![]() |
|
www.thedissociatives.com
Ik heb deze band al een tijdje gevolgd ( het is de nieuwe band van ex-Silverchair zanger/gitarist Daniel Johns) en was hem eigenlijk uit het oog verloren totdat ik 'Horror with Eyeballs'op de tv zag hier in Sydney. Ik kende alleen 'Somewhere Down The Barrel' omdat die op de website stond en was daar erg door verast en heb dus gelijk het album aangeschaft De muziek is best apart door de melodietjes en bliepjes die Paul Mac er doorheen gooit en heeft typische Daniel Johns teksten. Ik zou zeggen downen, want het is in mijn opinie zeker een band om in de gaten te houden ( ook al brengen ze hun cd op dit moment nog niet uit buiten Aussie ![]() Aanraders van het album: 'We're Much Preferred Customers' 'Somewhere Down The Barrel' 'Horror With Eyeballs' 'Thinking in Reverse' 'Young Man , Old Man (you ain't better then the rest)' Importeren ( of downen) ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 08:46. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hij is via bittorent te downen.
Zorg dat je een goed programmatje hebt zoals azureus( hoge snelheden) en ga naar www.suprnova.org kies search en dan dissociatives.
|
Joh. Is silverchair gestopt? Vond ik pas nog een cd van onder mn bed. En Johns ziet er tegenwoordig dus zo uit...? Ok...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
De stem blijft teveel op het Silverchair niveau steken. Met hier en daar war uitschieters maar jammer genoeg niet een geheel nieuw niveau. Wat ook verder niet zoveel boeit aangezien Daniel een vette stem heeft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is wel een leuk interview btw ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik ben niet geweest want ik moest werken en ik BAAL ALS EEN STEKKAH. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Aanwinsten antigone | 500 | 04-02-2009 01:00 | |
Muziek |
het ultieme oordeel - eindlijsten 2004 Tom Violence | 62 | 24-01-2005 21:16 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 500 | 24-09-2004 16:01 | |
Muziek |
Laatstgedraaide cd's? battlestar | 500 | 22-09-2004 15:41 | |
Muziek |
Bands die klinken als Silverchair (Neon Ballroom/Diorama) artless | 60 | 05-01-2004 20:15 | |
Muziek |
nieuwe band Daniel Johns Escapism | 4 | 12-12-2003 18:03 |