Oud 07-12-2004, 13:14
Verwijderd
ik ben een uurtje wakker, bij geslapen van het weekend, voelt ok, verder wordt mijn dag ingericht met het opruimen van mijn kamer, nog wat cadeautjes kopen, dan koken voor mijn boi sander en dan gaan we samen naar de catacomben van den haag voor lucien foort en mark van dale
Advertentie
Oud 07-12-2004, 13:16
Glory
Glory is offline
Ik ben naar school geweest en daar heb ik geschilderd. Toen ben ik gaan winkelen omdat ik gestresst ben
Oud 07-12-2004, 13:26
Glory
Glory is offline
en nu ben ik nog steeds gestresst en zodadelijk ga ik met mijn huisgenoot een kerstboom kopen
Oud 07-12-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-12-2004 @ 07:33 :
Wel, het is onmenselijk vroeg dus ik heb net een kop onmenselijk sterke koffie gezet om me zometeen scherp te houden bij een onmenselijk lastig wiskundetentamen.

Voor de rest zit het broertje te etteren, is de moeder chagrijnig en wil ik slaaaaaapen. Goddamn, what a bummer.
En het wordt er niet beter op ook. Rrrrr, met je brakke hoofd een beschouwing Nederlands van negenhonderd woorden in elkaar flansen
Oud 07-12-2004, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 06-12-2004 @ 21:42 :
zaterdag was ik bij mn vriend, naar de dokter geweest want ik had blaasontsteking
te veel sex gehad??
Oud 07-12-2004, 14:45
Big Boi
Big Boi is offline
Niks.
Oud 07-12-2004, 16:24
Luna
Luna is offline
veelte vroeg opgestaan, naar school gegaan. naar huis, geleerd, want morgen schoolexamen met vriendje gebeld.
nu bij mn ouders eten en straks weer leren, jeuj.
ohja, en ik voel me niet lekker.
Oud 07-12-2004, 16:36
vixen
vixen is offline
Ik stond kei laat op want ik was laat gaan slapen want mn negerhuisgenoot en een vriend van em kwamen zat thuis en dat was grappig. Toen ben ik naar de stad gegaan en toen naar de film met mijn puur platonische vriend, dat was hel leuk. Toen hebben we cadeaus gekocht voor vanavond en toen kwam ik nog een oud klasgenoot van me tegen die dacht dat ik mn zn was. Heel dom. En nu ben ik thuis en moet ik nog een gedicht schrijven en ik kan dat niieet. En dan cadeaus inpakken en koken. En dan sinterklaas nog.
Oud 07-12-2004, 16:37
.Renate
.Renate is offline
Gehuild..
Oud 07-12-2004, 16:38
battlestar
battlestar is offline
ziek op bed gelegen, film & atwt ( ) gekeken en soep gegeten. yay
Oud 07-12-2004, 16:42
Haligh
Haligh is offline
Dit gelezen

'Middelvinger
Tijdens zijn verjaarspartijtje stak een jongetje (12) zijn middelvinger op tegen een agent. Hij moest 2 uur in de cel zitten.'

Oud 07-12-2004, 16:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
vandaag heb ik gewerkt en op de helft van de dag deed mn linkerarm het niet meer dankzij een tbc-prik van maandag en het doet zeer en er zit nu een bult op mn arm
Oud 07-12-2004, 16:53
Verwijderd
lang en brak gewerkt

had erg kut geslapen dus was best een wrak
Oud 07-12-2004, 17:12
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Haligh schreef op 07-12-2004 @ 17:42 :
Dit gelezen

'Middelvinger
Tijdens zijn verjaarspartijtje stak een jongetje (12) zijn middelvinger op tegen een agent. Hij moest 2 uur in de cel zitten.'

aanpakken die extremisten
Oud 07-12-2004, 17:29
vixen
vixen is offline
Citaat:
vixen schreef op 07-12-2004 @ 17:36 :
En nu ben ik thuis en moet ik nog een gedicht schrijven en ik kan dat niieet.
wacht, ik kan dat wel. al is flebben geen woord maar tis toch een cool gedicht.
Oud 07-12-2004, 17:33
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ja, ik heb vandaag fotos' gemaakt en dat was amusant.
Oud 07-12-2004, 17:34
Drez
Drez is offline
Inschrijfforumulieren gehaald voor themacolleges en boodschappen gedaan en een beetje getypt en dat ga ik straks weer doen. En heel veel niets gedaan.
Oud 07-12-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
battlestar schreef op 07-12-2004 @ 17:38 :
ziek op bed gelegen, film & atwt ( ) gekeken en soep gegeten. yay
Oud 07-12-2004, 20:03
Konstantine
Konstantine is offline
Uhh, vandaag heb ik allerlei colleges gevolgd enzo en leuk gedaan op de Meir met buurchick. Nu moeten we eigenlijk naar een sinterklaasfeestje maar we willen er niet nuchter heen omdat er allerlei roddels uit gaan komen dus zijn we nu aan de sangriaaaaa <333 En mijn buurchick praat al over bloven dlijvende blananen dus zij mag al bijna weg.
Oud 07-12-2004, 20:16
Verwijderd
oke nu kun je weer reageren merel!
Oud 07-12-2004, 20:18
Konstantine
Konstantine is offline
Nou okay Fairuz! We luisteren nu N*E*R*D (I'm a dirty dawggg!) en buurchick praat dirty Frans tegen me en ik praat tegen mijn alcohol <3333
Oud 07-12-2004, 20:33
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Haligh schreef op 07-12-2004 @ 17:42 :
Dit gelezen

'Middelvinger

en ze (de sterke politieagenten) hebben hem pas overmeesterd toen ze met zn 8en waren.
Oud 07-12-2004, 20:34
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 07-12-2004 @ 21:33 :
en ze (de sterke politieagenten) hebben hem pas overmeesterd toen ze met zn 8en waren.
Klopt ja.

( Dan ben je wel de man )
Oud 07-12-2004, 21:25
Verwijderd
Uitgeslapen
Naar iemand van LJ gegaan.
Hertjes en geitjes gevoerd maar de hertjes wilden niet dus voerden we alleen de geitjes.
Na een paar uur naar huis gegaan, waardoor ik in de file kwam te staan met de bus, die er 2x zo lang over deed.
Gegeten
Geinternet
Presentatie voorbereid, veel te kort
Geinternet
Straks weer presentatie voorbereiden. Denk ik. Not.
Oud 07-12-2004, 21:44
grandmommy
grandmommy is offline
vandaag moest ik bij nederlands onverwacht een korte presentatie houden over het boekje ' Domweg gelukkig in de Dapperstraat' en ik stond met mijn bek vol tanden dus toen heb ik het maar over de oudtse dichtregels gehad, en beeldspraak, en een gedicht van jules deelder voorgedragen en het gedicht ' de mus' wat altijd mijn afvoriete gedicht is geweest. en iedereen moest er wel een beetje om gniffelen. en verder heb ik gewerkt en zelfs op mijn werk vinden ze me een onschuldig bambihertje maar ze moesten eens weten GODVERDOMME

en nu luister ik naar there goes a tenner van kate en heb ik net mijn TI 84 Plus gereset dus nu ben ik mijn spelletjes kwijt
Oud 07-12-2004, 23:15
Verwijderd
amélie gekeken , verliefd geworden op audrey tatou
en nuslapen
Oud 08-12-2004, 01:01
Verwijderd
bij papoea langs geweest en heeeel knetter geworden en nu heb ik net een hele chocolade sint opgegeten en space ik echt weg op rude rich and the highnotes die spacende dub maken
Oud 08-12-2004, 09:32
Konstantine
Konstantine is offline
Feestje gister was nog leuk aan de rommel te zien en er was een mysterie want om 3 uur 's nachts liep er een joch over de gang terwijl er (naast buurchick en ik dan zenne) alleen brave meisjes op de gang wonen. Vanochtend heb ik buurchick wakker gebeld want dat vond ik wel kunnen en toen hebben we samen heel hard gezongen in de douche. Nu ga ik gr00ntes00p maken en antropologie leren want daar heb ik eigenlijk nu college van.
Oud 08-12-2004, 15:05
Verwijderd
hoi ik heb heel de dag projectweek gehad en door de stomme presentieplicht mijn meet met thefragile gemist
ebn vanavondmoet ik mischien werken,en bah enzo...
Oud 08-12-2004, 15:19
Verwijderd
Vandaag ben ik niet naar school gegaan
Heb mijn examenopdracht al af en om nu 4
uur niks te doen achter de computer , kan ik thuis ook wel.
Uhm toen naar Breda geweest. Om japie te meeeeten
Maar die kwam maar niet. Dus was ik even de stad ingegaan
En toen ook maar weer terug. En op het station heb ik de
aller aller mooiste jongen ooit gezien. O M G wat was dat rroar.
En toen keek hij me aan. En toen liep hij voor me en keek hij hele tijd om. En toen was hij weg. Daarna stapte ik mijn trein in
EN DAAR ZAT HIJ. ! dus ik even weer oogcontact maken
en hij terug dus toen ging ik maar naast een oma zitten.
En toen de trein in EttenLeurrr was liep ik er weer llangs !
En hij stapte ook in EttenLeur uit. En we keken elkaar de hele tijd aan <3 Dus vandaag ben ik erachter gekomen
Dat er niet alleen boeren in EttenLeur rondlopen
Oud 08-12-2004, 15:25
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb altijd pijn aan mijn binnenkant van mn bovenbenen (heeft dat ook een naam, ik ging altijd eendjes voeren tijdens biologie) als ik ongesteld ben en dat vind ik achterlijk. Verder heb ik veel buikpijn en ik wil mensen slaan maar dat lijkt me niet aardig.
Oud 08-12-2004, 15:40
Dith
Dith is offline
Een aantal toneelvoorstellingen op school gehad en dat was het.
Vanavond laatste training voor de winterstop want mijn trainer gaat een maand op vakantie . En nu ga ik eten koken.
Oud 08-12-2004, 15:57
vixen
vixen is offline
Ik heb een 7,5 gekregen voor mn mondeling engels en toen ging ik weer naar huis en toen ging ik mn kamer opruimen en nu ga ik eten koken en dan een presentatie maken maar als ik niks kan vinden dan ben ik morgen ziek.
Oud 08-12-2004, 16:39
Verwijderd
ik werd wakker door iemand die langs het raam klom, wat is dat irritant zeg, en toen ging ik m'n schoenen ophalen bij schoenmaker jonny die een slavisch accent heeft en dat vind ik stiekem wel sexy, maar hij is alleen maar charismatisch en niet heet. hij vond mij een mooie vrouw dus kreeg ik een speciaal prijsje en ik geloofde het bijna, maar ik ben hem wel dankbaar want nu zijn m'n liefste schoentjes weer heel.
en nu ben ik druk bezig met vertederd en bezorgd zijn want het 7 maanden oude katje van m'n huisgenoot is net gecastreerd en die is nu dus helemaal duf en loopt alsof ie dronken is, en mijn kat blaast naar m maar hij deed net al wel een moedige poging om op schoot te springen, hij wordt al helderderder. en nu eet ik kreeftcremesoep en daarna ga ik naar m'n vriend omdat hij graag wilde dat ik er was als hij thuiskwam aww
Oud 08-12-2004, 16:57
Verwijderd
Gezocht naar een tamagotchi en die is dus nergens meer te verkrijgen in mijn stadske, !
Oud 08-12-2004, 16:59
Verwijderd
Oh, en Rutger, wie is er niet verliefd op Audrey Tautou? Juistem...
Oud 08-12-2004, 17:07
grandmommy
grandmommy is offline
hmmm vandaag was saai, ik heb mijn applet bij informatica afgemaakt met mooie kleuren en mijn docent zei dattie de mijne heel mooi vond, met mooi kleurgebruik. maar hey, die rest van de klas had kleuren die totaal niet bij elkaar pasten, ik had alles in vershillende tinten blauw. en daarna bij CKV saturday night fever gekeken, met john travolta en iedereen vond het een stomme film maar ik niet maar ik vond het wel stom dat we daardoor pas om half vijf uitwaren. en straks ga ik in de paardenstal discodansen, yeah

en ik ben ook verlieft op audrey tautou, maar nog meer op d'r vriendje
Oud 08-12-2004, 17:09
Verwijderd
Man o Man, ik vergeet de helft te vertellen!

Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar heb ik 10 (! ) van die hulsjes bloed uit me laten halen en toen was ik helemaal duizelig en kreeg ik gratis () chocomel van de nederlandse leraar want ik moest suiker tot me nemen en ik had alleen een flesje water bij me.
Oud 08-12-2004, 17:12
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 08-12-2004 @ 18:09 :
Man o Man, ik vergeet de helft te vertellen!

Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar heb ik 10 (! ) van die hulsjes bloed uit me laten halen en toen was ik helemaal duizelig en kreeg ik gratis () chocomel van de nederlandse leraar want ik moest suiker tot me nemen en ik had alleen een flesje water bij me.

waarom moest dat? moet je getessst worden?
Oud 08-12-2004, 17:13
monolo
monolo is offline
ik had me verslapen voor een presentatie op school. haastig naar school gegaan om vervolgens te ontdekken dat een teammember de helft van het project nog niet werkend had. 3 uur gezamelijk lopen stressen en toen moesten we presenteren. presentatie ging kut omdat ze doorhadden dat we weinig afhadden. de leraren vonden de posters die ik gemaakt had wel cool
nu zit ik thuis en luister ik naar the faint <3
Oud 08-12-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn* schreef op 08-12-2004 @ 17:57 :
Gezocht naar een tamagotchi en die is dus nergens meer te verkrijgen in mijn stadske, !
wordt dat weer hip ofzo dan?
Oud 08-12-2004, 17:19
Miles
Miles is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-12-2004 @ 18:16 :
wordt dat weer hip ofzo dan?
Of retro of old-skool?
Oud 08-12-2004, 17:20
Verwijderd
Vandaag was ik nog steeds ziek, sinds zaterdag al jaja. Dus toen ging ik maar winkelen met mijn mama. Morgen weer naar school.
Oud 08-12-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 08-12-2004 @ 18:20 :
Vandaag was ik nog steeds ziek, sinds zaterdag al jaja. Dus toen ging ik maar winkelen met mijn mama. Morgen weer naar school.
goeie tip:

rook een dikke joint als je ziek bent, helpt bij mij iig bijna altijd in een keer
Oud 08-12-2004, 17:29
Verwijderd
@ grootm00der > medicijn spiegel moest getessst worden..
@ Lepra de Clown > geen idee, maar ik zag er laats iemand mee, en ik wil het!
Oud 08-12-2004, 17:42
Miles
Miles is offline
Dag kerels, ik ga nu naar de håkkejtwaining.
Oud 08-12-2004, 17:52
Haligh
Haligh is offline
School en vooral sinds euhh vrijdag ziek geweest.
Maar aangezien het deze week tijd was om mijn studiepunten te krijgen heb ik het moeten uitstellen. Misschien dat ik morgen na mijn pw informatica eens goed ga uitzieken
Oud 08-12-2004, 18:57
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb net aardappels geschild en nu ruiken mn handen wel lekker
Oud 08-12-2004, 18:59
Verwijderd
Ik heb vandaag weer een meeloopdag in Groningen gedaan, was wel leuk. Nu zit ik op mijn bijna lege kamer, met alleen een bed, een kast en een laptop het koud te hebben (de verwarming is kapot). Zometeen maar even bij een vriendin langs, want het is hier kut.
Oud 08-12-2004, 18:59
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-12-2004 @ 18:21 :
goeie tip:

rook een dikke joint als je ziek bent, helpt bij mij iig bijna altijd in een keer
dat zei een keer iemand tegen mij toen ik griep had, ik geloof dat ik me daarna zelden zo beroerd heb gevoeld. Godkolere ik dacht dat m'n schedel de ellende niet meer hield

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten