Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verder moeten er natuurlijk mensen van de pers aanwezig zijn, en ook wat interessante lui, en verder iedereen die wil komen. Het moet via mond op mond reclame en misschien wat kleine postertjes in grote steden, maar meer ook niet. mijn collectie moet in een leegstaand kantoorgebouw of een kraakpand vertoond worden, het moet in elk geval leeg zijn, en kaal, zodat de aandacht volledig op de kleding wordt gevestigd. de presentatie moet evenals de locatie kaal en sober zijn, maar er moet wel muziek zijn, born slippy van underworld, want dat heeft een goed loopritme en past waarschijnlijk goed bij de sfeer van mijn kleding. en anders tainted love van soft cell of stuck in the middle with you van stealers wheel. verder moeten er een paar witte spots zijn, of bouwlampen voor het extra kale effect van de omgeving. de gasten krijgen witte wijn of bier, of water. lekker basic zodat de aandacht weeeer op de kleding gevestigd wordt. Na de show wordt er echter wel een feestje gegeven en dan wordt het pand dmv ingenieuze omtobvertruuks omgetoverd in een waar pimpfeest met champagne en dansende ho's met tailfeathers. en dan het belangrijkste, hoe mijn kleding eruit ziet. mja... daar moet ik nog even over nadenken
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik ben ook voor de mond op mond reclame. En een andere keer ga ik zelf wel wat bedenken.
||
Citaat:
en mond op mond beademing ![]() maar mond op mond reclame klinkt veel leuker |
![]() |
||
Citaat:
oooh hihi, mja ik vind mond op mond reclame ook wel leuker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En duistere muziek op de achtergrond en veel rook. Hoe meer drama hoe beter. Er zouden ook modellen moeten flauwvallen enzo. Whoehoe. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Modeshows SimplyABoy19 | 19 | 09-06-2005 11:44 | |
Lifestyle |