![]() |
|
![]() |
Op het moment doe ik veel bij www.sphosting.com . Maar dat bevalt me niet echt eigenlijk. Ik stel 2 eisen, geen advertenties en een makkelijk adres(www.domeinnaam.host.nl oid)
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
www.endoria.net
maar ik geloof dat die nu ff bezig zijn met een opruiming, maar misschien al niet meer is te proberen lijkt me, supergoed!
||
Citaat:
endoria leek het, maar het registreren schiet nu niet echt meer op... www.brinkster.com is ook erg goed, alleen geen php (maar daar vroeg je ook niet om)(geen reclame, wel snel, makkelijk adres moetje maar appart regelen www.tk www.cjb.net)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
zelf heb ik ook mijn eigen webserver, maar dat is idd voor mijzelf en vrienden. Hij is denk nog geen 3mb groot (totaal) en ik heb ongeveer 20 bezoekers per dag, dus ja das best te doen (oh ja, via mxstream). Maar er zitten ook nadelen aan ja, ik ben all1 best wel tevreden zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() enne, sdsl is toch snel genoeg voor een eigen servertje? ![]() 1Mb up&down ![]()
|
![]() |
dow .. volgens mij is het voor sommige mensen niet echt duidelijk heh ?
persoonlijke server > hoeft naar mijn idee niet echt snel te zijn.. en van die mp3tjes .. was maar een voorbeeld, kunnen ook bestanden zijn voor school of whatever. En dat cdtje branden snaptk ook niet echt.. da's bij mij meer werk dan dit ik ze gewoon even de mp3tjes laat downloaden .. Verder nog even voor de duidelijkheid.. Vooor een gewone echte website kun je het beste een goedkoop hostingaccountje nemen.. Daar kan je dan natuurlijk ook meerdere website op zetten.. kost 't je maar 1x geld |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
OK ik zal maar even vertellen waarom ik dus een site wil:
Ik verkoop sieraden, s'zomers op braderieën op de waddeneilanden, en s'winters over het internet. Dat verdient namelijk (heel)dik ![]() Khoop dat jullie hier nu wat meer mee kunnen. En nog bedankt voor de al opgegeven servers! |
![]() |
||
Citaat:
Mocht je je willen aanmelden, vertel wel ff dat ik (Niels Dommerholt) je gestuurd heeft ![]() |
![]() |
|
![]() |
www.0catch.com gebruik ik
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je vindt echt weinig die daaronder komen hoor.. en w3b is retesnel.. networxolutions.com is hetzelfde als w3b.nl k host men site daar ook.. relaxt en ook nog snelle reacties van hun helpdesk |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://webhost4u.sinfree.net/hosting.html
dit is echt wazig 750mb krijg je gewoon ![]() Wel rare manier van inschrijven (je meot je ook bij twee reclame dingen inschrijven), ik weet nog niet of ik toegelaten word... Moet je maar eens kijken |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
tja. .das jouw probleem
![]() als het een commerciele site is kan je best een betaalde host gaan gebruiken... moet je voor zorgen dat je de kosten terugverdient ![]() www.sitro.nl daar is een pakket voor 27 euro per jaar ofzo.. maarja.. ik weet niet of dat wel zo goed is .. Ik zit er niet mee.. ik ben voorlopig blij met Endoria ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Er gaat niets boven endoria.. en s.com dan, zoals Dobermann al zegt.. en die is idd voor de elite ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nah, zo'n lullig ibazar bannertje mag wel.. Maar geen grote commerciele site dat alle bandbreedte van andere wegtrekt.. Ze hebben gewoon een soort fair use policy |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Webhosting? Shadina | 19 | 15-03-2009 00:03 | |
Algemene schoolzaken |