Oud 09-11-2004, 16:28
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
he ik heb een probleem
ik wil wel heel graag sex met mn vriend
maar ik ben nog maar 16 en mn vriend 17
we zijn allebei nog maagd
en we hebuh nu ongeveer 7 weken
is het al wel goed om nu al met elkaar naar bed te gaan?
en doet het pijn en zo?
en hoe moet ik het hem zeggen, want ik heb nog niet
zo lang geleden gezegt dat ik er nog niet klaar voor ben
Oud 09-11-2004, 16:30
DEChengst
DEChengst is offline
Gezien je deze vraag hier stelt ben je er duidelijk nog niet aan toe.
Oud 09-11-2004, 16:37
Verwijderd
wanneer? Op een moment dat jullie allebei echt graag willen, dat van elkaar weten, elkaar vertrouwen en je op je gemak bij elkaar voelen, en ook heel belangrijk: als jullie er de tijd voor hebben. Of dat nou na 7 weken is of na 1, of na vijf jaar, maakt dan niet uit.

En hij begrijpt vast wel dat jij van gedachten kunt veranderen

Het kan even pijn doen in het begin. Als het pijn blijft doen moet je echt ophouden en een andere keer weer verder gaan, want het is voor jou niet fijn als je daar maar steeds pijn ligt te hebben - en hij vindt het ook niet leuk als jij pijn hebt, als het goed is.
Je kunt proberen pijn te voorkomen door een lang voorspel waarin je er voor zorgt dat jij echt nat en ook wijd bent.

Wel is het handig om bij een eerste keer elkaars lichaam een beetje te kennen, te weten wat de ander lekker vindt, en je niet te schamen voor je eigen lichaam . Ik weet niet hoe ver jullie al zijn gegaan, maar het is een goed idee om van te voren elkaar al eens afgetrokken/gevingerd te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:58
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 09-11-2004 @ 17:30 :
inderdaad, je schrijft de tekst zo 'angstig' en 'gestresst' dat het mij het beste lijkt nog ff te wachten...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:23
juno
juno is offline
Sex is meer dan erin en recht op en neer. Sex is lekker knuffelen en vrijen, opgewonden worden, elkaar vingeren, aftrekken, afzuigen en likken, samen klaarkomen, en pas als jullie dat allemaal kunnen, en helemaal aan elkaar gewend zijn en het voelt goed, en niet meer eng, dan kunnen jullie eens van bil gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:38
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
juno schreef op 09-11-2004 @ 19:23 :
Sex is meer dan erin en recht op en neer. Sex is lekker knuffelen en vrijen, opgewonden worden, elkaar vingeren, aftrekken, afzuigen en likken, samen klaarkomen, en pas als jullie dat allemaal kunnen, en helemaal aan elkaar gewend zijn en het voelt goed, en niet meer eng, dan kunnen jullie eens van bil gaan.
Weet je juno, dat je hier echt een hele generatie seksueel aan't opvoeden bent. Prachtig. (=
Oud 09-11-2004, 18:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Het is dat je al zo 'oud' bent en al bezet want soms ben ik het zo gruwelijk enorm met je eens...
Oud 09-11-2004, 19:36
juno
juno is offline
Ik ben zelf van een keer gezoend naar gepenetreerd gegaan, en dat was het toch niet helemaal...ik had het idee dat als dat maar eenmaal achter de rug zou zijn, dat ik het dan "kon", ofzo. Maar het ging moeilijk, deed pijn, ik kwam er mooi niet van klaar, al was het wel spannend natuurlijk...maar lekker of fijn? Nee. Eigenlijk "telt" hij ook niet echt.

Later kwam er een met wie ik eerst ging zoenen en vrijen en opgewonden worden...en toen ook meteen erin, maar goed, dat was al een heeeel verschil. Bij hem voelde ik me toen wel helemaal op mijn gemak, en het was heerlijk! Zelfs al had ik hem net pas leren kennen. (ja, eh, jaren 80, toen was de wereld anders hoor!) En die nacht hebben we ook alle andere bovengenoende variaties uitgeprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 09-11-2004 @ 16:30 :
Oud 09-11-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Precies.
en om 1 of andere reden zit ik nogsteeds te wachten op een FB die zegt 'goh, onderkoffer, ga nu maar weer ergens anders spelen'.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 21:38
Verwijderd
Bij volle maan
Dan heb je de meeste kans op een jongetje
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 09-11-2004 @ 22:38 :
Bij volle maan
Dan heb je de meeste kans op een jongetje
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:17
Verwijderd
Gezien je vraagstelling, voorlopig nog niet
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:22
matt trakker
matt trakker is offline
morgen rond half drie heb ik wel tijd
Oud 09-11-2004, 22:31
Verwijderd
Shit dan kan ik niet..

Ontoppic: Wanner het goed voelt voor jullie both. Dus praat met elkaar erover, als je dat al niet kan, dan zal de sex denk ik zeer stijf zijn en dat is ook niet alles. Want voor de man kan het dan moeilijk zijn. spreek uit ervaring

Lagen twee vrienden op 3 meter afstand dus echt ontspannen was het niet, maar dankzij een schat van een meid is het toch gelukt en ik heb nog met die schat

Dus kortom als het goed aanvoelt en geniet ervan
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 06:43
sofie3
sofie3 is offline
"Bezint eer ge begint"

Kijk even op http://www.eerstekeer.net , daar staat veel interessante info.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 06:44
Verwijderd
Volgens mij kun je je maar beter niet teveel in de lectuur verdiepen, anders denk je de hele tijd: 'Wat schreven ze daar ook alweer over, doe ik het wel volgens het boekje?'
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 06:50
TiM
TiM is offline
ik ben het idd met de vorige posters eens, jij bent er duidelijk niet klaar voor ..
en @ Juno; well said!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 08:41
Verwijderd
Je bent nog maar een klein meisje en nog niet toe aan seks.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 08:58
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2004 @ 09:41 :
Je bent nog maar een klein meisje en nog niet toe aan seks.
ik denk niet dat leeftijd iets te maken heeft met wel of niet klaar zijn voor sex, Ook vind ik het knap dat jullie allemaal tips en trix gaan geven terwijl sex zo iets persoonlijks is dat je eigelijk de raad van andere niet kan/mag aannemen. Sex moet (vooral de eerst keer) vanuit jezelf. En ik kan dan nou ook wel iets gaan vertelle maar dat doe ik strax wel.
Oud 10-11-2004, 09:32
ilse
ilse is offline
als je er zelf klaar voor bent. leeftijd boeid in principe niet zo heel veel! en 16 is echt niet zo jong!

maar als je alles stap voor stap gedaan hebt en je er goed bij voelt, dan ben je er klaar voor. en als je het echt wilt!!
Oud 10-11-2004, 17:27
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
offtopic: toch wel veel delen overgeslagen
ontopic: maar je moet gwoon met een jongen naar bed gaan als je er zelf helemaal achter staat en hij ook.. en als je er tijd voor hebt... niet ff snel... gwoon lekker de tijd ervoor nemen en ontspannen.. komt wel goed =)
Oud 10-11-2004, 18:12
Verwijderd
Wanneer jij denkt dat je daar aan toe bent. En gezien je deze vraag stelt, we vallen in herhaling, ben je daar nog niet aan toe.
En volg het advies van Juno op.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:17
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Oud 11-11-2004, 09:12
angel-nieke
angel-nieke is offline
als je twijfeld w88... anders krij je dr alleen ma spijt van....
doe je toch (eigenlijk tegen je zin in) dan zal t erg pijn doen want je bent dan toch mee bezig dat je t eigenlijk neij wil... (pijn kan t btw ook doen als je wel wilt hoor....)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:13
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
als je er aan toe bent, merk je het vanzelf wel.

niet zo op focussen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten