![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hij beschuldigte mij van iets wat ik niet had gedaan, ik werd enorm kwaad en begon te schreeuwen waarna hij mij een klap in mijn gezicht gaf, uit reactie en woede sloeg ik terug waarna ik nog een paar klappen en trappen kreeg we hebben min of meer met elkaar gevochten ![]() ![]() ![]() Nu zit ik hier met een dikke lip, weet 't ff niet meer allemaal.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
hmm, ik lees net je bericht hierboven. als hij je blijft slaan en trappen omdat je hem ('gewoon') een mep teruggeeft... ik zou er eens heel goed over nadenken of je zo'n driftkikker wel wil... je vriendin een mep geven en haar dan nog in elkaar slaan omdat ze je durft terugslaan (waarschijnlijk niet de reactie die hij verwachtte/wou) vind ik wel héél erg overdreven...
edit: volledig akkoord met chimera dus Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd, en ik doe het ook hoor die trap int kruis, hoewel ik meer een leuk kniestootje geef!! Auwtsj! Ik zeg niet alleen dat ik het zou doen. Er zijn enkele die het al in levende lijve hebbe mogen ondervinden! ![]() ![]()
||
Citaat:
En reken maar dat ik indruk op hem kan maken met datgene wat ik hem daarna te zeggen heb en mijn houding tegenover hem.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt wel een beetje alsof ik het gedroomd heb ofzo dat het niet echt gebeurt is ![]() Heel wazig |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mocht ik ooit op zo'n punt komen, en het lukt me niet om 3 stappen naar achter te doen om de situatie te overzien, dan laat ik nog altijd wel een waarschuwing vallen. Waarna ik mij volledig afsluit, om escalatie te voorkomen. Maar de uitspraak dat je toch zwak bent voor de persoon van wie je houdt, vind ik toch zeker gelden. Want hoe kan iemand die je kent, waar je van houdt nu plots tot zoiets in staat zijn, dus naast hetgeen wat je mogelijk ingecalculeerd had aan reactie-vermogen, je te slaan. Die vraag trof mij vaak als eerste, naast dat ik verdrietig was om het gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou er eerst eens goed over na praten ik denk het beste is over de telefoon want misschien kan hij je dan weer slaan als hij zin heeft en dat is ook gemakkelijker, zo hoeven jullie elkaar niet in de ogen te kijken maar praten is wel het belangrijkst misschien had hij wel een hele goede reden... wie weet maar heeft hij wel sorrie gezegt dan ![]() suc6 he xxx gogirl_1988
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat vindt hij er dan van? Heeft hij er al iets over gezegd? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is niet vaker voorgekomen, en het gaat echt NERGENS over. Het broertje van mijn ex (hij is een kindje van 13 ![]() Echt ik was zo kwaad dat mijn vriend al uberhaupt de vraag stelde of dat waar was, laat staan dat hij het geloofde! dus ik begon te schreeuwen en toen kwam de klap zeg maar.. En we hebben het er niet over gehad, eigenlijk is er nog steeds ruzie omdat hij mij niet gelooft ![]() ![]() ![]() En ik weet echt niet wat ik er nou mee aan moet... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen... Heleeeeen | 78 | 15-01-2006 15:25 | |
Liefde & Relatie |