![]() |
|
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47894
er is dus een envelop gevonden met poeder, en alle personen die momenteel zich in het pand bevinden moeten daar blijven tot de inhoud van de envelop bekend is. ik denk: een malloot die van de moord op theo van Gogh hoorde en met een busje poedersuiker eens fijn nepterroristje wilde spelen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou en. en wat jij denkt is voor mij inmiddels ook niet meer terzake.
||
Citaat:
![]() inderdaad, best suf. Maar als het een schadelijke inhoud blijkt te zijn, dan zal het wel weer volkshysterie veroorzaken, samen met de gebeurtenis eerder vandaag. Ik bedoel, mensen zijn toch snel geneigd om alleen op slechte gebeurtenissen hun aandacht te vestigen, en dan krijg je situaties waarin de wat minder onafhankelijk denkenden van de maatschappij gewillig de mening van paniekzaaiers volgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
mwah, ik denk dat er toch niets in zit, je moet wel een hele dronken student zijn geweest wil je ook nog eens een schadelijk poedertje in een envelop hebben gedaan och ja, ik zag Koekkoek aan komen lopen en heel boos naar mathijs kijken haha |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
muhahaha ![]() ohja, wat suf van dat varken trouwens... zielig voor het beestje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Hilarisch, dat menen jullie toch niet? 'mam, ik denk dat ik naar de universiteit wil als ik later groot ben.' 'Zou je dat nu wel doen zoon, dan moet je ook varkens aftuigen en zo.' 'Dat neem ik dan maar voor lief moeder, je moet er wat voor over hebben om bij de bovenlaag van de samenleving te horen!' 'Dat is waar zoon, daar ben je me te slim af. En ach, ik denk dat je elke dag dronken worden van het bier ook wel bij jou past.' 'Ja, lekker niets doen op kosten van de staat. Wat is het leven toch mooi!'
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg het wel vaak tegenwoordig...
|||
Citaat:
Citaat:
Dan heb je alle recht om te zwijgen; als het aan mij zou liggen zelfs de plicht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kan iets neerzetten dat kant noch wal raakt, en je kan iets neerzetten dat kant noch wal raakt en bovendien provocerend bedoeld is. Wel grappig op die manier hoor, maar geen toegevoegde waarde voor een discussie. Waar gaat het hier nog om trouwens..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ben ik de enige hier die dat grappig vind???
Er is een aanslag in Madrid geweest en om iedere kartonen door die in of rond Nederlandse stations is terechtgekomen door de wind wordt het treinverkeer stilgelegd. Alsof iemand die een bom plaatst dat zo opzichtig zou doen! Ook met deze 'poederbrieven'. Wanneer iemand met kwade bedoelingen de miltvuurbacterie buit weet te maken weet hij/zij wel een betere verspreidingsmethode dan ptt-post ![]() Dus ik zou zeggen, post zoveel poederbrieven als je wilt. Succes verzekerd, met al deze dombo's ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|