Oud 02-12-2004, 16:44
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
hoi, heeft er hier ooit iemand van Guido Weijers gehoort, hij was afgelopen weekend ( op nederland 3 om 23.00 uur) op tv met zijn show "oxymoron" heet het geloof ik.

Hij was best wel goed, en heeft toch weer andere soorten dingen en onderwerpen in zijn show. Hoewel hij me in sommige stukjes erg deed denken aan Hans Teeuwen had hij ook veel erg aparte dingen in zijn show. Jammer genoeg duurde het maar hooguit een uur. ( niet zo heel lang dus) Hij heeft nu weer een andere nieuwe show waar nu theater voorstellingen van zijn.

Denk dat je hem best in de gaten kunt houden, vond hem erg goed.

Kortom, hebben jullie die uitzending gezien, en wat vond je ervan?
Oud 02-12-2004, 17:24
bono vox
bono vox is offline
Heb het gezien, beetje kopie van hans teeuwen. ik heb om het einde wel moeten lachen, en met dat redbull blikje. Tis wel een persoon die grappig is, alleen zn teksten moeten leuker worden vind ik. Hm ik ben onduidelijk En dat van die pannekoekenpannekoek en een rechthoekige foto die uit een rond gaatje komt lijkt op Theo Maassen, die vraagt zich ook altijd van die dingen af. Alleen is hij leukerrrr
Oud 02-12-2004, 17:55
Verwijderd
volgens mij had ik wel een stuk gezien ja. Vond het best leuk maar niet echt geweldig
Oud 02-12-2004, 21:10
Poor twisted me
Citaat:
bono vox schreef op 02-12-2004 @ 18:24 :
Heb het gezien, beetje kopie van hans teeuwen. ik heb om het einde wel moeten lachen, en met dat redbull blikje. Tis wel een persoon die grappig is, alleen zn teksten moeten leuker worden vind ik. Hm ik ben onduidelijk En dat van die pannekoekenpannekoek en een rechthoekige foto die uit een rond gaatje komt lijkt op Theo Maassen, die vraagt zich ook altijd van die dingen af. Alleen is hij leukerrrr
Hier ben ik het wel mee eens ja, in zijn onderwerpen zie je veel dingen terug die je ook ziet in de shows van Hans Teeuwen. Zoals bijvoorbeeld the A team, daar had hans teeuwen het ook over, in Gunther Schneider.

Hij is zeer zeker minder orgineel als Hans Teeuwen, ook zingt/speelt hij geen piano. Maar kiest hier zelf music uit en doet daar een act bij. ( de duitse arrobic-les)
Oud 02-12-2004, 21:11
MediaTechnoloog
MediaTechnoloog is offline
Helaas hebben ze voor die uitzending de "standaard editie" van de DVD gebruikt.
Als je op diezelfde DVD echter de lange versie bekijkt (ruim 30-40 minuten langer) is ie nog veel beter.

Sterker nog, ik ben al twee keer naar een show van hem geweest, en de dingen die bij mij zijn blijven hangen zitten alleen in de lange versie en niet in die korte...

Ohja, even reclame maken voor z'n website: www.goedonthouden.nl
[Guido]En mocht je het niet onthouden, www.nietonthouden.nl, dan kom je op diezelfde site [/Guido]
Oud 02-12-2004, 21:14
Poor twisted me
Citaat:
MediaTechnoloog schreef op 02-12-2004 @ 22:11 :
Helaas hebben ze voor die uitzending de "standaard editie" van de DVD gebruikt.
Als je op diezelfde DVD echter de lange versie bekijkt (ruim 30-40 minuten langer) is ie nog veel beter.

Sterker nog, ik ben al twee keer naar een show van hem geweest, en de dingen die bij mij zijn blijven hangen zitten alleen in de lange versie en niet in die korte...

Ohja, even reclame maken voor z'n website: www.goedonthouden.nl
[Guido]En mocht je het niet onthouden, www.nietonthouden.nl, dan kom je op diezelfde site [/Guido]
Dat is inderdaad jammer dan ja, toen het afgelopen was dacht ik ook echt: "huh, dat is wel snel afgelopen zeg!"

trouwens via de link http://www.guidoweijers.nl/ kom je ook op diezelfde site

Hij heeft ook nog een andere/nieuwere show. Hopelijk zenden ze die ook een keer uit, en dan helemaal
Ben benieuwd Hopelijk is zijn volgende show nog beter.

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 21:17.
Oud 02-12-2004, 21:52
Daangerous
Daangerous is offline
die man vind ik echt hopeloos niet grappig. heb een keer een interview met 'm gezien op Omroep Brabant, en men, die gast bralt onzin! totaal niet mijn ding, die vergelijkingen met Teeuwen en Maassen vind ik niet op z'n plaats, en ook totaal overbodig... deze man houdt het niet lang vol peins ik
Oud 15-12-2004, 17:28
TIEN
TIEN is offline
bij mij kwam hij op school.. voordat hij op tv was neem ik aan
maar hij was wel leuk, maar ik kende zijn grap al..
Oud 15-12-2004, 17:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ken hem alleen van dat nummer "als we gaan" dus zou niet weten of hij goed of slecht is naar mijn mening.
Oud 15-12-2004, 17:41
Babette
Babette is offline
Heb zn naam vaak genoeg ergens zien staan, maar heb m nooit gehoord..

Maar goed, De achternaam doet t m he Weijers..
Oud 17-12-2004, 13:10
cup a soup
cup a soup is offline
ik heb z'n vorige show in het theater gezien en die was echt goed!
dit viel een beetje tegen. was wel leuk, maar niet geweldig.

kom op.. cliche's over The A-team aanhalen.. dat is nu wel echt achterhaald. alle kinderseries afgaan, voor de zoveelste keer

en dan van die leuke vragen waar je het antwoord niet op zou weten. doe dan ten minste goede.

Waarom ligt ijs altijd op water, als warmte toch altijd stijgt?

maar goed, zaten ook wel leuke stukken tussen
Oud 17-12-2004, 13:47
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Die heb ik 2 jaar geleden op mijn oude school gezien, toen ie dus een voorstelling gaf voor zijn oude school. En ik vond hem toen niet echt grappig. Het enige wat ik onthouden heb is van dat redbullblikje. Volgens mij zal ie ook nooit de status bereiken van Teeuwen en Maassen...
Oud 18-12-2004, 15:20
Uice
Uice is offline
Zoveelste standaard stand up comedian die in het theater opeens caberetier heet.

In de tijd van Toon Hermans zou ie het nooit gered hebben en nu gaat ie ook niet als groot caberetier de geschiedenis in.
Oud 18-12-2004, 15:21
Uice
Uice is offline
Vergelijking met Hans Teeuwen is enorme onzin.
Oud 18-12-2004, 21:00
Slobber
Slobber is offline
Stelletje Teeuwengeilers.. Alsof het cabaret niets anders te bieden heeft.

Ik vond het wel een goede show, zeker voor een tvregistratie. Alleen wat kort. Toen Industry of Love werd uitgezonden heb ik alleen om Circus Baf moeten lachen en heb me het laatste half uur kapot verveeld. (in het theater was 'ie veel leuker). Was bij Guido niet het geval.
Vanavond komt trouwens nog Eric van Sauers. Kent iemand die?
Oud 18-12-2004, 22:52
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Slobber schreef op 18-12-2004 @ 22:00 :
Stelletje Teeuwengeilers.. Alsof het cabaret niets anders te bieden heeft.

Ik vond het wel een goede show, zeker voor een tvregistratie. Alleen wat kort. Toen Industry of Love werd uitgezonden heb ik alleen om Circus Baf moeten lachen en heb me het laatste half uur kapot verveeld. (in het theater was 'ie veel leuker). Was bij Guido niet het geval.
Vanavond komt trouwens nog Eric van Sauers. Kent iemand die?
je kunt niet menen dat guido weijers een goede cabaretier is... en (helaas) is het wel zo, dat het nederlandse cabaret, hoe populair ook, maar een paar echt goede cabaretiers kent... en ja ik ken erc van sauers
Oud 20-12-2004, 12:18
kiek
kiek is offline
Ik heb Guido Weijers ook 2 jaar geleden op school gezien, vond het wel grappig maar niet veel meer. Ik kan me nog wel wat leuks herinneren dat hij met taal deed, het heeft ook een naam maar ben het even kwijt ("HIJ neemt de koffer mee, hij NEEMT de koffer mee, hij neemt DE koffer mee" enz). Verder is dat Red Bull blikje me bijgebleven en ook iets met flitslicht en een houseliedje
Dan vond ik het door mijn school georganiseerde cabaret avondje het jaar daarop toch leuker: Op sterk water

Heb zaterdag ook Eric van Sauers gezien, was leuk
Oud 20-12-2004, 13:48
MediaTechnoloog
MediaTechnoloog is offline
Citaat:
kiek schreef op 20-12-2004 @ 13:18 :
Ik kan me nog wel wat leuks herinneren dat hij met taal deed, het heeft ook een naam maar ben het even kwijt ("HIJ neemt de koffer mee, hij NEEMT de koffer mee, hij neemt DE koffer mee" enz).
Citaat:
Even wat beter jatwerk, gejat van Guido Weijers, namelijk een zin met, wanneer de intonatie anders gelegd wordt, 9 verschillende betekenissen. Je moet dan even de intonatie op het vetgedrukte woord leggen...
  1. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Het is niet Jan, maar iemand anders die het zegt
  2. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Maar hij denkt het wel
  3. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Hij zou het niet durven te zeggen/Hij wil het niet zeggen
  4. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Maar het zou best eens zo kunnen zijn
  5. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Het was iemand anders
  6. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Maar een andere fiets
  7. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Maar dat hij iets anders gestolen heeft
  8. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Maar dat hij het nog gaat doen
  9. Jan zegt niet dat Piet die fiets heeft gestolen
    Hij heeft hem alleen maar even meegenomen en hij brengt hem wel weer terug.
Oud 20-12-2004, 15:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
kiek schreef op 20-12-2004 @ 13:18 :
Dan vond ik het door mijn school georganiseerde cabaret avondje het jaar daarop toch leuker: Op sterk water
Oud 20-12-2004, 15:22
kiek
kiek is offline
ohja intonatie bedankt
Oud 16-01-2005, 20:02
PardonMe
PardonMe is offline
kheb m onlangs in het theater gezien
Erg leuk!
en ik vind m helemaal niet zo'n kopie van Hans..
Oud 20-01-2005, 14:15
Ostentation
Ostentation is offline
Ik heb het gezien! ik ben naar een cabaret voorstelling geweest, en die gozer is echt te gaaf!
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten