Oud 11-11-2004, 15:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 16:11 :
Ja, door (kalm) weg te lopen bijvoorbeeld...
Waarom zou je? Geef als vrouw gewoon een mep terug, is je goed recht, en is een stuk duidelijker dan 'kalm weglopen'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2004, 15:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:14 :
Waarom zou je? Geef als vrouw gewoon een mep terug, is je goed recht, en is een stuk duidelijker dan 'kalm weglopen'.
Ik zie mijn recht daar niet in, en ook het nut zie ik er nog steeds niet van. En weglopen is duidelijk genoeg hoor, want op dat moment heb ik helemaal geen behoefte om met hem te praten of om het nog meer uit de hand te laten lopen. Laat hem eerst meer eens afkoelen en bedenken wat hij gedaan heeft en dan wil ik het daarna wel met hem bespreken.
Oud 11-11-2004, 15:18
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:14 :
Nou ik heb dus gister zoiets meegemaakt,
hij beschuldigte mij van iets wat ik niet had gedaan, ik werd enorm kwaad en begon te schreeuwen waarna hij mij een klap in mijn gezicht gaf, uit reactie en woede sloeg ik terug waarna ik nog een paar klappen en trappen kreeg we hebben min of meer met elkaar gevochten
Nu zit ik hier met een dikke lip, weet 't ff niet meer allemaal..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:18
Verwijderd
zonder nog één woord m'n spullen bij elkaar rapen en vertrekken. hij zal serieus met hangende pootjes moeten komen huilen dat hij verkeerd is geweest. dan nog minstens een week zeggen dat ik het niet weet. als hij niet opgeeft ga ik bij hem terug (ik hou van hem... ), met de zeer duidelijke boodschap dat als het nog één keer gebeurt, hij me definitief kwijt is.

zoiets...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 11-11-2004 @ 16:18 :

Dat hij je een mep gaf was al erg genoeg, maar dat het dan op deze manier escaleerde is wel helemaal erg. Het spijt me, maar ik zou 'em vrij hard op straat schoppen. Dat jij aan 't schreeuwen was, is wel een ontzettend stom excuus.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 16:17 :
Ik zie mijn recht daar niet in, en ook het nut zie ik er nog steeds niet van.
Het heeft voor hem net zo goed geen 'nut', het voornaamste 'nut' in terugslaan vind ik dat je laat blijken dat je het niet accepteert.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:22
Verwijderd
hmm, ik lees net je bericht hierboven. als hij je blijft slaan en trappen omdat je hem ('gewoon') een mep teruggeeft... ik zou er eens heel goed over nadenken of je zo'n driftkikker wel wil... je vriendin een mep geven en haar dan nog in elkaar slaan omdat ze je durft terugslaan (waarschijnlijk niet de reactie die hij verwachtte/wou) vind ik wel héél erg overdreven...

edit: volledig akkoord met chimera dus

Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:20 :
Dat hij je een mep gaf was al erg genoeg, maar dat het dan op deze manier escaleerde is wel helemaal erg. Het spijt me, maar ik zou 'em vrij hard op straat schoppen. Dat jij aan 't schreeuwen was, is wel een ontzettend stom excuus.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:21 :
Het heeft voor hem net zo goed geen 'nut', het voornaamste 'nut' in terugslaan vind ik dat je laat blijken dat je het niet accepteert.
Dat kan ik hem ook verbaal wel duidelijk maken, daar hoef ik hem niet voor terug te slaan.
Oud 11-11-2004, 15:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 16:28 :
Dat kan ik hem ook verbaal wel duidelijk maken, daar hoef ik hem niet voor terug te slaan.
Duh. Het gaat erom dat een mep terug waarschijnlijk een stuk meer indruk maakt. Ik zou het eigenlijk vrij zwak vinden als m'n vriendin niet terug zou meppen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:33
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 15:02 :
Meestal gaat het daar niet eens om, maar komt een klap van je eigen partner heel onverwachts. En dan heeft het er dus niks mee te maken wie van de twee nou sterker zou zijn.
Ik had het over meer dan 1 keer, als het 1 keer gebeurt en door de partner ook echt niet gepikt wordt maakt het geslacht inderdaad niet uit.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:41
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
hij beschuldigte mij van iets wat ik niet had gedaan, ik werd enorm kwaad en begon te schreeuwen waarna hij mij een klap in mijn gezicht gaf, uit reactie en woede sloeg ik terug waarna ik nog een paar klappen en trappen kreeg we hebben min of meer met elkaar gevochten
Dump hem. Hij sloeg je 1 keer in je gezicht, omdat hij vermoedde dat je iets had gedaan, hij wist het niet eens zeker. Nadat hij je had geslagen drong het niet eens tot hem door dat hij verkeerd bezig was en gaf je doodleuk nog een paar klappen en trappen. Ga dit nou niet voor jezelf goedpraten, het was volkomen onterecht en de meeste jongens zouden dit nooit doen dus er is geen enkele reden om dit gedrag van hem te pikken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:41
Cookie
Cookie is offline
ze zeggen niet voor niets:
bij de eerste klap moet je wegwezen
Oud 11-11-2004, 15:43
lieve
lieve is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 14:03 :
Nah, trap in't kruis en dan dumpen

Idd, en ik doe het ook hoor die trap int kruis, hoewel ik meer een leuk kniestootje geef!! Auwtsj! Ik zeg niet alleen dat ik het zou doen.
Er zijn enkele die het al in levende lijve hebbe mogen ondervinden! VERDIEND of course!
Oud 11-11-2004, 15:45
Punkygirl
Punkygirl is offline
ligt eraan waarom en waar..

maar hij zou iig een hele dikke ruzie met me hebben
Oud 11-11-2004, 15:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:32 :
Duh. Het gaat erom dat een mep terug waarschijnlijk een stuk meer indruk maakt. Ik zou het eigenlijk vrij zwak vinden als m'n vriendin niet terug zou meppen.
Ik zie het juist als zwakte om terug te slaan en dezelfde fout als hem te maken. 'Ik sloeg hem, omdat hij mij eerst sloeg!' Dat gaat dus echt nergens over als je een volwassen en volwaardige relatie hebt...

En reken maar dat ik indruk op hem kan maken met datgene wat ik hem daarna te zeggen heb en mijn houding tegenover hem.
Oud 11-11-2004, 15:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou maar snel wegwezen. Er zijn situaties waarin een klap nog te vergeven is.. maar dit gaat wel te ver.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 16:45 :
Ik zie het juist als zwakte om terug te slaan en dezelfde fout als hem te maken. 'Ik sloeg hem, omdat hij mij eerst sloeg!' Dat gaat dus echt nergens over als je een volwassen en volwaardige relatie hebt...
Als hij je slaat heb je dat sowieso niet.

Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 16:45 :

En reken maar dat ik indruk op hem kan maken met datgene wat ik hem daarna te zeggen heb en mijn houding tegenover hem.
Uhuh. Nou. Wat een indruk maakt dat. Lieve schat, zo'n ploert luistert toch niet naar je. Praten heeft dan weinig zin.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:51
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
grl schreef op 11-11-2004 @ 16:46 :
Ik zou maar snel wegwezen. Er zijn situaties waarin een klap nog te vergeven is.. maar dit gaat wel te ver.
Ja het is ook wel ver gegaan..
Het lijkt wel een beetje alsof ik het gedroomd heb ofzo dat het niet echt gebeurt is
Heel wazig
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:47 :
Als hij je slaat heb je dat sowieso niet.

Nee, en dus ga ik mij niet verlagen tot datzelfde lage punt. Plus het feit dat één klap niet gelijk suggereerd dat de relatie doorvoor niet volwassen en volwaardig was. Het gaat dan om zijn gedrag van dat moment dat niet klopt, en niet gelijk de hele relatie.

Uhuh. Nou. Wat een indruk maakt dat. Lieve schat, zo'n ploert luistert toch niet naar je. Praten heeft dan weinig zin.

Zeker zal hij wel luisteren. Niet gelijk, maar daarom zou ik eerst ook weglopen en waarschijnlijk zou hem dat al behoorlijk aan het denken zetten. En daarna zou ik met hem willen praten, om hem op z'n minst duidelijk te maken wat het met mij heeft gedaan. Niet iedereen die slaat is automatisch een ploert waar niet meer mee te praten valt.
Oud 11-11-2004, 15:56
Cookie
Cookie is offline
beginnen met slaan is een teken van zwakte.
Oud 11-11-2004, 15:56
Myuki
Myuki is offline
ik zou eigenlijk hem een trap in zn zaakje moeten geven, maar waarschijnlijk te verbaasd zijn daarvoor...

dus zou ik weggaan... Iemand die mij pijn wil doen krijgt geen kans meer.
Oud 11-11-2004, 15:57
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2004 @ 16:53 :
Nee, en dus ga ik mij niet verlagen tot datzelfde lage punt. Plus het feit dat één klap niet gelijk suggereerd dat de relatie doorvoor niet volwassen en volwaardig was. Het gaat dan om zijn gedrag van dat moment dat niet klopt, en niet gelijk de hele relatie.
Zo'n klap komt niet uit het niets, duidelijk zijn jullie dan niet zo goed in het uitpraten van ruzies.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-11-2004 @ 16:57 :
Zo'n klap komt niet uit het niets, duidelijk zijn jullie dan niet zo goed in het uitpraten van ruzies.
Op dat moment blijkbaar niet, wat door heel veel verschillende dingen kan komen. Maar dat heeft dan echt niet gelijk betrekking op de gehele relatie.
Oud 11-11-2004, 16:34
Sasbeest
Sasbeest is offline
Dumpen.
Oud 11-11-2004, 16:40
zeep007
zeep007 is offline
dumpen meid... Dat je twijfelt bij 1 klap kan ik nog wel begrijpen. Maar als je serieus vecht met elkaar, dan gaat het niet meer om een moment van verstandsverbijstering, dat gaat echt te ver.

Wegwezen!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:51
filia dei
filia dei is offline
Als ik compleet hysterisch ben en hij geen koude douche bij de hand heeft om me weer bij zinnen te krijgen, mag ie me gerust bij m'n arm grijpen, door elkaar schudden of eventueel slaan....

Maar iedere andere reden vind ik niet terecht en ik zou hem na een serieus gesprek dumpen.
Oud 11-11-2004, 17:16
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
filia dei schreef op 11-11-2004 @ 17:51 :
Als ik compleet hysterisch ben en hij geen koude douche bij de hand heeft om me weer bij zinnen te krijgen, mag ie me gerust bij m'n arm grijpen, door elkaar schudden of eventueel slaan....

Maar iedere andere reden vind ik niet terecht en ik zou hem na een serieus gesprek dumpen.
Hoe kan je zo hysterisch worden dat je alles om je heen los kan laten en uitbarst? Zou je dan niet eerder gewoon ineenzakken van wanhoop?

Mocht ik ooit op zo'n punt komen, en het lukt me niet om 3 stappen naar achter te doen om de situatie te overzien, dan laat ik nog altijd wel een waarschuwing vallen. Waarna ik mij volledig afsluit, om escalatie te voorkomen.

Maar de uitspraak dat je toch zwak bent voor de persoon van wie je houdt, vind ik toch zeker gelden. Want hoe kan iemand die je kent, waar je van houdt nu plots tot zoiets in staat zijn, dus naast hetgeen wat je mogelijk ingecalculeerd had aan reactie-vermogen, je te slaan. Die vraag trof mij vaak als eerste, naast dat ik verdrietig was om het gebeuren.
Oud 11-11-2004, 17:16
ilse
ilse is offline
zou allereerst echt een mep terug verkopen je moet t niet flikken me te gaan slaan.

maar dan zou ik em toch echt dumpen. hij moet op die manier toch echt van me af blijven, zoals iedereen. ik zou praktisch iedereen terug slaan!! heb dan echt niet de kalmte om weg te lopen!!
Oud 11-11-2004, 17:27
yavanna
yavanna is offline
klap in z'n gezicht geven en dan wegrennen, en nooit meer met hem praten!

zoiets moet iemand niet bij mij flikken hoor dan krijgt ie gelijk een mep terug
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:34
Flit
Flit is offline
Hangt een beetje van de situatie af. ALs je bij een nogal hoog oplopende ruzie iemand 1x een klap geeft zal ik hem niet gelijk dumpen, maar hij moet wel heeeeel diep door het stof gaan om te laten zien dat hij het niet meer zal doen en echt wel van me houdt en zo. Ik zou iemand van wie ik hou niet zo snel kunnen dumpen na 1 keer zoiets.
Als het vaker voorkomt; terugslaan, hard wegrennen en aangifte doen van mishandeling en ver uit zijn buurt blijven voor een hele lange tijd.
Oud 11-11-2004, 18:31
Lilything
Lilything is offline
Gelijk dumpen,
flikker op
en ik hoef je nooit meer te zien
no acception
Oud 11-11-2004, 18:40
Meadow
Meadow is offline
Mijn vriend slaat me op mijn verzoek , ik zou hem misschien dumpen als hij er mee opm zou houden .
Oud 11-11-2004, 18:50
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Net als bij vreemdgaan vind ik in dit geval een reden/omstandigheden er niet toe doen. Dat doe je gewoon niet.

Dumpen dus.
Oud 11-11-2004, 19:01
juno
juno is offline
Eén mep en ik ben weg. (Ik denk dat ik eerst nog even een pot afbijtmiddel over zijn auto heen zou gieten, maar dan ben ik ook echt weg.) En nee, duizend tranen laten me dan niet terugkomen. Ik heb liever dat hij met een ander rommelt dan dat hij mij, de kinderen of de beesten slaat.

Het blijft namelijk nooit bij één klap.

Wel goed dat je van je afgeslagen hebt. En ook goed dat je de tweede klap ook weer van je afmepte. Maar genoeg is genoeg, dit gaat niet meer wat worden. Iemand slaan is zo slap
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 16:32 :
Ik zou het eigenlijk vrij zwak vinden als m'n vriendin niet terug zou meppen.
Wat een onzin.. jij bent toch veel groter en sterker dan je vriendin. Als ze een beetje verstandig is, weet ze ook wel dat terugslaan zou kunnen betekenen dat jij nog veel harder terug mept met alle gevolgen van dien.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
******** schreef op 11-11-2004 @ 20:06 :
Wat een onzin.. jij bent toch veel groter en sterker dan je vriendin. Als ze een beetje verstandig is, weet ze ook wel dat terugslaan zou kunnen betekenen dat jij nog veel harder terug mept met alle gevolgen van dien.
Nou, ik ging er even van uit dat 't dan bij mep-mep zou blijven. Ik kan me weinig voorstellen bij complete gevechten eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 11-11-2004 @ 13:48 :
Als je door je vriend werd geslagen?
Bij de eerste keer gelijk dumpen?
Of ligt het er aan om wat voor een reden hij het deed?
Of iets anders...

Tell me!
Proberen te dumpen , want vaak gaat de liefde zo ver, dat meisjes niet bij hun vriend weg durven te gaan. Niet dat ik ooit zoiets meegemaakt heb, maar kan me goed voorstellen dat liefde blind maakt.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:28
Verwijderd
Is wel eng, maar soms ben je verblind door liefde, of bang om hem te verliezen of zo.. Dumpen is wel moeilijk dan denk ik, maar het is toch de beste oplossing.
Wat een rotwoord is dat trouwens, 'dumpen'. Jongens zijn geen afval
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 11-11-2004 @ 20:28 :
Jongens zijn geen afval
Nou, in dit geval...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:33
Verwijderd
Got a point there...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:36
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Het zou mij heel erg uitmaken in welke situatie. Het kan heel goed zijn dat hij het maar 1x deed en daarna serieus spijt heeft. Doet hij het daarna een 2e keer, dan is het voor mij definitief over. Dan heeft hij zijn kans gehad.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:42
Verwijderd
Ik zou onze relatie serieus gaan overdenken... waarschijnlijk om een tijdj een pauze nemen of het uitmaken. 1 keer slaan kan 2 keer worden, etc. en zoiets kan gewoon niet... (ik sla hem dan ook niet)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:54
Verwijderd
Als het bij 1x blijft, na ja okee.. 1x zelfbeheersing verliezen kan gebeuren. Alleen moet je wanneer je veel sterker dan de ander bent, zoals een jongen bij z'n vriendin, een soort van verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Want als je een bepaalde kracht hebt dan kun je daar hele erge dingen mee doen, m'n broertje is ook weleens heel eng geweest tegenover mij en die is bijna 35 cm groter dan ik. Het is nogal wat anders of jij als meisje hem een mep terug geeft of als hij zich volledig laat gaan.

Als meisje ben je al met een kleine mep een hoop emotie en agressie kwijt, voor een jongen zou zo'n zelfde kleine mep hem bijna geen kracht kosten. Dus op zich is het logisch dat hij dan harder slaat en alles.. alleen hij MOET gewoon weten "dit kan ik niet maken bij m'n vriendin, want ik doe haar er veel meer pijn mee dan zij mij". Als hij daar geen rekening mee houdt is hij gevaarlijk.

Het hangt er vanaf hoe hij nu met je omgaat.. wat zegt hij er zelf over? Hij schrok er zelf toch ook wel van hoop ik..?
Ik denk er zo over: 1x kan een grote fout en vergissing zijn, maar als het nog een keer gebeurd dan is het echt een heel groot probleem en dan zou ik het of uitmaken of ervoor zorgen dat hij er iets aan gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:40
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
hangt van de situatie reden persoon enz af.

in het algemeen: 2e keer eruit.
Oud 12-11-2004, 12:02
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 11-11-2004 @ 14:13 :
Jullie praten er wel erg makkelijk over (gelijk dumpen)
Stel dat je echt een lange tijd een seirueze relatie met iemand hebt en tot voor die tijd gaat alles prima en is er nog nooit zoiets voorgekomen..
jah daar ben ik het mee eens
ik zou er eerst eens goed over na praten
ik denk het beste is over de telefoon
want misschien kan hij je dan weer slaan als hij zin heeft
en dat is ook gemakkelijker, zo hoeven jullie elkaar niet in de ogen te kijken
maar praten is wel het belangrijkst
misschien had hij wel een hele goede reden...
wie weet
maar heeft hij wel sorrie gezegt dan

suc6 he xxx gogirl_1988
Oud 12-11-2004, 12:03
bracelance
bracelance is offline
afranselen en dan dumpen
Oud 12-11-2004, 13:01
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 12-11-2004 @ 13:02 :
jah daar ben ik het mee eens
ik zou er eerst eens goed over na praten
ik denk het beste is over de telefoon
want misschien kan hij je dan weer slaan als hij zin heeft
en dat is ook gemakkelijker, zo hoeven jullie elkaar niet in de ogen te kijken
maar praten is wel het belangrijkst
misschien had hij wel een hele goede reden...
wie weet
maar heeft hij wel sorrie gezegt dan

suc6 he xxx gogirl_1988
Nee eerlijkgezegd heeft hij nog steeds zijn excuus niet aangeboden
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 12-11-2004 @ 14:01 :

Wat vindt hij er dan van? Heeft hij er al iets over gezegd?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 12-11-2004 @ 14:01 :
Dan zit er wel iets echt goed mis. Hoe heeft hij er eigenlijk op gereageerd? Is hij erg geschrokken van wat er gebeurd is, had hij deze reactie van zichzelf verwacht, is het wel eens vaker voorgekomen? Hebben jullie er eigenlijk al uitgebreid over gepraat?
Oud 12-11-2004, 13:25
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2004 @ 14:06 :
Dan zit er wel iets echt goed mis. Hoe heeft hij er eigenlijk op gereageerd? Is hij erg geschrokken van wat er gebeurd is, had hij deze reactie van zichzelf verwacht, is het wel eens vaker voorgekomen? Hebben jullie er eigenlijk al uitgebreid over gepraat?
Nou Ik sloeg uit reactie terug waarna ik nog wat klappen en trappen ontving (we hebben min of meer gevochten)
Het is niet vaker voorgekomen, en het gaat echt NERGENS over.
Het broertje van mijn ex (hij is een kindje van 13 hij ziet er uit als een kleuter van 10) beweert dat hij ongeveer een jaar geleden sex met mij heeft gehad! Muahaha kinderporno!!!
Echt ik was zo kwaad dat mijn vriend al uberhaupt de vraag stelde of dat waar was, laat staan dat hij het geloofde! dus ik begon te schreeuwen en toen kwam de klap zeg maar..
En we hebben het er niet over gehad, eigenlijk is er nog steeds ruzie omdat hij mij niet gelooft
En ik weet echt niet wat ik er nou mee aan moet...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten