Hallo, ik verveel me dus ik ga vertellen over gisteren EN vandaag EN morgen. Harrrr.
Gisteren was ik naar school en daarna sm0ken + schilderen + filosoferen met een 'dinnie. Toen kwamen er twee lui langs waaronder een briljant joch. Ik zou 'm bespringen als 'ie ouder was dan 14.

En hij wordt later homo want hij is verwijfd en giechelig en vrolijk en hipgekleed en als 'ie uit de kast is ga ik winkelen met 'm. Hoe dan ook, we gingen buiten rondlopen en mijn hippe joch had opeens een thermoskan met herfstthee bij zich en koekjes en chocoladewafels. Toen gingen we dus in luxe de hangjongeren uithangen, rr, en daarna ging ik naar huis.
Vandaaaaag sliep ik tot vijf uur 's middags en ging daarna brak zitten zijn bij de computer. Rond zeven uur belde een 'din opeens of ik langs kon komen, maar ik had geen zin. Toen belde m'n gristendin en had ik nog steeds geen zin om ergens heen te gaan, dus kwam ze opeens langsgefietst, overhandigde me een chocoladeletter en ontvoerde me naar 'r huis waar we pepernoten gingen bakken en roddelen en weetikhet. Nu ben ik inmiddels al uren thuis en ik zit bij de computer want ik ben klaarwakker en ik drink wijn omdat ik hoop dat ik er slaperig van word. Wat grandioos aan het mislukken is, want ik word alleen maar vrolijker en actiever.
Zometeen ga ik alsnog naar boven en de P.I.M.P. uithangen met m'n snes. Dan slaaapen en rond twee uur 's middags word ik wakkergebeld door de gristen, want ik moet dan shag halen en warhammer verven en 's avonds mee naar 'n een of ander gristenfeest.

Maar er wordt naar het schijnt wel metal gedraaid en er is naar het schijnt niet-gristelijk langharig tuig dat ik kan bespringen. Verder heb je daar ook bier en gristenen die onder invloed van bovengenoemde gaan zitten bidden en daarom extra dicht bij God komen oid dus dan gaan ze op de grond liggen en struiptrekkingen hebben en trillen enzo. Wat ik wil zien, want dan kan ik ze uitlachen.
Tot zo ver mijn uiterst boeiende leven. Rrrrr.