Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt gewoon de hele map waar de berichten in staan kopiëren (welke dit is kun je opzoeken in de opties, waar precies hangt af van de versie) en na de nieuwe installatie die map gewoon instellen als map voor outlook, dan hoef je niet eens te importeren of exporteren (heb ik ook gedaan. Werkt perfect, tenzei je van taal veranderd want dan krijg je bv een Postvak In in een Engelse outlook, maar dat is niet belangrijk). Daarbij heeft Outlook Express en (ik denk) Outlook bij office een exporteer- en importeer-functie voor als je het op de verantwoorde wijze wilt doen. Anyway. Probeer eens zoals hierboven die Postvak IN.DBX en co. in te stellen als de door Outllok gebruikte map voor berichten. Die bestanden zijn namenlijk geen geëxporteerde bestanden en kunnen dus ook niet zomaar geïnporteerd worden, maar dat zijn de gewone opslagbestanden van Outlook en zo moet je ze dus ook laden. |
![]() |
||
Citaat:
dus dan heb ik ook wel redelijk bestandje dat doe ik trouwens op andere pc (en dat is meteen ongeveer wat hij wilt) ik heb daar outlouk express, net als hier, en vervang gewoon de inbox.dbx bestanden enzo door degene van deze pc. dan open ik daar outlook express, en wonder boven wonder, alle e-mails
|
![]() |
Heb 't al opgelost. Heb nieuwe mappen aangemaakt in Outlook, met namen als "Postvak In Oud". Nou, en toen mijn DBX bestand gerenamed naar 'Postvak In Oud.dbx'. En daar stonden ze al!! iig. bedankt! Trouwens, heb nog nooit attachments gebrand...izz wel een ID. Maar het heeft me nog nooit gestoord dat Outlook zoveel ruimte inneemt eigenlijk...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op 'vriend' lonelynessy | 14 | 05-04-2004 17:19 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |