![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
reken maar uit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
volgens het systeem is hij de rechtmatige president. dat er rotte plekken in dat systeem zitten is een andere discussie.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is Bush met minder dan 51% gekozen. Ik maakte een typfout; Het verschil tussen Bush en Kerry was minder dan een procent. Toch kan ik er niet omheen op te merken dat jij uitblinkt in het verdraaien van de discussie. Je pakt kleine feitjes en typfoutjes uit een reply, en gaat daar vervolgens op in, terwijl het vaak niet ter zake doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat kan een gezonde maatschappij niet gebruiken me dunkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goh het is altijd zo geweest dus kunnen we er toch niks aan doen. Volgens mij heb je niet echt in de gaten wat een impact dat op een vrouw heeft ![]() Er is juist een stijging van het aantal gevallen gaande en het gebeurd meestal in hun jeugd.Als die trend zich door zet is dat niet bepaald positief voor die maatschappij.En die cijfers komen er niet alleen omdat er meer meldingen zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu wel ik kan je verzekeren dat ik tot mijn puberteit niet eens aan seks heb gedacht. En dat je nu kinderen van een jaar of 10/11 dat ziet doen is niet normaal. Alsjeblieft zeg kom niet aan met die vroeger was het ook zo dus niks aan te doen vergelijking aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 13:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit komt bij mij over als het partieel opleggen van een religie aan derden.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Even puur hypotetisch gesproken; Stel dat er een God is, een Schepper. Er is aangetoond dat het aangetrokken voelen tot het gelijke geslacht genetisch bepaald is. Dit zou betekenen dat God gepland heeft dat een bepaald percentage van de mensheid niet voor nageslacht zou kunnen zorgen. Perfect middel tegen de overbevolking of niet? (Hij denkt ook aan alles..)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan mogen mensen die werken in een nachtclub ook geen kinderen krijgen ==> slechte invloed ... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ oneMen: ze hebben per definitie geen argumenten, omdat het gaat om een innerlijke overtuiging die niet op feiten is gebaseerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat betekent dus ook dat mensen die proberen homohuwelijken tegen te gaan op de enkele grond dat zij menen dat god het niet wil, dwz. dus zonder dat ze er enig ander aantoonbaar belang bij hebben, keihard worden aangepakt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de meesten die hier dus dan nog tegen zijn bestaan dus in feite uit mensen uit de zwartekousenkerk die bij hoog en laag beweren dat (vanwege nog nooit genoemde of bewezen redenen) de samenleving uit elkaar valt als het homohuwelijk er zou komen/blijven. ik zie dat anders: als pure xenofobie. en totdat xenofobie een geldig argument wordt zijn dit soort tegenstanders ook niet bepaald geloofwaardig.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête - Het homohuwelijk Verwijderd | 4 | 06-01-2013 19:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben je voor of tegen het homohuwelijk? Verwijderd | 107 | 26-05-2012 22:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
10 jaar homohuwelijk: wat vind jij? Lisette | 45 | 15-05-2011 00:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Paus beschouwt homohuwelijk als een gevaar voor de schepping Kitten | 124 | 18-03-2010 19:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
economische voordelen van het homohuwelijk yuck fou | 6 | 29-03-2004 20:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ambtenaren mogen homohuwelijken weigeren Isa | 14 | 17-03-2002 09:51 |