Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (kon niet laten ff hierop te reageren hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2004 om 22:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die in het Engels moet ik ook een keer zien ja. Is dat met Robbie Williams? ![]() ![]() Pierre Bokma in de Nederlandse versie is ook briljant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Pierre Bokma dus... 'k zocht al lang naar die naam. Nu nog deel 2 en 3 kijken op DVD. Raar en jammer dat 3 alleen in het Frans en Nederland kan, en niet in het Engels. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deel 2 en 3... Oh ja, deel 2 is dat De wraak van Jafar? Die is wel hip ![]() Deel 3 ken ik niet. Misschien wel gewoon een Franse film ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat achterlijk ![]() Gelijk geen reden meer om die dvd's te kijken ![]() (nee, maar misschien is Pierre Bokma dan wel weer de geest in deel 3, en die is ook wel een soort van geniaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hier is nog zo'n vooroordeel: 'Ik dacht dat jullie alto's altijd zo vriendelijk waren en iedereen accepteerden hoe hij of zij was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wederom zeer knap van je dat je na 2 posts van me al een oordeel over me klaar hebt ![]() Maarja, some people have a whole lot of growing up to do, zullen we dan maar zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook niets met Patty's Fort of Jensen, waar in godsnaam lees jij dat ik dat heb zitten kijken? Ik gaf alleen een alternatief voor de TS wat hij zou kunnen gaan kijken die avond. Welk stukje van: Citaat:
Als jij mijn nickname associeert met programma's als Patty's Fort en Jensen, moet jij echt eens je oogkleppen afdoen, want die programma's heb ik dus nieteens zitten kijken ![]() Nou snotaap, wordt het nu allemaal een beetje duidelijk? Ga jij nu maar weer lekker je headbang muziek luisteren, dan ga ik verder met beluisteren van mijn boemboem muziek ![]()
Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 04:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het boeit me geen reet of jij die programma's al dan niet kijkt, je raadt ze aan, dus vind je ze blijkbaar goed. Waarom raad je ze anders aan? Dat blijft een vooroordeel ja, maar wel één die met elke letter die je post bevestigd wordt. voor de rest: klik Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 11:26. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Drugs & Alcohol |
Spoed! welke film raden jullie aan om te KIJken voor als je zwaar stoned bent>????? Copelanl)ia | 110 | 24-10-2002 11:49 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |