanden gezeten en toen is het er nie van gekomen,...vond ik best jammer toen,...maar goed, ik krijg ze deze zomer te zien dus mij hoor je nie klagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik be r oowk geweest in edmonton.. egt super super supers gewoon egt niet meer normaal meer wat daar alles in zit ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben jaren terug een maand met m'n ouders naar Canada geweest. Vancouver vond ik een leuke stad, of het mooi was herinner ik me niet zo, de omgeving natuurlijk wel (mooie baai, bergen, enz). Toen dus naar vancouver Island, wat zeker mooie natuur heeft. Daarna die boot langs de Westkust naar een plaatsje veel noordelijker (iets met prince ofzo, naam is me ontschoten). Verder was het vooral heel veel bos en bergen in mijn herinnering. Wat nog een leuk plekje is: "Hyder" oid, net over de grens bij Alaska. Wilde beren komen daar vis vangen in een bergbeekje, en omdat ze daar zo druk mee bezig zijn kun je ze tot op een meter of 8 benaderen. het kan druk zijn, maar er staat geen hek ofzo. Ze kunnen binnen een paar seconden voor je neus staan ![]()
|
Ik ben in Canada geweest dat ik 11 was.
Heel veel moois gezien, maar er is één ding wat ik me nog heel goed kan herinneren. Ik kan alleen niet meer op de naam komen, maar ik zal dat straks even opzoeken. Het was een plek waar het grootste hoog en laag water verschil van de wereld was. Je liep daar dus echt letterlijk op de zee bodem, op een gegeven moment ging er een bel en dan moest je weer de trap omhoog klimmen. Als je dan een uurtje later ging kijken stond het water 25 meter hoger!!!!! Dat was echt gaaf om te zien. Edit: het zijn de Hopewell Rocks *klik* Wel erg toeristisch
Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 17:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt alles wat een wereldstad je te bieden heeft maar daarnaast ook de overweldigende schoonheid van de natuur Echt aan te raden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |