Oud 15-12-2004, 20:16
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Een lelijk meisje. Ging uit wandelen. Het enige wat mooi aan haar was, was haar kont. Zij droeg daarom een sluier om haar gezicht te bedekken, maar een strak leren rokje spande zich om haar billen, die menig man de adem kon ontnemen.
Zo liep zij dus op die specifieke dag, uiteraard subtiel met haar achterwerk wiebelend, over den Wallen gelegen te Amsterdam. Wellicht bent u er wel eens langs gereden, te herkennen aan de reuze-penis, die tevens representatief staat voor de rest van de des betreffende wijk.
Het lederen rokje deed ook dit keer haar werk uitstekend: ze lokte een horde mannen, betoverd door het idee het achterwerk een keer te mogen betasten, achter zich aan en liet ze kennis maken met de faciliteiten die de ook wel ‘pretpark voor volwassen mannen’ genoemde Wallen rijk is. Als een ware gids, ja, ze had de kneepjes van het vak in de loop der jaren al behoorlijk onder de knie, overigens ook onder haar rokje, gekregen, liet zij de verlepte dames zien die zich achter de ramen bevonden en zich te koop aanboden aan iedereen met gebrek aan beter. De dames hadden gedurende hun leven te goed gedaan aan drugs, voorbehoedsmiddelen en meer van dit soort zaken. Hun schaarse bezoekjes aan de kerk stonden mede door de bovenstaande maatregelen, gelijk aan de keren dat zij de kliniek voor abortussen hadden moeten raadplegen.
De mannen hadden onder de aanblik van dit troosteloze zooitje hun tong weer in hun mond gestopt en namen hun ‘mannelijke’ (lees: geile pubers die slechts een gedeelte van hun lichaam erkennen) pose aan: wenkbrauw omhoog, subtiel nietszeggend lachje, borst vooruit en handen nonchalant in de zakken gestoken of tegen een deurpost, als zich daar al geen vrouw of drugskoerier in bevond, aangeleund. Alsof ze nog aantrekkelijk zouden zijn. Ze voelden zich ware apollo’s. Een van hen had, onderwijl de anderen zich steeds dichter naar haar zitvlak begaven, praktischer nagedacht. Hij nam een pen en een oud bonnetje ter handen, om te verloten wie als eerst een tikje mocht uitdelen. Ruzies voorkomend.
Toen zij allen een voor een voorzichtig haar kont hadden geaaid, geslagen of misschien wel stout een kneepje hadden gegeven, was de dag al weer voorbij en moesten zij naar vrouw lief en de kinderen die zouden vragen hoe hun werk was geweest. Met twinkelende ogen zouden zij een passage over het bouwen van koppelingen, het metselen van muurtjes, het ontwerpen van een uniek meubelstuk of iets anders wat met hun beroep te doen had op zo’n manier verwoorden dat noch kind noch vrouw zou begrijpen, dat de aanraking van de vroegere huid van wat ooit een paard of slang geweest was, hetgeen is waardoor het kind weer in hem naar boven kwam.

---

Ok, ik heb dit in een opwelling geschreven toen het niet eens de bedoeling was dat ik uberhaupt zou gaan schrijven. Nah, ik wil toch maar weten wat jullie er van vinden. Ik beschouw het op dit moment als hetzelfde niveau als het bekende wc papier verhaal, het gaat nergens over en is flauw.
Ik weet ook niet of dit iets is voor een vervolg, ach boeien, lees maar en spui uw gal leeg over mijn topicje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2004, 20:33
terror4life
terror4life is offline
is dit net zoiets als zondagavond inderdaad flauw jah, maar wel grappig
Oud 15-12-2004, 20:39
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
terror4life schreef op 15-12-2004 @ 21:33 :
is dit net zoiets als zondagavond inderdaad flauw jah, maar wel grappig
Nee dit is van serieuzere aard .
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:41
terror4life
terror4life is offline
vast wel, ik geloof je al bijna
Oud 15-12-2004, 20:41
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
terror4life schreef op 15-12-2004 @ 21:41 :
vast wel, ik geloof je al bijna

ok, ontopic!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:45
Changshan
Changshan is offline
Grappig, het gaat idd nergens over, maar ik vindt het wel een minder goed verhaal dan wc papier. Maar het is inderdaad wel weer leuke onzin. Overall goed verhaal, ondanks wat (door de korte tijd die je hieraan hebt besteed?) grammaticale foutjes best leesbaar.

- Chan
Oud 15-12-2004, 20:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Changshan schreef op 15-12-2004 @ 21:45 :
Grappig, het gaat idd nergens over, maar ik vindt het wel een minder goed verhaal dan wc papier. Maar het is inderdaad wel weer leuke onzin. Overall goed verhaal, ondanks wat (door de korte tijd die je hieraan hebt besteed?) grammaticale foutjes best leesbaar.

- Chan
Kwartiertje schat ik, misschien tien minuten.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:48
Changshan
Changshan is offline
Des te beter .
Oud 16-12-2004, 08:02
little nemo
little nemo is offline
nah, k heb t nog ns gelezen en ik vind t nog steeds goed, ik zou t wat aanpassen en dr een wat langer & spannender geheel van maken...
Oud 16-12-2004, 12:37
Anki
Anki is offline
Ik vind em leuk...

Anki
Oud 16-12-2004, 14:10
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Moet ik verder gaan?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 16-12-2004 @ 15:10 :
Moet ik verder gaan?
Valt er verder te gaan?
Ik vind dit een leuk stukje!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 15:06
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Grim schreef op 16-12-2004 @ 15:34 :
Valt er verder te gaan?
Ik vind dit een leuk stukje!
Nah, de meningen zijn er over verdeeld, ik vond het wel redelijk af, maar ik weet niet wat ik nou moet doen. Wanhopig
Ik kijk wel, denk toch niet dat ik verder kom aangezien dit in een opwelling kwam en dat andere geforceerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 15:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hehe, leuk verhaaltje. Ik vind het niet zo heel erg goed, vond wc-papier met de rode bikini leuker en beter.
Soms vond ik je zinnen iets te lang en dat gebruik van al die (quasi) moeilijke woorden vond ik op het einde een beetje storend worden. Maar dat is ook een beetje jouw stijl... beeldspraak en dat soort dingen. Ik vind het niet zo heel prettig lezen, het doet me erg aan een column denken, alleen dan anders.

Je hebt het wel goed bedacht en voor een kwartiertje werk best ok. Alleen ik zou er de volgende keer wat langer aan zitten. Als het gewoon een 'prutswerkje' is, zou ik het even laten liggen en er misschien later aan verder werken en de scherpe kantjes eraf schuren.

Maar ja, als ik het moet 'beoordelen' als een snel-snel-dingetje, geef ik je toch maar een duimpje.

Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 15:28.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:07
Anki
Anki is offline
Nee, ik vind niet dat je verder moet gaan. Ik vind het een heel leuk stukje... maar ik denk dat het leuker blijft, als je het hierbij laat

Anki
Oud 16-12-2004, 16:18
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik vind het eigenlijk een beetje een rare tekst. Het gaat totaal niet over het lelijke meisje, en je noemt meer dingen waar je verder helemaal niets mee doet, zoals de 'rondleiding' die ze geeft langs alle hoeren. Het gaat alleen maar over die kont van haar en dat ze daar in willen knijpen.
Ik weet niet hoor, je moet als man ook wel erg laag gezonken zijn wil je daar je leven van maken; de hele dag door de hoerenbuurt achter een wildvreemd meisje aanlopen, op de hoop in haar achterwerk te mogen betasten.

Ik heb 'm wel helemaal uitgelezen. maartoch.
Oud 16-12-2004, 16:39
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het zijn ook hele zielige mannen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:40
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Simoen schreef op 16-12-2004 @ 17:39 :
Het zijn ook hele zielige mannen
Oké, dan is ie goed.
Oud 16-12-2004, 16:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 16-12-2004 @ 17:40 :
Oké, dan is ie goed.
( Ik word hier al meerdere keren met Joost Zwagerman vergeleken )
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:00
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
lang leve de strakke rokjes en lekkere billen! ( strakke broeken bij jongens zijn nog leuker! ...k ben een meisje maar even voor de duidelijkheid
Oud 16-12-2004, 17:10
Changshan
Changshan is offline
Ga maar verder als je dat wil... benieuwd wat je hier nog van kan maken...
Oud 16-12-2004, 17:17
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb net officieel besloten niet verder te gaan, ik ben nog jong genoeg om een langdradig leeg verhaal te schrijven .

Kom ff online moet je spreken!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:17
synclinorium
synclinorium is offline
ik vind het leuk, ik zou het niet langer maken. Dan is het niet meer leuk om te lezen denk ik.
Oud 17-12-2004, 11:17
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Ik vind hem leuker dan wc-papier. Maar inderdaad niet geschikt voor een vervolg. Als je het gewoon in een opwelling geschreven hebt, lijkt het me niet dat je echt een verhaal te vertellen hebt en dus ook niet dat het veel zin heeft om verder te gaan.

Leuk stukje
Oud 17-12-2004, 16:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Kristoph schreef op 17-12-2004 @ 12:17 :
Ik vind hem leuker dan wc-papier. Maar inderdaad niet geschikt voor een vervolg. Als je het gewoon in een opwelling geschreven hebt, lijkt het me niet dat je echt een verhaal te vertellen hebt en dus ook niet dat het veel zin heeft om verder te gaan.

Leuk stukje
Mijn mening is precies tegenovergesteld aan de jouwe; wel leuk, niet leuker dan WC Papier, en een vervolg evt. te maken naar eigen inzicht (niet te strak de verhaallijn volgen, want die was er niet ).

Ik wilde me maar ff laten horen .

- Chan

Laatst gewijzigd op 17-12-2004 om 16:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 12:04
jorisz
jorisz is offline
Sneaky verhaaltje. Heel stiekempjes ben je geďnspireerd door mijn ex-leraar duits Suter. Ook met zo'n irritant smeuďg, nietszeggend lachje, en heeel nochalant. En nu weet ik heel stiekempjes dat jij hem ook hebt gehad

Maargoed, dat het geen onderwerp heeft lijkt me wel duidelijk. Voor zo'n klein, kort verhaal is dat niet erg vind ik. Maar ik vind het taalgebruik wel een beetje vaag. Sarcasme is goed, maar het hele verhaal, en nog eentonig op een gegevenmoment ook. Maar je weet het: Je kan het wel
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten