Oud 02-11-2004, 14:42
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:40 :
[Aanpassen ja hahaha als er een bij jou aankomt is het meteen al opgerot laat staan dat er iemand een kans krijgt.

jij kent mij? weet hoe ik denk?
Mens hou toch op, die vragen slaan nergens op, dat is ook het hele probleem hier in dit land, als je die beantwoord ben je ECHT niet ingeburgerd!
Bij mij op schhol is 1x per week een cursus NL voor buitenlanders, de helft gaat niet, ze staan met 100 man in de rij om een handteking op hun blaadje, dat ze zijn geweest, anders krijgen ze hun uitkering niet, daarna zijn ze ZO weer weg hoor. Dat is geen inburgern, streng controleren, doe je t niet? oke geen probleem maar dan ga je wel terug naar je eigen land.
Dat vind ik op zich niet eens zo gek, maar dat heeft verder toch niets te maken met het hele verhaal?

Van Gogh is vermoord omdat hij een bepaalde mening had, doet het er dan toe door wie?
Oud 02-11-2004, 14:42
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:39 :
Je bent een Nederlander als je in Nederland geboren bent, en als een Nederlander leeft. Moslims zullen nooit echte Nederlanders zijn.
Ik vind jou ook geen echte Nederlander. En nu?
Oud 02-11-2004, 14:43
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:41 :
ga eens ergens op in ipv vragen te stellen,mens.
Ik stel vragen omdat jij nergens op ingaat.
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:36 :
Wat heeft dat er mee te maken? Dat andere moorden altijd enkel om andere redenen gepleegd worden? Lijkt me onzin.
Dat heeft er alles mee te maken. Moet ik alles voor je voorkauwen? Theo van Gogh maakte in het openbaar zijn mening bekend. Een een of andere smeerlap is het er niet mee eens, en vermoordt hem. Je kan dus niet je mening geven als hij rechts is, omdat je je leven niet zeker meer bent dan.
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:34 :
allah akbar
staafmixer is bekeerd! En twee profeten in een keer nog wel
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:38 :
Nee jullie blazen jezelf op...ook vrij ziekelijk
Goh is het nu al jullie?Anders dan jij heb ik geen gespleten persoonlijkheid ik zie mijzelf nog altijd als een persoon hoor
Oud 02-11-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Je bent een Nederlander als je in Nederland geboren bent, en als een Nederlander leeft. Moslims zullen nooit echte Nederlanders zijn.
Ohjee, en als mijn ouders nu op vakantie waren in Frankrijk toen ik er per ongeluk uitrolde, ben ik dan Frans?

Hoe weet je nou dat deze dader níet in Nederland geboren is en níet als Nederlander leeft?

En je trekt hier een een ogenschijnlijk rare conclusie. Volgens jouw bewering zou iedere moslim namelijk niet in Nederland geboren kunnen zijn en niet als Nederlander kunnen leven.

Mijn neefje leeft niet anders dan ik, is in Nederland geboren, maar tóch moslim.
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
M@rco schreef op 02-11-2004 @ 15:42 :
Dat vind ik op zich niet eens zo gek, maar dat heeft verder toch niets te maken met het hele verhaal?

Van Gogh is vermoord omdat hij een bepaalde mening had, doet het er dan toe door wie?
ja, want DAAR gaat het net om, door wie, en daardoor vooral WAAROM!
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:43 :
Goh is het nu al jullie?Anders dan jij heb ik geen gespleten persoonlijkheid ik zie mijzelf nog altijd als een persoon hoor
ik praat over jullie moslims
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Joostje schreef op 02-11-2004 @ 15:43 :
staafmixer is bekeerd! En twee profeten in een keer nog wel

Oud 02-11-2004, 14:45
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:44 :
Ik heb het over jullie domme kaaskoppen .
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:44 :
Ohjee, en als mijn ouders nu op vakantie waren in Frankrijk toen ik er per ongeluk uitrolde, ben ik dan Frans?

Hoe weet je nou dat deze dader níet in Nederland geboren is en níet als Nederlander leeft?

En je trekt hier een een ogenschijnlijk rare conclusie. Volgens jouw bewering zou iedere moslim namelijk niet in Nederland geboren kunnen zijn en niet als Nederlander kunnen leven.

Mijn neefje leeft niet anders dan ik, is in Nederland geboren, maar tóch moslim.
HIJ HEEFT 2 paspoorten, als hij zo graag nl wil zijn, laat hij zijn marokaanse paspoort wel vallen hoor
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 02-11-2004 @ 15:42 :
Ik vind jou ook geen echte Nederlander. En nu?
Ik heb schijt aan je, want je hebt het mis. Mijn ouders zijn Nederlands, ik zie eruit al een Nederlander, en niet als een midden-oosten bewoner.
Oud 02-11-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:45 :
HIJ HEEFT 2 paspoorten, als hij zo graag nl wil zijn, laat hij zijn marokaanse paspoort wel vallen hoor
Euh, omdat?
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:43 :
Dat heeft er alles mee te maken. Moet ik alles voor je voorkauwen? Theo van Gogh maakte in het openbaar zijn mening bekend. Een een of andere smeerlap is het er niet mee eens, en vermoordt hem. Je kan dus niet je mening geven als hij rechts is, omdat je je leven niet zeker meer bent dan.
Het heeft niks te maken met alles voorkauwen, het heeft te maken met dat ik er anders over denkt en jouw gedachten niet kan voorspellen, lijkt me nogal logisch.

Verder snap ik nog steeds niet wat die opmerking er bij die andere post toe doet, naar mijn idee zijn dat twee dingen die los van elkaar staan, maar goed.
Gatara
Gatara is offline
Geen idee (en tijd om na te gaan) of dit al gepost is, maar bij deze:

Theo van Gogh
2 november 2004 - Djoe Lan Tan
Cohen noemt de moord inbreuk op vrijheid van meningsuiting.

De Driehoek (gemeente, justitie en politie) heeft vanmiddag een verklaring afgelegd over de moord op Theo van Gogh:

Het motief van de dader wordt nog onderzocht;
Getuigen die zich nog niet gemeld hebben, worden dringend verzocht contact op te nemen met de politie: 020 559 42 00;
Om 19.30 uur zal er een bijeenkomst zijn op de Dam. De bijeenkomst staat in het teken van vrijheid van meningsuiting. Amsterdammers worden opgeroepen naar de Dam te komen. Meer informatie volgt;
Het programma in de Melkweg, waar van Gogh vandaag aanwezig zou zijn, gaat gewoon door;
Buurtregisseurs zijn verzocht om reacties uit de omgeving te inventariseren.

“Het wordt geen stille tocht op de Dam”, laat de burgemeester weten. “Er komt veel kabaal, want wat hier gebeurd is, kan niet”.

Eerder vandaag heeft Burgemeester Job Cohen van Amsterdam met ,,afschuw, woede en verbijstering'' gereageerd op de moord op cineast en schrijver Theo van Gogh. In een korte verklaring liet de burgemeester weten dat hij de ,,laffe moord'' ziet als een ,,enorme inbreuk op de vrijheid van meningsuiting''. Cohen zegt ervan uit te gaan dat Van Gogh om zijn ideeën en uitspraken om het leven is gebracht. Volgens de burgemeester wilde Van Gogh juist in Amsterdam wonen ,,omdat hij hier kon zeggen wat hij wilde''.
(...)
http://www.amsterdam.nl/asp/get.asp?...arIdt=00000001
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:39 :
Dat doet Makelville ook dagelijks, daarom is ze hier ook .
I get the point
Oud 02-11-2004, 14:47
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:45 :
linkse reacties, zo makkelijk, zo voorspelbaar, zo onzinnig
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Wat is de gedragscode van een Nederlander?
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn tante die ookal met de koekenpan haar man iedere dag slaat om haar geloof uit te dragen, heeft daarbij een hele grote naaimachine om d'r zoon iedere keer weer aan elkaar te naaien. Het is nog best zwaar, het leven van een moslim.
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:45 :
Al heeft hij 10 paspoorten, dat is toch zijn zaak en niet de jouwe?
Of ruik ik hier jaloezie?
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:45 :
Als het je niet bevalt hier, dan ga je toch lekker weg?
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:46 :
Euh, omdat?
Omdat, als hij graag nl wil zijn, wat moet hij dan met n marokaans paspoort? hij profiteer gewoon van ons..
Oud 02-11-2004, 14:48
Chimera
Chimera is offline
Nogmaals: misschien is het een idee om die VVV gozer gewoon te negeren.
Oud 02-11-2004, 14:48
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:47 :

Ik links, lol .

De pot verwijt de ketel...
Oud 02-11-2004, 14:49
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:47 :
Al heeft hij 10 paspoorten, dat is toch zijn zaak en niet de jouwe?
Of ruik ik hier jaloezie?
jaloers op n moslims? jaa jij snapt mn punt!

Dat is zeker mijn zaak als hij hier mensen komt vermoorden...
Meisje, de wereld draait niet alleen om dat stukje waar jij in leeft.
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Allah's veewagons

Het mooie van vrije meningsuiting is dat je altijd weer verrast wordt door de schaamteloosheid van degenen die haar willen beknotten. In NRC-Handelsblad van Zaterdag l Maart jl. komen de oprichters van de Arabisch-Europese Liga aan het woord en 't is heel verhelderend om hun oorlogsverklaring aan 'het Westen' te lezen. De enige vrouw in het gezelschap heet Naïma Eimaslouhi (23), zich noemend 'journaliste en student'.
Naïma laat noteren: "Ik vind dat Israël moet verdwijnen".

En dan vervolgt de krant: 'Eimaslouhi kan het zich voorstellen dat sommige joodse Nederlanders zich angstig voelen door leuzen als 'Harnas, Harnas, joden aan het gas' die sommige Marokkaanse jongeren wel eens scanderen. "Dat zijn geen effectieve uitspraken, maar ik keur die ook niet af.'"

Toevallig stond ik een maandje of wat terug toe te kijken op de Dam toen de bloem van de Marokkaanse natie de vuistjes balde en pro-Saddam: "Hamas! Hamas! Alle joden aan het gas!" uitriep, maar dat is natuurlijk maar een subtiel onderscheid.

Dezelfde leuze kan trouwens ook vernomen worden uit de duizenden kelen van het machtige Fijenoord-legioen, dus gezegd mag worden dat we hier van doen hebben met een bijzonder geïntegreerde uiting.

Juffrouw Eimaslouhi propageert uitroeiing met een eerlijkheid die te prijzen valt, want 't strekt nu eenmaal ons allen tot voordeel wanneer de doodseskaders van morgen van hun hart geen moordkuil maken.

Niemand kan na lezing van dit boeiende vraaggesprek nog zeggen dat 'we' geen weet hadden kunnen hebben van de ware motieven van Abu Jahjah en de zijnen. Wat ook zo prachtig is aan Eimaslouhi's bevindingen, is dat ze met kille precisie illustreren wat Job Cohen eigenlijk bedoelt als 'ie weer 'ns wat te babbelen heeft met imam's over 'de boel bij elkaar houden'.

't Heeft wel wat, een beoogd premier die 't zo in z'n broek doet voor Allah's eeltige hand, dat 'ie met de pet in de hand de multiculturele samenleving blijft propageren. Misschien kan Cohen de harmonie in Amsterdam ook bevorderen door als matje voor de moskee te gaan liggen waarop de ware gelovigen hun voeten vegen. Een golf van ontroering zal door zijn partij gaan en eens temeer zullen wij eenvoudige autochtonen de heerlijkheid van onze multiculturele samenleving ondergaan.
Cohen is niet de enige.

Zalm (VVD) was te laf om de ambassadeurs 'namens anderhalf miljard moslims' de deur te wijzen die hem kwamen verzoeken Ayaan Hirsi Ali de mond te snoeren. Intimidatie is 't effectiefst als de dreiging vaag en onbestemd, maar wel degelijk aanwezig, in de lucht hangt.

Jasmine Alias, een groot schrijver, durfde 't in Het Parool van afgelopen Zaterdag niet voor Ayaan op te nemen, zich beroepend op - ik citeer - 'mijn recht om te zwijgen'. Ik kan me niet voorstellen dat Alias Hirsi Ali zo'n trut vindt dat ze geen oog heeft voor de onrechtvaardigheid van de knevelcampagne die Ayaan nu treft. Angst ruikt naar onbestemd zweet, maar valt uiteindelijk altijd terug te voeren op een telefoontje van iemand die zegt dat 'ie weet 'waar jouw kind op school gaat'.

De oorlogsverklaring van Elamaslouhi laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Applaus zal haar deel zijn en ik ben benieuwd of de weduwe Rost van Tonningen ook nog haar morele steun zal uitspreken aan de jongelui. En de ratten komen uit hun holen.

Mohammed Benzakour - ridder van de droevige figuur die door de Volkskrant met een zucht van verlichting kon worden afgedankt als columnist omdat de grote denker hele stukken letterlijk bleek te hebben overgeschreven uit De Groene – is 't helemaal met Naïma eens. En eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ook Benzakour in de Volkskrant nooit iets anders heeft gepropageerd dan censuur en verboden, bijvoorbeeld van het toneelstuk "Aïsja", waarin de pedofiele Profeet zijn gulle gaven aan een voor de gelegenheid met de politiekcorrecte leeftijd van twintig opgescheepte Aïsja.

Arm meisje van negen.

Nee, onze vrienden de moslimterroristen maken helemaal geen geheim van hun ware aanvechtingen, 't Liefst zouden ze alle joden om zeep helpen, en natuurlijk ook Hirsi Ali, want ketters zullen branden in de hel, dat was bij ons zo in de Middeleeuwen en bij hullie anno tweeduizend drie. Ik kan niet wachten op de volgende strijdbare toespraak van onze burgemeester ter ere van de Februaristaking en ben heel benieuwd hoe deze geweldenaar van denkkracht 'de boel' bij elkaar houdt als de eerste synagoge brandt.

Eén ding is zeker, juichend zullen de doodseskaders van de Arabisch-Europese Liga op de eerste rij staan.

Theo van Gogh

Nu Theo, waarom?

'We gaan dat varken slachten', zei een van de lijfwachten van Abu Jahjah enige maanden geleden toen Theo van Gogh het Happy Chaos debat in de Stadschouwburg had laten ontsporen. 'Neem een taxi' zei ik, maar Theo fietste weg, net als vanochtend.

Theo van Gogh is geslacht vandaag, als een varken, precies zoals aangekondigd. Zo'n lieve man, voor wie 'm kenden, hoe is het mogelijk. Weer iemand gevallen voor de vrijheid. Nee, het verraste mij niet, de dood van misschien wel het grootste verbale talent van onze generatie. Hij was een man die wilde sneuvelen voor de vrijheid van meningsuiting, zoals elke ware journalist en polemist. Ja, Theo was ook een agitator, die Abu Jahjah omschreef als de 'pooier van de profeet'. Een bekende tv-presentator noemde hem net tegen mij 'de Hells Angel van het vrije woord'. En zo is het.

Maar Theo zaaide nooit haat. Theo hield van mensen, van kunst, van vrouwen, van eten van drinken, van al die vrijheden die deze liberale samenleving gedurende honderden jaren voor zichzelf bevocht. Vandaag is er een aanslag op die vrije samenleving gepleegd. Met Theo, en daarvoor Fortuyn, is weer een stukje van onze beschaving verdwenen. Op dit moment weet ik nog niet wie de dader is, maar als het uit extremistische islamitische hoek komt eis ik massaal protest van de Imams, van Marokkaanse jongeren, van Abu Jahjah. Als ze niet uitkijken keert de agressie zich tegen hun, en al die goedwillende islamieten die wél willen integreren in het land waar hun ouders heen vluchtten. Met extremisme is niemand gebaat, behalve de immer haatzaaiende kerken, moskeeën en andere geloofsfanaten.

Op de foto staat Theo, afgelopen donderdag op de aanbieding van de schandaalroman Miss America. Theo was zijn ouderwetse zelf. Provocatief, de hoofdpersoon Max Westerman plagend met zijn dodelijk omschreven persoontje. Onnodig, misschien. Maar altijd voorzien van een vileine knipoog. Die knipoog werd niet begrepen door types met iets te lange tenen, die traditie waaruit Van Gogh voortkomt niet (willen) begrijpen. Wat er nu moet gebeuren? Een Nationaal Debat, dat tenminste, waarom mensen die opvallen, een mening hebben, hun smoel opentrekken, moeten vrezen voor hun leven. Politici en Bekende Nederlanders zijn feitelijk in permanent levensgevaar. De cover van de Quote 500 is deze week beschikbaar in een kogelwerende variant, niet om commercieel misbruik van het gebeurde te maken, maar om aan te geven dat niet alleen de boodschappers (wij) onder vuur liggen, maar ook de rijke Nederlanders die zich kennelijk bedreigd voelen. Dat moet stoppen, desnoods met geweld.

Jort Kelder
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:47 :
Als het je niet bevalt hier, dan ga je toch lekker weg?
Waarheen?
Oud 02-11-2004, 14:50
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:48 :
Ik links, lol .

De pot verwijt de ketel...
Dan heb je geen mening, want rechts praat je al helemaal niet.
Verwijderd
@ staafmixer:

dat mohammed mensen heeft afgeslacht omdat zij de profetie niet geloofde, klopt toch helemaal niet?

deden wij als christenen niet zulk soort dingen, met bijvoorbeeld ketters, mensen die geen christen waren, deden ze dat niet bij kruistochten waar zij massaal bevolking van daar omgebracht hebben voor het beloofde land?
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 02-11-2004 @ 15:47 :
Wat is de gedragscode van een Nederlander?
Dezelfde gedragscode van iedereen in dit land, je aan de wet houden.
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:45 :
Ik heb schijt aan je, want je hebt het mis. Mijn ouders zijn Nederlands, ik zie eruit al een Nederlander, en niet als een midden-oosten bewoner.
Ik wil jouw stamboom wel eens zien. Kijken wie de smerige allochtoon in je familie was
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:49 :
jaloers op n moslims? jaa jij snapt mn punt!

Dat is zeker mijn zaak als hij hier mensen komt vermoorden...
Meisje, de wereld draait niet alleen om dat stukje waar jij in leeft.

Inderdaad jongetje en daarom stik lekker in het huisje van je tandartsen pappie...
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:47 :
Omdat, als hij graag nl wil zijn, wat moet hij dan met n marokaans paspoort? hij profiteer gewoon van ons..
Ja, je hebt helemaal gelijk! Oh! Je bent mijn held, mijn profeet, jahoe! Ik heb verlichting bereikt, nú ben ik pas een echt gelukkig mens.

Met andere woorden, ik heb geen zin meer en ga mee met Chimera.

*doet negeermodus aan*
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Iemand op z'n uiterlijk beoordelen is niet echt Nederlands.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:49 :
Waarheen?
kind, doe niet zo kinderachtig? wat draagt dit nu bij aan de discussie? helemaal NIETS
Oud 02-11-2004, 14:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ja, daarintegen is jou: alle buitenlanders het land uit zo diep zinnig en doordacht
Oud 02-11-2004, 14:51
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:50 :
Inderdaad jongetje en daarom stik lekker in het huisje van je tandartsen pappie...
wat ga ik jou aan ?? (om maar in jou reactie mee te doen) ja dat zei JIJ nl net ook, zie je hoe onzinnig dat is.
Oud 02-11-2004, 14:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:50 :
Dezelfde gedragscode van iedereen in dit land, je aan de wet houden.
Ben je dan Nederlander?
Nona
Nona is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:49 :
Waarheen?
Eigenlijk is het zonde dat Australië daar niet meer voor ingericht is.
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 15:51 :
ja, daarintegen is jou: alle buitenlanders het land uit zo diep zinnig en doordacht
jij hebt heel goed meegelezen
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:50 :
Dan heb je geen mening, want rechts praat je al helemaal niet.

Ik praat niet dat hele bevolkingsgroepen maar lekker doodmoeten want dat is onzin. Ieder intelligent persoon kan zoiets beamen. Misschien praat ik niet in jouw kaalkopjes style, maar ik ben verre van links. Ach, waarom zit ik op jou in te gaan, je snapt het toch niet.
Oud 02-11-2004, 14:53
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2004 @ 15:52 :
Eigenlijk is het zonde dat Australië daar niet meer voor ingericht is.
Oud 02-11-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hun niet en zij zijn mij niet

Edit: zet jezelf niet zo voor schut
Oud 02-11-2004, 14:54
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Ben je dan Nederlander?
Nee. Niet als je 'roots' niet in Nederland liggen.
Oud 02-11-2004, 14:54
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:52 :
Ik praat niet dat hele bevolkingsgroepen maar lekker doodmoeten want dat is onzin. Ieder intelligent persoon kan zoiets beamen. Misschien praat ik niet in jouw kaalkopjes style, maar ik ben verre van links. Ach, waarom zit ik op jou in te gaan, je snapt het toch niet.
Dood moet? heb ik nooit gezegd !
en waarom haal je andere mensen erbij? Ieder intelligent persoon kan zoiets beamen.
heb je die nodig om je mening sterker te maken?
kaalkopjes style, volgens mij weet jij geeneens waar die voor staan. En je scheert hier nu dus netzoegoed alle kale mensen over 1 kam.
Nee, je komt HEEL erg triest over
Oud 02-11-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Jammer voor jou dan die arabische jongens zijn knap
Bluesman
Bluesman is offline
Blah, ik heb genoeg tijd verspild.

Vini-Vidi-Vici, succes met die mongolen hier.

Laters.
Verwijderd
Gekken blijf je houden, hoeveel buitenlanders je ook het land uittrapt, er zal altijd wel een idioot zijn die zonodig mensen wil afknallen. En hoe minder haat er wordt gezaait, hoe minder haat er zal worden geoogst.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten