dag mensen ,
ik heb sinds enkele weken een extreem kl* probleem
nl,
zomer 2004 ik was samen met een meisje (ik zal haar C noemen) en een goede vriend van me met (A) alles ging goed, maar die vriend (nu niet meer zo een goede vriend) zat te flirten met C , een van de redenen waarom het is "uit" gegaan... daarna was ik contact verloren, ook met A ...
in de tijd dat ik contact was verloren met A begon ik te beseffen dat ik haar mis nzo ...
later bleek dat ze met een vriend van me , waar ik contact mee heb verloren samen is ...
nja enkele weken geleden : ik ging wat drinken met wat vrienden, kom ik daar A tegen , op het moment dat ik haar terugzag besefte ik pas echt dat ik eigenlijk heel fel verliefd op 'r ben ...
het was een zeer leuke avond tot +-11u toen iedereen wat aangeschoten werd...
ik zat met A wat te praten aan een tafeltje in een hoek de zaak waar we waren...
vroeg ze opeens aan mij of ik haar wou zoenen

, ik had geweigerd (ik was nog zeker nuchter genoeg) want ik wou zeker geen ruzie met die vriend ...
later op de avond vroeg ze of ik op iemand verliefd was (op haar

) ik had me versproken en ik zei "ja" maar daarna wou ik dan natuurlijk niet zeggen op wie ... had ze het uiteindelijk toch maar uit me gesleurd
Begon ze te zeggen over haar vriendje en mijn kameraad dat ze hem niet kwijtwou nzo en op dat moment *pats* terwijl we allebei wisten dat t niet mocht, zaten we te zoenen..
wat later op de avond meermaals is gebeurd

(ik nam niet het initiatief)
de volgende dag (op msn) zei ze dat we het beter voor ons hielden en dat beter niemand het wist , waarmee ik akkoord ben gegaan..
nu , enkele weken later spreek ik wel veel af met haar en het is altijd wel gezellig maar ik ben nog steeds verliefd op haar... maar er moet toch wel iets zijn? ze noemt me constant lief nzo
nu is mijn vraag : moet ik het zo laten? of kan ik er beter eens over beginnen, we hebben eigenlijk nooit echt gepraat over wat is gebeurd ...
ik vraag me af : -zou ik contact met haar verbreken? , zodat ik haar kan vergeten ? (maar me toch nog slecht voelen)
-of zou ik het beter zo laten (en me ook nog slecht voelen

)
dit gevoel maakt me zo depri en consumeert me echt ...
anyway, sorry voor mn gezaag en de lange post
dank bij voorbaat bij eventuele reply's
*edit* toen ik haar huidige vriend nog eens zag , hadden we het er even toevallig over (hij weet van niets) hij zei dat het langs zijn kant tenminste, helemaal niet serieus is ...