Oud 23-11-2004, 22:12
Vlinderr
Vlinderr is offline
Wie heeft zich wel eens laten testen op een soa?
En hoe gaat dat precies in zn werk?
Is er misschien een mogelijkheid dat t op een blaadje met handtekening van arts komt te staan
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 07:43
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Het stelt eigenlijk niks voor.
Je krijgt een prikje, dan nemen ze een paar buisjes bloed af, afhankelijk op welke soa's je getest wilt worden, en dan mag je nog een potje met urine vullen (bij mannen dan), misschien dat het bij vrouwen iets anders is.
Na een week krijg je de uitslag, die kun je dan uit laten printen door de dokter.
Oud 24-11-2004, 08:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 24-11-2004 @ 08:43 :
Het stelt eigenlijk niks voor.
Je krijgt een prikje, dan nemen ze een paar buisjes bloed af, afhankelijk op welke soa's je getest wilt worden, en dan mag je nog een potje met urine vullen (bij mannen dan), misschien dat het bij vrouwen iets anders is.
Na een week krijg je de uitslag, die kun je dan uit laten printen door de dokter.
Bij vrouwen ongeveer zo. Ook bloedprikken. En waarschijnlijk een uitstrijkje. Als je dat heel vervelend vindt, kan je geloof ik ook urine afgeven maar dat is minder betrouwbaar. Bij mij duurde de uitslag 2 weken. Ik heb er gewoon voor gebeld.. maar als je een handtekening wil kan dat vast wel als je 'm gewoon ophaalt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 09:17
-bambi-
-bambi- is offline
Ik heb hem maandag gedaan.
Ze nemen iets uit je urinebuis weg en ze stoppen een soort tang ofzo in je.. het is eventjes pijnlijk maar verder steld het niets voor.
En je bloed kan je laten prikken om te testen op aids.
Over 2 weken heb ik de uitslag.. spannneeeeeeeeend!!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 24-11-2004 @ 10:17 :
Ik heb hem maandag gedaan.
Ze nemen iets uit je urinebuis weg en ze stoppen een soort tang ofzo in je.. het is eventjes pijnlijk maar verder steld het niets voor.
En je bloed kan je laten prikken om te testen op aids.
Over 2 weken heb ik de uitslag.. spannneeeeeeeeend!!!
Bloed is niet alleen voor hiv/aids maar ook voor hep. B en.. erh.. nog iets.. syfilis misschien?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 07:28
Vlinderr
Vlinderr is offline
De dokter zei dat bloed niet nodig was, behalve als ik mn rokje 's avonds omhoog stond te houden langs auto's en dan met ze neukte
Stomme vervangende dokter...
Ennee voor chlamydia ofzo.. moest ik plas afgeven
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 25-11-2004 @ 08:28 :
De dokter zei dat bloed niet nodig was, behalve als ik mn rokje 's avonds omhoog stond te houden langs auto's en dan met ze neukte
Stomme vervangende dokter...
Ennee voor chlamydia ofzo.. moest ik plas afgeven
1) OMFG naar die dokter
2) Nu begrijp ik nog steeds niet waarom je geen bloed moest afgeven.. als of je alleen maar als hoer hiv of hep. B zou kunnen krijgen...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 25-11-2004 @ 08:28 :
Ik neem aan dat hij dat niet letterlijk zo zei?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:04
Vlinderr
Vlinderr is offline
Dat zei hij wel letterlijk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 25-11-2004 @ 21:04 :
Dat zei hij wel letterlijk
Ik zou het niet pikken hoor.

De opmerking is echt not done. En ik vind het feit dat-ie niet even bloed af liet nemen voor de zekerheid ook vrij onverstandig.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:50
Verwijderd
Over zo'n opmerking van een vervangende dokter kun je bijvoorbeeld de assistente inlichten... dan zullen ze de volgende keer dat de vaste arts niet bereikbaar is, tenminste niet deze arts als vervanger nemen (nouja, om één opmerking zullen ze dat niet laten, maar wel als er meer mensen klagen en misschien doen die dat wel )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik vind het wel een grappige opmerking hehehe
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:22
Sprinkle
Sprinkle is offline
Bloedprikken, er worden een paar buisjes bloed afgenomen. Een uitstrijkje kan je tegenwoordig zelf doen, voordat je gaat bloedprikken. Je krijgt een lange wattenstaaf in een plastic buisje mee, voor je ochtenurine moet je em er even in doen en ronddraaien zeg maar. Dan neem je em mee naar waar je gaat bloedprikken, daar word je naam erop gezet en klaar.
Oud 25-11-2004, 22:32
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Ik moest een buisje urine inleveren en mn huisarts heeft uit mn baarmoederhalswand ofzo wat slijm afgenomen. Dat gebeurd met een speculum(eendenbek), dat gevoel is wel even verlevend, maar deed helemaal geen pijn

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten