Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2004, 12:30
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 25-11-2004 @ 16:01 :
Ik ben nog in het begin, bij mijn huis, 2 uur onderweg, wel een supertof spel! Alleen die combos lukken niet altijd 10 is het hoogste wat ik gehaald heb.
ik heb net een 51 combo gehaald maar heb de Comboist title gekregen voor een 30 hit combo.
Oud 26-11-2004, 16:05
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 26-11-2004 @ 13:30 :
ik heb net een 51 combo gehaald maar heb de Comboist title gekregen voor een 30 hit combo.
Die heb ik ook al, volgens mij heb ik nou iets van een 67 hits combo.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 16:37
Doodle!
Doodle! is offline
Waarschijnlijk ben je net zoals ik way te overleveld, das t probleem met die klote respawnende monsters in die dungeons met puzzels waarbij je 100 keer heen en weer moet tussen kamers mét die monsters.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 01:33
Rareware
Rareware is offline
Lol, ik heb meestal Loyd/Genis/Raine/Zelos,Sheena in mijn party als ik een dungeon in ga omdat ik het meeste gewendt aan deze opstelling ben. Presea vind ik meer een slome Loyd kloon. Gewoon bruut hakken daar heb ik met Loyd alleen wel genoeg aan.

Ik ben nu iets van lvl 46 en dan lijkt me niet bepaald over lvled. Maar als je Genis en Raine in je party hebt kun je gewoon niet verliezen. Raine zet je gewoon op dat ze stil moet staan wat er ook gebeurt en Genis ook als er niemand mee speelt en dan gewoon zorgen dat er niemand bij ze kan komen. En met Sheena kan je lekker damage doen met haar Seal combo's, die ze heel snel achter elkaar kan linken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:24
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Rareware schreef op 27-11-2004 @ 02:33 :
Lol, ik heb meestal Loyd/Genis/Raine/Zelos,Sheena in mijn party als ik een dungeon in ga omdat ik het meeste gewendt aan deze opstelling ben. Presea vind ik meer een slome Loyd kloon. Gewoon bruut hakken daar heb ik met Loyd alleen wel genoeg aan.

Ik ben nu iets van lvl 46 en dan lijkt me niet bepaald over lvled. Maar als je Genis en Raine in je party hebt kun je gewoon niet verliezen. Raine zet je gewoon op dat ze stil moet staan wat er ook gebeurt en Genis ook als er niemand mee speelt en dan gewoon zorgen dat er niemand bij ze kan komen. En met Sheena kan je lekker damage doen met haar Seal combo's, die ze heel snel achter elkaar kan linken.
Heb alleen een zwak voor white mages En Sheena is gewoon koel, helemaal....
Spoiler

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:39
Verwijderd
hebben jullie al anime filmpjes gezien, want ik dacht dat je die net als FF tussen het spelen doorkreeg
en waarom kan ik mijn water summon niet gebruiken
en is het noodzakelijk om kratos te verslaan bij The Tower Of Salvation en kan je nog veel doen voordat je daar naartoe gaat of kom je later gewoon terug in de wereld en kan je weer verder waar je mee bezig was?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 15:35
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
@rne schreef op 28-11-2004 @ 14:39 :
hebben jullie al anime filmpjes gezien, want ik dacht dat je die net als FF tussen het spelen doorkreeg
en is het noodzakelijk om kratos te verslaan bij The Tower Of Salvation en kan je nog veel doen voordat je daar naartoe gaat of kom je later gewoon terug in de wereld en kan je weer verder waar je mee bezig was?
Die anime filmpjes komen aan t einde van disc 1 grotendeels aanbod, voor de rest het openings filmpje en aan t einde tellen ze ook mee. 't zijn er in totaal 4. Je bent nog wel even bezig als je klaar bent met wat je nu aan t doen bent ik heb kratos wel verslagen, maar weet niet of t noodzakelijk is.

Spoiler
Oud 28-11-2004, 18:01
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
@rne schreef op 28-11-2004 @ 14:39 :
Spoiler

En ik ben nu zo'n 25/26 uur bezig. En ik geniet er nog van

*moet spelen*
Oud 29-11-2004, 11:32
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 28-11-2004 @ 19:01 :
Spoiler

En ik ben nu zo'n 25/26 uur bezig. En ik geniet er nog van

*moet spelen*
Ik ben nu op de 32 uur nogwat En ik vind het nog erg leuk, ik zit nu alleen een beetje vast maar dat mag ook wel eens! ^_^

Flauwe woordspeling
Spoiler

Kon 't niet laten
Oud 30-11-2004, 11:41
Doodle!
Doodle! is offline
gister avond ...
Spoiler
Oud 30-11-2004, 13:58
Rareware
Rareware is offline
Die heb ik gister avond ook ff verslagen, ik kan nou niet zeggen dat het weer moeilijk was, maar ik heb wel mn 80 hit combo bij die summon spirit gehaald. Je doet gewoon 2x een sonic thrust/sword rain alpha/sword rain beast combo en dan Unison attack met skills die veel hits doen en afsluiten met Prism Stars van Genis en Raine. Ik ga nou denk is maar is geld verzamelen om die stad weer op te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 15:06
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Rareware schreef op 30-11-2004 @ 14:58 :
Die heb ik gister avond ook ff verslagen, ik kan nou niet zeggen dat het weer moeilijk was, maar ik heb wel mn 80 hit combo bij die summon spirit gehaald. Je doet gewoon 2x een sonic thrust/sword rain alpha/sword rain beast combo en dan Unison attack met skills die veel hits doen en afsluiten met Prism Stars van Genis en Raine. Ik ga nou denk is maar is geld verzamelen om die stad weer op te bouwen.
die draak in de earth temple is flink makkelijk cashen, 10k per gevecht. En ik vond Luna en Aska idd niet moeilijk, wel moeilijker dan de andere gevechten. Shadow was ook leuk.
Oud 30-11-2004, 16:14
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik zou heel graag mee willen praten, maar ben even bezig met Paper Mario 2 (de optionele Pit of 100 trials) en Metroid Prime 2...
Tales krijg ik waarschijnlijk met kerst pas
Oud 30-11-2004, 16:38
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 30-11-2004 @ 17:14 :
Ik zou heel graag mee willen praten, maar ben even bezig met Paper Mario 2 (de optionele Pit of 100 trials) en Metroid Prime 2...
Tales krijg ik waarschijnlijk met kerst pas
PM 2 en MP 2 zijn ook heel , alleen vind ik ToS nog net ietsie beter Maar jij houd je wel bezig de komende tijd
Oud 30-11-2004, 16:56
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 30-11-2004 @ 17:38 :
PM 2 en MP 2 zijn ook heel , alleen vind ik ToS nog net ietsie beter Maar jij houd je wel bezig de komende tijd
Valt toch tegen...heb nog een broertje van 19 die ook Prime-ed. Gelukkig is er dan nog de GBA (Zelda: Mimish Cap, Fire Emblem (moet en zal Hector Hard uitspelen...))...
Oud 30-11-2004, 17:00
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Lols..ik ben dan nog neit zover als jullie maar ik heb nog steeds veel plezier met ToS. Bij Mario heb ik ook nog niet alles gehaald (paper 2), maar heb er gewoon even geen zin in....kwam weer in die vecht-arena terecht waar ik alles opnieuw moet doen, even geen zin in....K moet ook nog die PIT enzo.....
Maar jah, ik hou me nu liever met Tales bezig, hoewel sommige zeuren over niet orgineel verhaal, ik vind het een nog steeds boeiend spel hoor...Echt cool....
Oud 30-11-2004, 17:59
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Mr. Maikey schreef op 30-11-2004 @ 18:00 :
Lols..ik ben dan nog neit zover als jullie maar ik heb nog steeds veel plezier met ToS. Bij Mario heb ik ook nog niet alles gehaald (paper 2), maar heb er gewoon even geen zin in....kwam weer in die vecht-arena terecht waar ik alles opnieuw moet doen, even geen zin in....K moet ook nog die PIT enzo.....
Maar jah, ik hou me nu liever met Tales bezig, hoewel sommige zeuren over niet orgineel verhaal, ik vind het een nog steeds boeiend spel hoor...Echt cool....
jah zeker, helemaal als je verder komt
Oud 30-11-2004, 20:24
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Jah lol vooral in een keer die twist jonge, ik ga niets verraden maar vind het steeds cooler worden..!!

Maar heb nog een lange weg te gaan,

Ben nu in Mizuho,
is da en spoiler?? nee tog, even code van spoiler terug kijken, hij is zo eenvoudig maar vergeet m gewoon
Oud 30-11-2004, 20:38
Allochthony
Allochthony is offline
Ben nu 6 uur bezig en moet een boot zoeken. Ik heb alleen veel te veel plezier met vechten in random encounters, dus zal ik binnenkort wel flink overleveled zijn

Weet iemand trouwens of er zo een boek voor uitkomt? Net als bij de Final Fantasy series, met walkthrough/secrets etc?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 20:45
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Mr. Maikey schreef op 30-11-2004 @ 21:24 :

is da en spoiler?? nee tog, even code van spoiler terug kijken, hij is zo eenvoudig maar vergeet m gewoon
Das een spoiler ja
[ spoiler ] [ /spoiler ] En zonder de spaties natuurlijk
Zeer moeilijk om te onthouden
Oud 30-11-2004, 21:15
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
ja lols had ik die tags toch goed alleen zag ik ze niet in e preview dus dacht ik dat het fout was....Zo erge spoiler was het niet, heb er hier ergere rond zien snuffelen dat ik soms internet wou uitklikken, maar vond het toch weer te interessant dus ik lees toch alles en volg zo precies hoe iedereen bezig is met het spel haha....Kan het niet laten....nou dan even voor de check

Spoiler

uhmmm nu doet ie het wel bij preview, was dus toch een foutje, de / \ verkeerd om..^_^..stupid
Oud 30-11-2004, 21:18
Anathema
Anathema is offline
Enorm leuk spel Met de meeste recente games heb ik vaak van: Oh nee, al 15 uur bezig, sevens is het uitgespeeld . Met Tales of Symphonia is het eerder: Damn, ik heb al zoveel beleefd en er wacht nog een hele tweede disc op mij . Beetje jammer vind ik de afwezigheid van anime-filmpjes (ok, er komen er wel enkele in, maar die heb ik nog niet gezien, behalve het eerste...). Ik had er toch meer verwacht, zeker omdat de ingame graphics niet vaak geweldig zijn (niet dat het veel uitmaakt). Toch krijgt het verhaal wel genoeg diepgang om mij geboeid te houden. Zéker na "de grote plotwending".

Battlesysteem is ook erg leuk. Kan wel nog niet zo goed uit aan het combineren van EX Skills en Unision attacks enzo... Maar bon, ik hoop dat het nog lang mag duren
Oud 30-11-2004, 21:50
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Jups....oke de afwezigheid van anime filmpjes kan even balen zijn, maar ja ze zijn van goede kwaliteit en lengte dus tja op zich zijn ze wel uber-cool....Vind de ingame grahpics trouwens ook goed hoor, er is altijd wel wat maar vind het wel....goed....

Oke ik ben wel al meer dan 20 uur bezig maar ja uhmmm heb nog geen ene EX SKILL gebruikt (da met lvl 1.2.3.4)....snap t niet helemaal en zo, net als dat T en S gedoe....
Maar ok, neem ik voor lief...^_^
Oud 01-12-2004, 08:42
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Mr. Maikey schreef op 30-11-2004 @ 22:50 :
Jups....oke de afwezigheid van anime filmpjes kan even balen zijn, maar ja ze zijn van goede kwaliteit en lengte dus tja op zich zijn ze wel uber-cool....Vind de ingame grahpics trouwens ook goed hoor, er is altijd wel wat maar vind het wel....goed....

Oke ik ben wel al meer dan 20 uur bezig maar ja uhmmm heb nog geen ene EX SKILL gebruikt (da met lvl 1.2.3.4)....snap t niet helemaal en zo, net als dat T en S gedoe....
Maar ok, neem ik voor lief...^_^
de graphics vind ik in-game ook heel erg goed hoor
en tjah, die filmpjes kom je zo over 't doet niks af aan t verhaal of het spel. Over die EX-Skills, je zet een ex-gem (lvl 1, 2, 3, 4 etc) op een (leeg) slot bij een karakter en dan kies je een eigenschap die bij die ene gem past, bv Add combo, of Eternal, etc. die dingen hebben dan automatisch effect in 't gevecht of sommige (zoals bv Taunt) moeten geactiveerd worden in 't gevecht. Sommige combinaties van EX-skills worden een Compound ex-skill, die ook weer effect heeft in 't gevecht (bijvoorbeeld af en toe je TP verhoogt, etc). Ik kan nu alleen een tijdje niet spelen, moet heel veel werken nu met die sinterklaas tijd (En de 2é cd is een stúk kleiner dan de 1é helaas)
Oud 01-12-2004, 12:37
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
O nou jah ik zie het allemaal wel hoe lang alles is en zo, ik durf die Ex Skills niet te gebruiken omdat ik dus weet dat je ze na gebruik niet meer kunt hergebruiken, en dan heb ik het gevoel alsof het zonde is zeg maar.. ..Ag jah tog maar een proberen dan
Oud 01-12-2004, 13:14
Doodle!
Doodle! is offline
later kom je ze volop tegen hoor
Oud 01-12-2004, 13:43
blupp
blupp is offline
Ik ben blij dat je niet om de 5 minuten zo een vaag filmpje heb die op een moment gewoon doelloos zijn...in de talesspellen is t altijd zo dat je zo een cutscene krijgt bij de echte belangrijke stukken of de cliffhangers zeg maar
T is gelukkig geen final fantasy dat t een halve film is
En over die 80 uur gameplay is niet echt overdreven hoor, zoals iemand zei over 9 uurtjes ik heb een hoop reacties over t spel gelezen, en meestal komt t toch echt neer op zo een 60/80 uur
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:10
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Naja ik vond het op zich wel kei mooi bij Final Fantasy hoor, maar het is niet zo dat ik door minder filmpjes het spel niet leuk vind....Vind het een kei leuk spel, en ieder heeft is wel iets op te vinden haha....Ik hoop wel dat ie nog lang duurt haha, heb een hekel aan als ik steeds moet nadenken van, ow shit bijna uitgespeeld en zo....totdat ik bij cd2 ben maak ik me eigen niet zo druk...Ag ja, ik ga zo weer es ff spelen.....
Oud 01-12-2004, 16:35
blupp
blupp is offline
Bij tales of ******* spellen is de lengte bijna nooit een probleem en met deze gelukkig ook niet, t is wel zo dat cd2 een stuk korter is dan cd1...dat heb ik tenminste gehoord, ik moet t spel nog kopen..nu even te druk met gta sa en tales of phantasia
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:41
Doodle!
Doodle! is offline
Heb gister eindelijk weer kunnen spelen, ben nu op cd 2 en ben uitgedaagd door 'een zeker persoon ' maar ik ga pas met 'm vechten als 'ze' op een hoger lvl is want ik ben compleet ingemaakt :x
Oud 15-02-2005, 04:59
Evilair
Evilair is offline
Citaat:
blupp schreef op 01-12-2004 @ 17:35 :
Bij tales of ******* spellen is de lengte bijna nooit een probleem en met deze gelukkig ook niet, t is wel zo dat cd2 een stuk korter is dan cd1...dat heb ik tenminste gehoord, ik moet t spel nog kopen..nu even te druk met gta sa en tales of phantasia
haha...

hahahahhahahahhahahha

*lacht blupp uit*

haha

is een stuk korter, zegt ie dan..

ToS heeft volgens mij stiekempies heel erg goed aan de echte die-hards (waaronder ikzelf ) gedacht..

ooit gehoord van Nebilim?

(1 ja, ik speel alles op Hard, dat geeft me meer voldoening,
2 ik heb het spel nog niet uitgespeeld ik zit wel al op 100 uur)

Spoiler

Spoiler 2:
Spoiler

(oh, en ik dacht dat de Swordsdancer het sterkste mannetje uit het spel was )

nee hoor, genoeg te doen op disc twee
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten