Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb m ook in mn hoofd, alleen dan ander stukkie Hey! turn around, it's time 2 wake up and go back 2 tell the story |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb nu Bohemian Like You van de Dandy Warhol in mijn hoofd... ach, wel geinig... maar heb liever iets van Lacuna Coil ![]() ![]()
|
Jewel - hands die heb ik de laatste tijd somehow in mn hoofd..
en Supergrass - Pumping On Your Stereo... die zweeft ook de hele tijd langs... Zijn geen vervelende liedjes dus het is niet zo erg, en tis ook niet zo dat ik ze hardop ga zingen zo spontaan, dus het schaadt de omgeving ook niet... ![]()
|
ikke nu Waiting on me van Home Grown
maar zo gauw ik WinAmp uit zet... Alfred Jodocus Kwak will strike back with a vengeance! Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk Ik was wel vaker vrolijk, zo vrolijk was ik noooooooit! (en de rest mompel ik want meer tekst ken ik niet ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |