Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het in de liefde omgekeerd werkt: hoe harder je het wilt, des te kleiner de kans dat het iets wordt. Wanhoop stoot af.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe is het ermee btw? ![]()
||
Citaat:
Het ligt niet alleen aan Herby, het ligt vaak ook aan de mentaliteit en het gedrag van vrouwen/meisjes. Dus dames, neem eens de tijd om iemand zoals Herby te waarderen en je zult er geen spijt van krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk is er wel iets mis met Herby, dat is dat hij voortdurend klaagt. 19 jaar en nog geen vriendin gehad hebben, dit is toch geen drama?? Ik hou toch liever van een jongen die nog geen vriendin gehad heeft aan 19 en die daar ook eerlijk voor uitkomt zonder complexen dan een jongen van 19 die voortdurend klaagt omdat geen enkele meid hem wilt. Dan zou je eerder een relatie aangaan met hem uit medelijden. Waar ligt hier de paradox denk je? Anyway, ik ken jongens van 25 die nog nooit iets serieus hebben meegemaakt, dat is pas klagen. |
![]() |
||
Citaat:
Je scheert ff alle vrouwen over 1 kam hier! Zelf slechte ervaringen gehad zeker? En Herby: je hebt het natuurlijk al duizend keer gehoord, maar liefde komt vanzelf wel. Je bent idd pas 19 en hebt nog zo'n lange weg te gaan. Je komt vanzelf wel iemand tegen, maar als je echt op zoek gaat dan lukt het toch niet. Gewoon op je af laten komen. En aan je uiterlijk zal het iig niet liggen denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed nu weer ff serieus, Ik herken je verhaal wel. Je kunt 2 dingen doen. Je er niet bij neer leggen en eraan kapot gaan. En de andere optie is er wat mee doen. Je kunt niet terug naar het verleden en het gat opvullen. Daarom kun je het gevoel beter gewoon over je heen laten komen (beetje zoals die new-agers zouden zeggen, omarm het, doe alsof het liefde is, maar dat vind ik ook wel weer wat overdreven. Het is gewoon vergelijkbaar met tot 10 tellen als je kwaad bent). Je zult zien dat het dan snel weer verdwijnt. En dat is al helemaal zo, wanneer je ook leuke dingen gaat doen met vrienden. En je zegt zelf al dat die optie er soms wel is. Maak daar dan ook gebruik van! Ohja wat me ook opeens te binnen schiet, kijk ook eens naar wat je wel hebt, daar wordt je veel gelukkiger van ![]()
Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 13:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() was ik ooit serieus van plan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik kan 't weten, ben al bijna 22 jaar single. Maar ik loop er niet (meer) over te zeuren. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen enkel idee of die mannen-vrouwen vergelijking klopt... Maar ik denk dat mensen in het algemeen nogal veel moeite hebben met zich inleven in een lastige situatie van een ander... Er zijn maar weinig mensen die kunnen begrijpen dat sommige mensen (ik wil niet veralgemeniseren maar ik denk haast iedereen) soms overdrijven en doordrijven over hun problemen. Ik denk dat vooral mensen die dit wel doen het er vaak zwaar mee hebben dat andere zich niet in hun inleven als ze problemen hebben of gewoon in een dipje zit en ze juist dan iemand nodig hebben. Ik denk dat Herby ook iemand mist waar hij heel vertrouwelijk mee kan praten... Ik denk dat dat heel belangerijk is... Ik ben 20 en heb nog nooit echt een relatie gehad (die enigsinds iets voorsteld), af en toe is dat zwaar. Af en toe heb ik wel eens een dip waardoor ik wel met dat soort dingen zit. Normaal gesproken vind ik het wel vervelend maar hou ik me er niet echt mee bezig, als ik uitga ga ik voor de lol. Ik ijk soms wel rond, maar eigenlijk ben ik vooral bezig met lol hebben. Als ik iedere dag moet hopen op een vriendin word mijn leven er ook niet leuker op. En zonder vriendin kan ik ook ontzettend veel lol hebben, en dan moet ik dat maar doen (en jij ook!). Maak het beste van wat je wel heb, de rest komt dan vanzelf. En misschien komt het ook niet (al is die kans wel heel erg klein denk ik), maar dan heb je nog wel een leuk leven gehad. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Wat zou je tegen iemand zeggen die jaren aan het wachten is en niets ontvangt? Ja wacht nog maar een paar jaar, het komt vanzelf? Ondertussen gaat het bij jou wel vanzelf en krijg je het ene vriendje na de andere, of heb je "de liefde van je leven" al ontmoet. De enorm zekere vrouwen die zullen niet zo op types zoals Herby vallen hoor, die vallen meer op de super zekere mannen (van die feest beesten). Dus de normale vrouw, die misschien iets wat onzeker is die blijft over. En ja je kan zo iemand wel zo tegen het lijf lopen (veelal niet bij uitgaansgelegenheden) maar er moet wel iets gebeuren waardoor iemand die enorm introvert is contact kan leggen. En dat gaat niet vanzelf. Je hebt te maken met hoe je overkomt, je lichaamshouding en lichaamstaal. De manier waarop je iemand benaderd, of juist helemaal niet. Het mag allemaal misschien als onzin overkomen maar zolang je iemand zoals Herby niet empatische kan begrijpen is het moeilijk voor te stellen hoe hij zich hierbij voelt. Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 16:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mijn gedichten Verwijderd | 8 | 19-02-2010 09:24 | |
Psychologie |
raadplegen psych elledc | 9 | 02-10-2005 20:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |