Oud 15-11-2004, 19:09
herby
herby is offline
Ik heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat mijn leven stil staat en ik geen enkele vooruitgang boek.
Ik heb een enorme leegte in mij en ik weet niet waar het mee gevuld mee had moeten zijn maar ik ben bang in mijn verleden iets te zijn vergeten.

Ik mis de liefde in mijn leven (bekend verschijbsel) op mijn 19e nog eeuwig single/nooit gedate/nooit gezoend etc. en ik denk dat het in zeker zin wel sterk verband houdt, maar voordat ik dit probleem kan oplossen moet ik eerst mezelf in leven houden totdat de kans zich voordoet.

Heeft iemand tips hoe ik weet een beetje gevoel van vooruitgang krijg? Ik woon in een kutdorp verder van de stad en ben op zoek naar een huis in de stad.
Dus de optie: "ga er af en toe eens uit, ga bij vrienden langs" staat wel open, maar niet altijd omdat t dan weer ver terug is en soms kan ik gewoon niet te lang wegblijven.

Ik hoop dak snel wat heb, want ik wordt langzaam gek van mezelf en het leven.
Oud 15-11-2004, 19:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heb je voor jezelf bepaalde doelen in het leven? En zo ja, wat dan? Waar leef jij voor, waar hou jij je mee bezig en waar kijk je naar uit? Of wat zou je graag willen bereiken? Probeer dat eens bij jezelf na te gaan.
Oud 15-11-2004, 19:29
marrel
marrel is offline
heb je ergens op de 1 of andere manieer nog een sociaal leven? in de zin van hobby's enzo bedoel ik dan
Oud 15-11-2004, 19:38
herby
herby is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-11-2004 @ 20:28 :
Heb je voor jezelf bepaalde doelen in het leven? En zo ja, wat dan? Waar leef jij voor, waar hou jij je mee bezig en waar kijk je naar uit? Of wat zou je graag willen bereiken? Probeer dat eens bij jezelf na te gaan.
liefde, dat ik één keer in mijn leven een meisje heb die mij lief vind en waar ik mee kan knuffelen en zoenen die me gelukkig maakt en die ik gelukkig kan maken
Oud 15-11-2004, 19:40
herby
herby is offline
Citaat:
marrel schreef op 15-11-2004 @ 20:29 :
heb je ergens op de 1 of andere manieer nog een sociaal leven? in de zin van hobby's enzo bedoel ik dan
genoeg vrienden enzo, en daarnaast doe ik nog aan sport (hapkido: zelfverdediging) en deed ik aan toneel (totdat ik ging doordraaien omdak de emotie van de rol te veel voelde en er naar ging leven ).
Oud 15-11-2004, 20:06
bradio8
bradio8 is offline
ik snap een beetje wat je bedoeld ik heb het in veel mindere mate en zelfs dat is af en toe echt zo klote, dus ik snap dat moeilijk voor je is. ik heb zeker in het verleden ook veel gemist en het was zwaar niet leuk en ik heb eigenlijk gewoon een heleboel niet gedaan wat ik had moeten doen. (sporten, dingen met vrienden doen ) laatste jaren gaat het met mij dan wel vooruit.ik heb echt geweldige mensen die me een beetje uit dat slechte halen, en ja dit klinkt zo stom, maar die moet jij ook zoeken. Tenminste dat is bijna het enige wat mij uit die gedachtenstroom kan halen. Sporten helpt bij mij ook wel, misschien kan je dat proberen heel fanatiek te doen. je woont in een dorp, dichtbij de natuur? dan zou je wat in het bos kunnen lopen, dit kan misschien wel rustgevend zijn. Verder kun je ook dingen doen als mediteren, dat schijnt ook mentaal goed te zijn. over dat liefde kan ik je niet helpen, ik ben niet moeders mooiste, en bij mij kwam het op een vage manier, maar het kwam wel vanzelf. ik hoop dat het bij jou ook zo gaat. verder is een beetje inspirerende quottes, muziek en films nooit weg om op een of andere manier weer een doel te vinden. Na sommige films voel ik me gewoon weer goed heb ik weer zin in alles ook al gaat het nog zo slecht, en idem dito met muziek en quottes lezen. opzich heb ik het niet zo erg als jou(niet lullig bedoelt), maar ik denk en hoop dat als je doorzet, het met jou echt wel goedkomten als een kans zich voordoet om iets te doen wat je graag wilt maar je durft niet, iemand bellen ofzo, doen. anders ga je daar zolang spijt van hebben. ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad. veel succes met alles.
Oud 15-11-2004, 23:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Join the club. Ik heb ook het gevoel dat iedereen verderkomt, terwijl ik stil blijf staan. Verder hebben we onze status op liefdesgebied gemeen, want dat ene maandje dat ik vrijgezel-af ben geweest wil ik niet meetellen. Wat kun je doen? Geen idee. Als ik dat wist, zat ik hier niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 00:12
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Je kan drugs proberen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 00:16
C'est moi
C'est moi is offline
HALLO je bent nog maar 19. je hebt nog een heel leven voor je.

ga drinken of uit tot laat in de ochtend nu kan het nog en je leert mensen kennen. als je ddl een vriendin hebt ben je wel voor een gedeelte gebonden!! geniet nu nog zo veel!!
Oud 16-11-2004, 00:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
C'est moi schreef op 16-11-2004 @ 01:16 :
HALLO je bent nog maar 19. je hebt nog een heel leven voor je.

ga drinken of uit tot laat in de ochtend nu kan het nog en je leert mensen kennen. als je ddl een vriendin hebt ben je wel voor een gedeelte gebonden!! geniet nu nog zo veel!!
Volgens mij mis je de essentie: hij geniet niet zonder vriendin. Of in ieder geval niet zonder liefde. Wat mij niet zo verwonderlijk lijkt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 10:06
Verwijderd

maar hoe ga je uit, wanneer je geen vrienden hebt,
en niemand kent die uit wil.

liefs me
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 10:08
Verwijderd
Dank je
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 11:15
Verwijderd
ik heb wel wat tips, hopelijk heb je er wat aan

- verhef het 'vriendinnetje-hebben' niet tot doel opzich, geloof me, als je dit doel dan eenmaal hebt bereikt, dan is er al snel niets meer aan. zorg dat je gewoon even wacht tot je iemand tegenkomt waarvan je vind dat ze echt leuk en goed voor je is. het is een middel om gelukkig te worden, maar geen vereiste. het moet dus geen absoluut levensdoel worden.

- trouwens, dat je nog een onbevlekt liefdesleven hebt zegt niet dat je in welke zin dan ook minder bent dan mensen die dat wel hebben. dit klinkt erg afgezaagd, maar als ik je topic zo lees dan komt het over als zijnde dat dit gegeven wel erg veel invloed op je zelfwaarde heeft; alsof je pas volwaardig bent als je een vriendin hebt (gehad), wat uiteraard absoluut niet waar is.

- laat je testen op hooggevoeligheid (daar moest ik aan denken toen ik dat las over waarom je gestopt was met toneel). mocht je dat zijn (wat ik vermoed...) dan kun je er een hoop informatie over vinden op internet, desnoods er een boek over kopen. het belangrijkste is dat je jezelf dan een stuk beter snapt en bovendien veel tips kan vinden hoe je met deze eigenschap om kan gaan...

- ook zou je naar een psychiater of huisarts kunnen gaan, als ik zo af en toe je topics lees op het forum dan komt het over als zijnde dat je al lange tijd best veel psychische problemen hebt; en wij forummers kunnen wel tips geven, maar ik weet bij lange na niet wat de beste manier is om jouw uit je dal te krijgen.

- verder moet je even nagaan wat je (nouja je moet niets, het is maar een tip) graag zou veranderen aan je leven. en dat is meer dan alleen een vriendin hebben, dat is wel duidelijk. wil je vaker sporten, dingen met vrienden doen, met mensen kunnen praten over zwaardere dingen....wat mis je? heel belangrijk om te weten. dan kun je er vast wat aan doen om dit geleidelijk te kunnen realiseren.

- vraagje: waarom word je gek van jezelf en het leven? is dit omdat je beiden niet accepteert zoals ze zijn? leer eerst jezelf waarderen, en verloochen jezelf niet (ik weet niet of je dat doet..). wees blij met jezelf (als je nu denkt: nee dat kan ik niet, ga dan na waarom je dat niet kan), dan gaat het allemaal een stuk gemakkelijker. blijf ook niet zo hangen in depressieve gedachten van IK slecht IK stom IK niet interessant, zelfmedelijden is gevaarlijk. geef wat meer aandacht aan je omgeving in plaats van continu jezelf naar beneden te halen.

- pleeg nooit zelfmoord. nooit. je wil niet dood, je wil alleen je huidige leven veranderen. onthou dat. en als dat veranderen even niet lukt, even treuren, maar niet meteen naar zelfmoord neigen. je weet dat het leven veel te bieden heeft, en dat jij het leven veel te bieden hebt.

- download baby bash met shorty doo wop en zet je speakers keihard. of zet een ander vrolijk liedje op...

mm ik ben geen dr phil maar hopelijk kun je er wat mee.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:38
oOoBeesToOo
oOoBeesToOo is offline
kwou ff 1 dingetje kwijt.. :

ALS JE IETS ÉCHT HEEL GRAAG WILT, GEBEURT HET OOK!!

Veel succes, en maak jezelf niet gek. Denk niet dat jij de enige bent met dit gevoel. iedereen heeft wel eens van deze periodes... De 1 beleeft t gevoel alleen wat intenser dan de ander.

xXx
Oud 16-11-2004, 20:11
JCG
JCG is offline
je kan niet genieten omdat je geen vriendin hebt. Daarom voel je je klote. Doordat je je klote voelt straal je ook uit dat je je klote voelt. Hierdoor zal je minder snel een vriendin vinden.

Als je vind dat je vriendin nodig heb om je goed te voelen zit er iets niet goed bij je. Ik heb me ook zo gevoelt, toen kreeg ik een vriendin en ik voelde me nog steeds niet goed. Als je je niet goed voelt zonder vriendin zal je dat ook niet doen als je een vriendin hebt. Zorg ervoor dat je goed in je vel komt te zitten, en je zal zien dat je dan binnen notime een vriendin kan krijgen.
Oud 17-11-2004, 13:46
Verwijderd
hoe kom je aan vrienden, die ook uit willen?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Melissa, je hebt je eigen topic

Ik ben het wel eens met JCG. Probeer gelukkig te worden zonder dat je perse een vriendin nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Replica schreef op 16-11-2004 @ 13:09 :
Heb je hier niet net dat hele topic op L&R over gehad? Je omschrijft het nu iets anders, maar de kern komt weer op hetzelfde neer.
Inderdaad...
Oud 18-11-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
oOoBeesToOo schreef op 16-11-2004 @ 16:38 :
Ik wil al heel lang echt heel graag rijk worden
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:10
zus
zus is offline
Citaat:
******** schreef op 18-11-2004 @ 18:04 :
je moet er wel wat voor doen
Oud 18-11-2004, 17:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
******** schreef op 18-11-2004 @ 18:04 :
Dat komt misschien in de toekomst, you never know...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:35
elledc
elledc is offline
Kom op Herby, je ziet er goed uit op die foto's, ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken. Wat je kan doen is op date-sites op internet contact maken met meisjes en afspreken ofzo?
Ik heb dat gedaan en heb er leuke contacten aan overgehouden.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:41
herby
herby is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-11-2004 @ 18:35 :
Kom op Herby, je ziet er goed uit op die foto's, ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken. Wat je kan doen is op date-sites op internet contact maken met meisjes en afspreken ofzo?
al die dating sites kosten geld en eerlijk gezegd ben ik bang dat weinig meisjes daar echt serieus zijn
Oud 18-11-2004, 18:04
murwari
murwari is offline
Citaat:
herby schreef op 18-11-2004 @ 18:41 :
al die dating sites kosten geld en eerlijk gezegd ben ik bang dat weinig meisjes daar echt serieus zijn
onzinforum is gratis!
Oud 18-11-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 18-11-2004 @ 18:31 :
Dat komt misschien in de toekomst, you never know...
Jeetje, ben ik eens ironisch.. heeft niemand het door

Ik denk dat het in de liefde omgekeerd werkt: hoe harder je het wilt, des te kleiner de kans dat het iets wordt. Wanhoop stoot af..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2004, 02:02
herby
herby is offline
Citaat:
murwari schreef op 18-11-2004 @ 19:04 :
onzinforum is gratis!
onzinforum helpt ook niet zo he
Hoe is het ermee btw?
Oud 19-11-2004, 04:15
Q
Q is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-11-2004 @ 18:35 :
Mannen en vrouwen verschillen. Vrouwen willen geen moeite doen om een man te begrijpen die anders is, of die ze niet meteen begrijpen. Altijd klagen dat ze een lieve, zorgzame man willen maar ondertussen blind zijn. Tuurlijk is er niks mis met Herby, er zijn alleen geen vrouwen/meisjes die de moeite willen doen om zo'n jongen te begrijpen. Ze volgen vaak liever de arrogante kwetsende macho, die al het werk uit handen voor ze neemt en waardoor ze zichzelf zekerder voelen. Dat ze uiteindelijk bedrogen of gekwetsd worden snappen ze alleen niet.

Het ligt niet alleen aan Herby, het ligt vaak ook aan de mentaliteit en het gedrag van vrouwen/meisjes. Dus dames, neem eens de tijd om iemand zoals Herby te waarderen en je zult er geen spijt van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 09:36
elledc
elledc is offline
Citaat:
Q schreef op 19-11-2004 @ 05:15 :
Mannen en vrouwen verschillen. Vrouwen willen geen moeite doen om een man te begrijpen die anders is, of die ze niet meteen begrijpen. Altijd klagen dat ze een lieve, zorgzame man willen maar ondertussen blind zijn. Tuurlijk is er niks mis met Herby, er zijn alleen geen vrouwen/meisjes die de moeite willen doen om zo'n jongen te begrijpen. Ze volgen vaak liever de arrogante kwetsende macho, die al het werk uit handen voor ze neemt en waardoor ze zichzelf zekerder voelen. Dat ze uiteindelijk bedrogen of gekwetsd worden snappen ze alleen niet.

Het ligt niet alleen aan Herby, het ligt vaak ook aan de mentaliteit en het gedrag van vrouwen/meisjes. Dus dames, neem eens de tijd om iemand zoals Herby te waarderen en je zult er geen spijt van krijgen.
Dat is makkelijk gezegd en nogal veralgemeend, niet?
Tuurlijk is er wel iets mis met Herby, dat is dat hij voortdurend klaagt. 19 jaar en nog geen vriendin gehad hebben, dit is toch geen drama??
Ik hou toch liever van een jongen die nog geen vriendin gehad heeft aan 19 en die daar ook eerlijk voor uitkomt zonder complexen dan een jongen van 19 die voortdurend klaagt omdat geen enkele meid hem wilt. Dan zou je eerder een relatie aangaan met hem uit medelijden.
Waar ligt hier de paradox denk je?
Anyway, ik ken jongens van 25 die nog nooit iets serieus hebben meegemaakt, dat is pas klagen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 10:03
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Q schreef op 19-11-2004 @ 05:15 :

ja hoor dit is echt de grootste onzin ooit...
Je scheert ff alle vrouwen over 1 kam hier! Zelf slechte ervaringen gehad zeker?
En Herby: je hebt het natuurlijk al duizend keer gehoord, maar liefde komt vanzelf wel. Je bent idd pas 19 en hebt nog zo'n lange weg te gaan. Je komt vanzelf wel iemand tegen, maar als je echt op zoek gaat dan lukt het toch niet. Gewoon op je af laten komen. En aan je uiterlijk zal het iig niet liggen denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 13:26
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Veel succes, en maak jezelf niet gek. Denk niet dat jij de enige bent met dit gevoel. iedereen heeft wel eens van deze periodes... De 1 beleeft t gevoel alleen wat intenser dan de ander.

xXx
Dat hij "echt heel erg graag" een vriendin wil lijkt me duidelijk. Dus als hij nou heel graag jou als vriendin zou willen hebben?...

Maar goed nu weer ff serieus,

Ik herken je verhaal wel. Je kunt 2 dingen doen. Je er niet bij neer leggen en eraan kapot gaan. En de andere optie is er wat mee doen. Je kunt niet terug naar het verleden en het gat opvullen. Daarom kun je het gevoel beter gewoon over je heen laten komen (beetje zoals die new-agers zouden zeggen, omarm het, doe alsof het liefde is, maar dat vind ik ook wel weer wat overdreven. Het is gewoon vergelijkbaar met tot 10 tellen als je kwaad bent). Je zult zien dat het dan snel weer verdwijnt. En dat is al helemaal zo, wanneer je ook leuke dingen gaat doen met vrienden. En je zegt zelf al dat die optie er soms wel is. Maak daar dan ook gebruik van!

Ohja wat me ook opeens te binnen schiet, kijk ook eens naar wat je wel hebt, daar wordt je veel gelukkiger van

Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 13:28.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 21:39
Verwijderd
Train jezelf kapot hard in hap ki do. En word een eenzame martial artist in de bergen van japan, Misschien kom je mij dan daar ook tegen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:20
herby
herby is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 19-11-2004 @ 22:39 :
Train jezelf kapot hard in hap ki do. En word een eenzame martial artist in de bergen van japan, Misschien kom je mij dan daar ook tegen
tof

was ik ooit serieus van plan
Oud 19-11-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 19-11-2004 @ 23:20 :
tof

was ik ooit serieus van plan
ik nog steeds, soms.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 12:06
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
herby schreef op 15-11-2004 @ 20:09 :
Ik heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat mijn leven stil staat en ik geen enkele vooruitgang boek.
Ik heb een enorme leegte in mij en ik weet niet waar het mee gevuld mee had moeten zijn maar ik ben bang in mijn verleden iets te zijn vergeten.

Ik mis de liefde in mijn leven (bekend verschijbsel) op mijn 19e nog eeuwig single/nooit gedate/nooit gezoend etc. en ik denk dat het in zeker zin wel sterk verband houdt, maar voordat ik dit probleem kan oplossen moet ik eerst mezelf in leven houden totdat de kans zich voordoet.

Heeft iemand tips hoe ik weet een beetje gevoel van vooruitgang krijg? Ik woon in een kutdorp verder van de stad en ben op zoek naar een huis in de stad.
Dus de optie: "ga er af en toe eens uit, ga bij vrienden langs" staat wel open, maar niet altijd omdat t dan weer ver terug is en soms kan ik gewoon niet te lang wegblijven.

Ik hoop dak snel wat heb, want ik wordt langzaam gek van mezelf en het leven.
1 ding wat ik even kwijt wil.. Op mijn 18e kreeg ik mijn 1e zoen en op mijn 19e mijn eerste vriendinnetje.. Het gevoel van eeuwig single ken ik dus wel.. Als je der mee gaat zitten gebeurt er ook niks!
Oud 23-11-2004, 16:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef op 18-11-2004 @ 20:50 :
Ik denk dat het in de liefde omgekeerd werkt: hoe harder je het wilt, des te kleiner de kans dat het iets wordt. Wanhoop stoot af..

En ik kan 't weten, ben al bijna 22 jaar single. Maar ik loop er niet (meer) over te zeuren.
Oud 23-11-2004, 16:43
Verwijderd
Mijn download van Azumi staat ook al dagen stil
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:04
Big M
Big M is offline
(ik heb niet het hele topic gelezen)

Het lijkt erop dat je depressief bent. Mocht het echt serieus vervelend worden, ga dan eens langs bij een psycholoog en praat erover met anderen.
Oud 23-11-2004, 18:12
Escapism
Escapism is offline
Citaat:

ik wil heel graag dat jij een heroinehoertje wordt
Oud 23-11-2004, 18:47
Verwijderd
Dat is net, net grappig.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

[COLOR=purple]
Dit heb je uit één of ander zelfhulp-boekje (van Dr. Phil) gehaald! Echt de grootste onzin c.q. bagger die ik ooit heb gelezen!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-11-2004 @ 21:55 :
Dit heb je uit één of ander zelfhulp-boekje (van Dr. Phil) gehaald! Echt de grootste onzin c.q. bagger die ik ooit heb gelezen!
Zou ik niet gelijk willen zeggen, ik vind het eerder onvolledig
Oud 24-11-2004, 17:12
PV
PV is offline
Als de ts dan ook eens serieus reageert op de tips die hier worden gegeven? Ik heb het idee dat de ts meer zijn beklag wil doen, dan dat ie echt geholpen wil worden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
PV schreef op 24-11-2004 @ 18:12 :
Als de ts dan ook eens serieus reageert op de tips die hier worden gegeven? Ik heb het idee dat de ts meer zijn beklag wil doen, dan dat ie echt geholpen wil worden.
Ik heb ook zo die indruk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:02
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 19-11-2004 @ 11:03 :
Je scheert ff alle vrouwen over 1 kam hier! Zelf slechte ervaringen gehad zeker?
En Herby: je hebt het natuurlijk al duizend keer gehoord, maar liefde komt vanzelf wel. Je bent idd pas 19 en hebt nog zo'n lange weg te gaan. Je komt vanzelf wel iemand tegen, maar als je echt op zoek gaat dan lukt het toch niet. Gewoon op je af laten komen. En aan je uiterlijk zal het iig niet liggen denk ik
Er zit misschien een hoog onzin gehalte in, maar der schuilt ook een kern van waarheid in...

Ik heb geen enkel idee of die mannen-vrouwen vergelijking klopt... Maar ik denk dat mensen in het algemeen nogal veel moeite hebben met zich inleven in een lastige situatie van een ander... Er zijn maar weinig mensen die kunnen begrijpen dat sommige mensen (ik wil niet veralgemeniseren maar ik denk haast iedereen) soms overdrijven en doordrijven over hun problemen. Ik denk dat vooral mensen die dit wel doen het er vaak zwaar mee hebben dat andere zich niet in hun inleven als ze problemen hebben of gewoon in een dipje zit en ze juist dan iemand nodig hebben.

Ik denk dat Herby ook iemand mist waar hij heel vertrouwelijk mee kan praten... Ik denk dat dat heel belangerijk is...

Ik ben 20 en heb nog nooit echt een relatie gehad (die enigsinds iets voorsteld), af en toe is dat zwaar. Af en toe heb ik wel eens een dip waardoor ik wel met dat soort dingen zit. Normaal gesproken vind ik het wel vervelend maar hou ik me er niet echt mee bezig, als ik uitga ga ik voor de lol. Ik ijk soms wel rond, maar eigenlijk ben ik vooral bezig met lol hebben. Als ik iedere dag moet hopen op een vriendin word mijn leven er ook niet leuker op. En zonder vriendin kan ik ook ontzettend veel lol hebben, en dan moet ik dat maar doen (en jij ook!). Maak het beste van wat je wel heb, de rest komt dan vanzelf. En misschien komt het ook niet (al is die kans wel heel erg klein denk ik), maar dan heb je nog wel een leuk leven gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:26
Q
Q is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 19-11-2004 @ 22:39 :
Gezellig met zn 3en, maar dan Wushu ipv hap ki do.

Citaat:
lipglossnblack schreef op 19-11-2004 @ 11:03 :
Bij niet iedereen komt het vanzelf aanwaaien. En om nu stug te gaan lopen roepen "het komt vanzelf" dan zit die arme jongen over 10 jaar nog te wachten. Je advies is voor de rest prachtig... als je een meisje bent.

Wat zou je tegen iemand zeggen die jaren aan het wachten is en niets ontvangt? Ja wacht nog maar een paar jaar, het komt vanzelf? Ondertussen gaat het bij jou wel vanzelf en krijg je het ene vriendje na de andere, of heb je "de liefde van je leven" al ontmoet.

De enorm zekere vrouwen die zullen niet zo op types zoals Herby vallen hoor, die vallen meer op de super zekere mannen (van die feest beesten). Dus de normale vrouw, die misschien iets wat onzeker is die blijft over. En ja je kan zo iemand wel zo tegen het lijf lopen (veelal niet bij uitgaansgelegenheden) maar er moet wel iets gebeuren waardoor iemand die enorm introvert is contact kan leggen. En dat gaat niet vanzelf. Je hebt te maken met hoe je overkomt, je lichaamshouding en lichaamstaal. De manier waarop je iemand benaderd, of juist helemaal niet.

Het mag allemaal misschien als onzin overkomen maar zolang je iemand zoals Herby niet empatische kan begrijpen is het moeilijk voor te stellen hoe hij zich hierbij voelt.

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:58
Meow
Meow is offline
Ik mis ook veeeeel liefde in mijn leven!
Nouja ik ben 15 dus heb nog wel even de tijd, maar iedereen om mij heen heeft 'het' al gedaan en dan kom ik eraan.....

Maarum, ik zit in hetzelfde schuitje, alleen woon ik midden in de stad, en heb ik geen geld. Een baantje hou ik nooit vol en ik heb geen enorme vriendenkring.... nouja, ik kan je dus niet helpen, maar ik hou deze topic nog wel ff goed in de gaten
Oud 25-11-2004, 21:02
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
je moet juist niet te graag willen, alles komt wel goed, als je je er maar niet te druk om maakt en gewoon je leven lijdt hoe je dat wilt/ leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Meow schreef op 25-11-2004 @ 21:58 :
Ik mis ook veeeeel liefde in mijn leven!
Nouja ik ben 15 dus heb nog wel even de tijd, maar iedereen om mij heen heeft 'het' al gedaan en dan kom ik eraan.....
OMG In wat voor hoerenplaats woon jij?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 09:02
WolterB
WolterB is offline
Stoppen met bepaalde dingen graag willen helpt vaak. Niet meer eindeloos zoeken naar bepaalde dingen in je leven. Doe een keer iets anders, ga een keertje ergens heen met wat mensen, waar je anders niet zo snel heen gaat.
Door hele kleine dingetjes te doen kan je al het gevoel krijgen verder in je leven te komen. Kleine dingetjes die je eerder niet deed. Probeer gewoon wat nieuws dus en dat hoeft niet gelijk iets heel groots te zijn.
Hierdoor kan je ook vooruit komen, zelfs zonder het gevoel van liefde wat jij omschrijft.
Oud 26-11-2004, 20:11
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben nu leeg en vol en vreselijk verdrietig en onverschillig, voelt ook als stilstand
geen idee wat te doen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten