![]() |
||
Citaat:
Maar voor die prijs zit je dus niet in het centrum, maar meer in de omringende arrondissementen (13, 14, 15, 17, 18, 20). Ik neem aan dat je dat niet erg vindt?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou heel blij zijn als je het voor me op wilt zoeken, het heeft verder geen haast. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
www.ibis.fr
en dan place de clichy of butte de montmartre niet de meest pittoreske/sfeervolle hotels, maar vrij goedkoop en die twee zijn bij montmartre. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en als je het écht goedkoop wilt aanpakken ga je naar een jeugdherberg. er is een leuke vlakbij Place de La Bastille, dus ook vlakbij de Marais,
www.aij.fr als ik me niet vergis, 14 euro per nacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In elk geval weer iemand anders ![]() ![]() Weet je al waar je gaat wonen? Heb je al een kamer(tje)? Wat ga je precies doen?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben twee keer geweest, en ik krijg geen genoeg van die stad! De gebouwen zijn echt heel machtig!!! Wat je zeker een keer moet doen is de zogenaamde Amélie Tour (je weet wel, de film; le fabuleux destin d'amélie poulain)... ik heb het een beetje op eigen houtje uitgezocht. Onze reisleidster was heel aardig, zij heeft me ook me het een en ander geholpen. Voor foto's van mijn 'bevindingen' kijk je op www.picturetrail.com/Sigck_doll_Sil
en god o god, wat is nederland saai tegenover die stad (vooral gezien de gebouwen) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de metro daar is trouwens wel goed geregeld vond ik, er was iets gebeurd achter een groot station waar we heen moesten. Maar er werd redelijk duidelijk aangegeven hoe we anders konden reizen. De metro is daar ff doorhebben maar goed te doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
xxx lo0lly |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() xxx lo0lly |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben daar ook heen geweest, en het was heel gaaf. Er stond geeneens een rij. Het is minder bekend werk van hem, heel erg leuk om te zien, allemaal andere dingen dan zeg maar de populaire en beroemde stukken. Echt een aanrader! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rellen in Parijs; Regering onmachtig. Levitating Nun | 359 | 16-11-2005 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Adem Parijs Zepp | 17 | 19-06-2005 15:09 | |
Vrije tijd |
Parijs-Dakar Verwijderd | 18 | 11-01-2004 11:07 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico B@RTOLI | 65 | 20-03-2003 13:15 | |
ARTistiek |
©dapo Parijs foto's ( bewerkt ) David | 15 | 26-12-2002 18:07 |