Oud 02-11-2004, 14:29
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:28 :
en dit heeft geen fuck meer met dit topic te maken
Vooral niet inhoudelijk reageren als je niet meer weet wat je moet zeggen....
Oud 02-11-2004, 14:29
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:27 :
Nou, precies. Waarom zou een moslim die nog niets bijgedragen heeft dan geén recht hebben hier te wonen en jij die even weinig gepresteerd hebt wel?
als je dat nu nog niet hebt begrepen uit mn posts
Oud 02-11-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:13 :
blabla
tralalala
Verwijderd
Citaat:
Samaris schreef op 02-11-2004 @ 15:26 :
Dan hou je niemand over want we komen oorspronkelijk allemaal uit Afrika.
Nonargument dus.

Besides, er is een verschil tussen kansloze economische vluchtelingen die een uitkering willen en mensen die nuttig zijn voor Nederland zoals artsen, voetballers,wetenschappers..etc..daar is ook een andere wetgeving op qua verblijf en nationaliteit.

Als je alle illegalen, immigranten met een uitkering die niet actief werk zoeken, economische vluchtelingen en criminele allochtonen nou eens een enkele vlucht Middle-of-the-fuckin'-ocean geeft dan vraag ik me af hoeveel slechter we af zijn...
Dát is weer een heel ander punt. Daar hebben we het nu niet over. Mensen vragen wat voor bijdrage de multiculturele samenleving heeft geleverd aan Nederland en er zijn mensen die zeggen dat alle buitenlanders 'terug' moeten naar waar ze horen.

Daar ging ik tegenin.

Ik ben heus niet van mening dat iedere kip zonder kop die hier binnen moet rennen een huis, eten en nederlands paspoort krijgen moet.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:29 :
Vooral niet inhoudelijk reageren als je niet meer weet wat je moet zeggen....
ik kan je dr gerust uitlullen kindje...ik zal het je niet aandoen
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:29 :
Nou, nee dus.
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:28 :
en dit heeft geen fuck meer met dit topic te maken
Pwned.
Oud 02-11-2004, 14:31
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:27 :
Nou, precies. Waarom zou een moslim die nog niets bijgedragen heeft dan geén recht hebben hier te wonen en jij die even weinig gepresteerd hebt wel?
Wat is dat nou voor een bullshit statement. Links is er altijd goed in geweest om van onderwerp te veranderen, met als voorbeeld jij.

Het was een moslim die van Gogh heeft vermoord, niet een Nederlander. Feiten kun je niet veranderen.
Verwijderd
wow, ongeloofelijk dat dit weer gebeurt.

iemand doden in de naam van god.
hoe arrogant moet je zijn als gelovig persoon....om iemand te doden.
hoe ziek is het zowieso om iemand te doden omdat je zn mening niet deelt. wat laf.
Verwijderd
Citaat:
en als je dat niet deed, hadden ze daar helemaaal geen geld meer om te leven, dus mogen ze me nog een keer dankbaar zijn.
Ik geef ze die kans, als zij zich fatsoenlijk aanpassen, en niet als er 3 marokanen bij elkaar zitten marokaans gaan praten ipv nederlands bijv.
Jij denkt echt dat 'wij' zo geweldig goed zijn...hopelijk kom je er nog eens achter dat dat ook wel mee valt en dat 'wij' zonder andere culturen ook niet zouden zijn wie we zijn.
Verwijderd
Citaat:
zoveel valt er niet te begrijpen
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 02-11-2004 @ 15:28 :
Mee eens.
Welke cultuur?
Oud 02-11-2004, 14:32
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Sasz schreef op 02-11-2004 @ 14:12 :
idd, laat balkenende maar komen met zn normen en waarden, hoogste tijd dat er weer eens wat respect en vrijheid terug komt in nederland, want mede door immigranten zijn we dit kwijt geraakt. het wordt tijd dat we onze eigen cultuur weer oppakken en deze ook aan de immigranten tonen!
Precies!!!!
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:31 :
Het was een moslim die van Gogh heeft vermoord, niet een Nederlander. Feiten kun je niet veranderen.
En het feit dat een Nederlander Fortuijn heeft vermoord doet er dan verder niet toe?
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:30 :
ik kan je dr gerust uitlullen kindje...ik zal het je niet aandoen
Je mag er best proberen uit te lullen, dat vind ik geen probleem. Ik ben alleen bang dat je het niet kunt.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Wat is dat nou voor een bullshit statement. Links is er altijd goed in geweest om van onderwerp te veranderen, met als voorbeeld jij.

Precies, ga eens door op een statement, doe je niet, alleen maar dingen erbij halen die er nu niet toe doen! je maakt geen punt, niks. Je lijkt Halsema wel
Oud 02-11-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:

Wél een nederlander. Hij had een Nederlands paspoort, lieverd
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
Maar als ze een betere toekomst willen, moeten ze ons dankbaar zijn, en zich aanpassen aan onze normen en waarden
Jij wilt alle buitenlanders eruit schoppen. Waarom pas JIJ je niet aan aan de Nederlandse normen en waarden?
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:31 :
zoveel valt er niet te begrijpen
als ik nou op jou ga reageren krijg ik dalijk nog n ban ook... je weet wat ik van je vind
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:24 :
Dankbaar zijn dat wij ze hier een kans geven om goed te kunnen leven, moeten ze die wel met 2 handen aangrijpen. Nee waarom zou ik ze dankbaar zijn? ik heb geen behoefte om naar hun land te gaan hoor.
Ben jij ooit wel eens naar school geweest? Dan had je vast wel iets geleerd over gastarbeiders die in de jaren 60/70 naar Nederland kwamen om hier het vuile werk op te knappen, enz.
Oud 02-11-2004, 14:34
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:32 :
En het feit dat een Nederlander Fortuijn heeft vermoord doet er dan verder niet toe?
DAAR heeft ie t toch niet over, haal niet steeds wat anders dr bij
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 14:30 :
Het feit dat Mohammed een enorme groep Joden in Medina heeft laten afslachten omdat ze niet in zijn profetie wilden geloven is zeker uit de lucht gegrepen??
Weer een leugen.
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:32 :
Precies, ga eens door op een statement, doe je niet, alleen maar dingen erbij halen die er nu niet toe doen! je maakt geen punt, niks. Je lijkt Halsema wel
Ik heb een heel simpel punt, een punt dat Nare Man ook al lang heeft gemaakt. Het punt is dat niet de hele islamitische bevolking in Nederland verantwoordelijk gehouden kan worden voor de daad van één man.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:33 :
een dubbel paspoort, dus het is geen volledige NL.
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:29 :
Doen alleen moorden op dergelijke personen er toe?
Nee! Maar een politieke moord is anders dan een 'gewone', het geeft een schok door het hele land. En zeg de 'vrijheid van meningsuiting' je mischien iets?
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
Weer een leugen.
allah akbar
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
M@rco schreef op 02-11-2004 @ 15:33 :
Ben jij ooit wel eens naar school geweest? Dan had je vast wel iets geleerd over gastarbeiders die in de jaren 60/70 naar Nederland kwamen om hier het vuile werk op te knappen, enz.
soww heb ik net al 5 x gezegd, goeiemorgen
Oud 02-11-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
een dubbel paspoort, dus het is geen volledige NL.
Dat doet er niet toe.
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik wacht nog steeds tot ene vedi vidi vici mij gaat uitlullen....
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Jawel, met het verschil dat het een links stuk tuig is. Ik hoop dat deze moord Nederland flink kwaad maakt, dat die lui eens opzouten hier.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
Ik heb een heel simpel punt, een punt dat Nare Man ook al lang heeft gemaakt. Het punt is dat niet de hele islamitische bevolking in Nederland verantwoordelijk gehouden kan worden voor de daad van één man.
Ik heb al op zn minst 3x gezegd dat ik geen problemen met ze heb zolang ze zich aanpassen
Oud 02-11-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
DAAR heeft ie t toch niet over, haal niet steeds wat anders dr bij
Het lijkt me dat het er nogal wat toe doet.
NERD
NERD is offline
Ok, eventjes recapituleren:

Theo van Gogh is doodgestoken en geschoten door een Marokkaan en er wordt hier gediscussieerd over:

- of Turkse Nederlanders wel of niet naar Turkije terugmoeten/kunnen
- overlast van extreem rechts in Limburg
- de lekkere Turkse yoghurt bij de plaatselijke toko
- economische vluchtelingen
- het feit dat je alleen een zinvolle mening kan verkondigen als je "armoede gezien hebt" (??)

het is nu dus officieel: ik ben het volledig kwijt...
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
Nee! Maar een politieke moord is anders dan een 'gewone', het geeft een schok door het hele land. En zeg de 'vrijheid van meningsuiting' je mischien iets?
Wanneer deze moord is gepleegd vanuit politieke motieven is de vergelijking met de moord op Pim Fortuyn niet zo raar.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:35 :
Dat doet er niet toe.
nee wat jij zegt wel eh...linkse trekjes zijn dat ja
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
En zeg de 'vrijheid van meningsuiting' je mischien iets?
Wat heeft dat er mee te maken? Dat andere moorden altijd enkel om andere redenen gepleegd worden? Lijkt me onzin.
Oud 02-11-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 02-11-2004 @ 15:31 :
wow, ongeloofelijk dat dit weer gebeurt.

iemand doden in de naam van god.
hoe arrogant moet je zijn als gelovig persoon....om iemand te doden.
hoe ziek is het zowieso om iemand te doden omdat je zn mening niet deelt. wat laf.
Hij is niet gedood uit de naam van God maar door zijn kritiek op een bevolkingsgroep

En het zal je nog wel verbazen hoe ziek mensen kunnen zijn
Oud 02-11-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 02-11-2004 @ 15:36 :
het is nu dus officieel: ik ben het volledig kwijt...
Je interpreert ook bij lange na niet alles juist.
Oud 02-11-2004, 14:38
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:37 :
Hij is niet gedood uit de naam van God maar door zijn kritiek op een bevolkingsgroep

En het zal je nog wel verbazen hoe ziek mensen kunnen zijn
Nee jullie blazen jezelf op...ook vrij ziekelijk
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:35 :
Ik heb al op zn minst 3x gezegd dat ik geen problemen met ze heb zolang ze zich aanpassen
Aanpassen ja hahaha als er een bij jou aankomt is het meteen al opgerot laat staan dat er iemand een kans krijgt.

En dan inburgeren met deze vragen??

Oordeel zelf.
Hier komt de test zoals we die gisteren deden.
Morgen de uitslag. Elke vraag werd ingeleid door een paar korte beelden, en dan kwam de vraag. Welke van de drie mogelijke antwoorden is juist?

1. De Troonrede wordt jaarlijks door de koningin voorgelezen, waarin de beleidsplannen van dat jaar. Wie stelt de beleidsplannen op?
1. De koningin
2. De ministers
3. Het parlement

2. Je verdient voor het eerst een salaris en hebt een bankrekening nodig. Hoe kom je aan een bankrekening?
1. Je gaat naar de bank toe
2. Je belt een bank op
3. Je werkgever regelt dit

3. Je hebt uit het land waar je vandaan komt je diploma’s meegenomen. Waar kun je als werkzoekende je diploma’s laten waarderen?
1. De IND, de Immigratie- en Naturalisatiedienst
2. Het gemeentehuis
3. Het CWI, het Centrum voor Werk en Inkomen

4. Mevrouw de Koning moet het na haar operatie rustig aan doen. Jaar man heeft het moelijk om werk, kinderen en huishouden te combineren. Wat kunnen zij het beste doen?
1. De kraamzorg bellen
2. In de krant een advertentie plaatsen voor een hulp
3. De thuiszorg bellen

5. Je bent vijf jaar in Nederland. Je wilt de Nederlandse nationaliteit verwerven. Waar kun je terecht voor informatie?
1. Bureau Nieuwkomers
2. Vreemdelingenpolitie
3. Gemeentehuis

6. Je bent bezig je nieuwe huis schoon te maken. Je stuit op hardnekkig vuil. Kun je schoonmaakmiddelen mengen?
1. Soms
2. Nooit
3. Altijd

7. Naast je parttime baan verdien je 300 euro bij. Wat moet je doen?
1. Melden bij de Belastingdienst
2. Melden bij je werkgever
3. Niets

8. Je bent pas verhuisd. Je buren vragen of je langskomt. Wat kun je het beste doen?
1. Een kleinigheidje meenemen
2. Een cadeau meenemen
3. Niets meenemen

9. De leerkracht van de basisschool van je kind heeft gezegd dat Havo voor haar de beste schoolkeuze is. Wie beslist naar welke school je kind mag?
1. De ouders en het kind
2. De school voor Voortgezet Onderwijs
3. De Basisschool

10. Een auto, een fiets en een voetganger gebruiken dezelfde weg. De auto wil rechtsaf, de voetganger en de fiets rechtdoor. Wie moet er voorrang geven?
1. De auto geeft voorrang
2. De fietser en voetganger geven voorrang
3. De voetganger geeft voorrang

11. Je hebt een uitkering. Je ijskast is stuk, de bril van je kind is stuk, en je hebt een nieuw bankstel nodig. Kom je in aanmerking voor Bijzondere Bijstand?
1. Nee, niet voor alle kosten
2. Voor een deel van de kosten
3. Ja, voor alle kosten

12. Je zit op een terrasje en gebruikt een consumptie. Waar betaal je mee?
1. Bankpas en pincode
2. Chippen of contant geld
3. Overschrijvingskaart

13. Je woont al tien jaar in Nederland, maar bent niet genaturaliseerd. Aan welke verkiezingen mag je meedoen?
1. Geen enkele
2. Alle
3. Voor gemeente en stadsdeel

14. Je staat in een telefoonautomaat en ontdekt dat je alleen kunt bellen met een telefoonkaart. Waar kun je een telefoonkaart kopen?
1. Postkantoor
2. Sigarenwinkel
3. Gemeentehuis

15. Je kind plast in bed en heeft moeilijkheden op school. Waar kun je het beste naar toe?
1. Naar de huisarts
2. Naar het ziekenhuis
3. Naar het Riagg

16. Je krijgt van de Vreemdelingenpolitie te horen dat je het land uitmoet. Wie kan je helpen?
1. De Vreemdelingenpolitie
2. Een advocaat of een bureau voor rechtshulp
3. Maatschappelijk werk

17. Je gaat naar het gemeentehuis om een papier te halen. Je ziet dat er een bord met een nummer is, maar je ziet niemand achter de loketten. Wat doe je?
1. Gaan zitten
2. Een nummertje trekken
3. Naar de balie gaan

18. Je kunt nergens meer het papier van je verblijfsvergunning vinden. Waar meld je het verlies van je document?
1. De IND, De Immigratie- en Naturalisatiedienst
2. Vluchtelingenwerk
3. Bureau Nieuwkomers

19. Het CWI biedt je een baan aan, maar het is werk dat je onaantrekkelijk vindt. Kun je het aanbod weigeren?
1. Je mag het aanbod altijd weigeren
2. Je mag weigeren, omdat je ouder bent dan 45
3. Je moet op het aanbod ingaan

20. Je moet iets betalen dat 1,85 euro kost. Met welke munt kun je dat betalen?
1. 1 euro
2. 2 euro
3. 10 eurocent

21. Je hebt werk en wilt opvang voor je kind. Waar ga je heen?
1. Peuterspeelzaal
2. Kinderdagverblijf
3. Daar is geen instantie voor, dat regel je zelf

22. Je bent met je rijbewijs uit Turkije gekomen. Hoe lang mag je hier op een buitenlands rijbewijs rijden?
1. Maximaal tien jaar
2. Een half jaar
3. Dat mag niet

23. Wat gebeurt er als de gemeente je een huis toewijst, en je wilt daar niet wonen. Wat gebeurt er als je weigert?
1. Dan kom je onderaan de wachtlijst
2. Dan heb je geen recht meer op een woning
3. Dan zoekt de gemeente meestal naar een andere woning

24. Wanneer moet je in Nederland je identiteitsbewijs kunnen laten zien?
1. Als je boodschappen doet
2. Op je werk
3. Als je met het openbaar vervoer reist

25. Je komt binnen voor een sollicitatie. Er zitten twee mensen achter een tafel. Wat doe je?
1. Je gaat zitten
2. Je stelt je voor en gaat zitten
3. Je zegt ‘hallo’ en gaat zitten

26. Je zoontje heeft een paar kiezen laten vullen en zelf heb je een nieuwe kroon. De tandartsrekening valt erg tegen. Wie moet de kosten betalen?
1. Iedereen moet zulke kosten zelf betalen
2. De ziektekostenverzekering betaalt deze kosten
3. De aanvullende verzekering betaalt deze kosten

27. Een functionaris van het IND heeft je goed geholpen. Hoe bedank je deze functionaris?
1. Met een cadeau
2. Met geld
3. Met woorden

28. Je bent aan het koken en je kruiden zijn op. Het is al zes uur. Heeft het nog zin om de straat op te gaan, zijn er na zes uur nog winkels open?
1. Nee, de winkels sluiten na zes uur ’s avonds
2. Ja, de winkels sluiten om negen uur ’s avonds
3. Ja, sommige winkels, waaronder supermarkten, zijn langer open.

29. Je gaat naar de dokter, maar kunt je niet verstaanbaar maken. Wat kun je het beste doen?
1. Je zoekt een beroepstolk in de Gouden Gids
2. Je vraagt de arts een tolkencentrum te bellen
3. Je neemt je dochter mee die goed Nederlands spreekt

30. Mag je zomaar een schotelantenne plaatsen?
1. Nee, dat is verboden
2. Ja, dat mag altijd
3. Soms heb je toestemming van de gemeente nodig

Dit zijn authentieke vragen zoals ze op inburgeringsexamens worden gesteld.
Je hebt 15 seconden per antwoord, en kunt daar niet op terugkomen.
Samaris
Samaris is offline
Citaat:

Nee, Fortuyn zei dingen waarmee van der G. het niet mee eens was, en legde hem om.

De Islam werd verbaal gepwned door van Gogh, en een kansloze moslim met twee nationaliteiten die het begrip 'vrijheid van meningsuiting' niet kon begrijpen legde hem om.

Same game.
Niet mee eens? afknallen.
Oud 02-11-2004, 14:39
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:33 :
Je bent een Nederlander als je in Nederland geboren bent, en als een Nederlander leeft. Moslims zullen nooit echte Nederlanders zijn.
Oud 02-11-2004, 14:39
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:38 :
Nee jullie blazen jezelf op...ook vrij ziekelijk
Dat doet Makelville ook dagelijks, daarom is ze hier ook .
Oud 02-11-2004, 14:40
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:39 :
Je bent een Nederlander als je in Nederland geboren bent, en als een Nederlander leeft. Moslims zullen nooit echte Nederlanders zijn.
What about Nederlandse moslims?
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:35 :
Nou goed, dan heb je bij deze de nuancering aangebracht. Ik ga met je in discussie omdat JIJ ZELF zei dat je hoopt dat ze nu ALLE buitenlanders terug kicken naar hun eigen land. Dat is tegenstrijdig met wat je hierboven zegt, vandaar mijn verwarring.
Vini-Vidi-Vici
[Aanpassen ja hahaha als er een bij jou aankomt is het meteen al opgerot laat staan dat er iemand een kans krijgt.

jij kent mij? weet hoe ik denk?
Mens hou toch op, die vragen slaan nergens op, dat is ook het hele probleem hier in dit land, als je die beantwoord ben je ECHT niet ingeburgerd!
Bij mij op schhol is 1x per week een cursus NL voor buitenlanders, de helft gaat niet, ze staan met 100 man in de rij om een handteking op hun blaadje, dat ze zijn geweest, anders krijgen ze hun uitkering niet, daarna zijn ze ZO weer weg hoor. Dat is geen inburgern, streng controleren, doe je t niet? oke geen probleem maar dan ga je wel terug naar je eigen land.
Oud 02-11-2004, 14:41
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:40 :
What about Nederlandse moslims?
ga eens ergens op in ipv vragen te stellen,mens.
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:36 :
Wanneer deze moord is gepleegd vanuit politieke motieven is de vergelijking met de moord op Pim Fortuyn niet zo raar.
en?
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:35 :
Jawel, met het verschil dat het een links stuk tuig is. Ik hoop dat deze moord Nederland flink kwaad maakt, dat die lui eens []opzouten hier.
[moeten]

Ik vind dat kortzichtige lui die met non argumenten komen hier moeten opzouten
Oud 02-11-2004, 14:42
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:40 :
[Aanpassen ja hahaha als er een bij jou aankomt is het meteen al opgerot laat staan dat er iemand een kans krijgt.

jij kent mij? weet hoe ik denk?
Mens hou toch op, die vragen slaan nergens op, dat is ook het hele probleem hier in dit land, als je die beantwoord ben je ECHT niet ingeburgerd!
Bij mij op schhol is 1x per week een cursus NL voor buitenlanders, de helft gaat niet, ze staan met 100 man in de rij om een handteking op hun blaadje, dat ze zijn geweest, anders krijgen ze hun uitkering niet, daarna zijn ze ZO weer weg hoor. Dat is geen inburgern, streng controleren, doe je t niet? oke geen probleem maar dan ga je wel terug naar je eigen land.
Jouw posts hebben mij genoeg stof gegeven om te beoordelen hoe jij over andere mensen in dit land denkt.

Nu wacht ik nog steeds op het moment dat je mij uitluld.

Noem me geen mens, ik ben iets te hooggegrepen voor jou.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten