Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2004, 14:48
Dawntje
Dawntje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-09-2004 @ 21:22 :
Ik ben officieel nooit zonder ouders op vakantie geweest.
Ik ook niet, was dit jaar eigenlijk wel samen met mijn vriend.. Maar zijn ouders zaten op een camping in dezelfde plaats.

Aan de ene kant wel gezellig, maar dit jaar wil ik wel graag 'echt' een keer zonder ouders.. Nu al zin in
Oud 08-12-2004, 17:49
Dolores
Dolores is offline
Ik ben afgelopen zomer voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest, beviel heel goed. 't Was gewoon in Nederland en maar een paar dagen, maar 'k heb 't zeker leuk gehad!
Oud 11-12-2004, 21:34
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Oh dat was zo verrukkelijk.
Juli 2004 met een Russisch vriendinnetje naar Frankrijk. Heb nog nooit zo'n heerlijke vakantie gehad.
(oke op 1 na met mijn mama)

Je wordt er zelfstandig door en je kan allemaal leuke dingen doen en je voelt je lekker vrij en mjam!!!! Fantastisch gewoon!
Oud 18-12-2004, 21:52
Vaj
Vaj is offline
Ik ben met een vriendin op strandvakantie geweest in Griekendland voor een week. Het was super en een week was veel te kort.
Oud 19-12-2004, 14:04
ook hallo
ook hallo is offline
nog nooit zonder m'n ouders op vakantie geweest, maar ik ga deze zomervakantie met m'n halve klas ergens naar een huisje in NL, 'k heb er zeker zin in
Oud 21-12-2004, 11:26
Smartie
Smartie is offline
Ik was met een groep jongeren naar Oeganda, werkvakantie. Aldaar hebben wij meegebouwd aan een school, maar ook de kinderen vermaakt en lokale gezinnen bezocht. En dar safari mag natuurlijk niet ontbreken

Dat was zomer 2002 btw.
Oud 21-12-2004, 14:44
Konijn
Konijn is offline
Toen ik 14 was, ben ik met een vriendin met de trein naar Zwitserland geweest, maar daar logeerden we bij mijn oom en tante en gingen met hun dagjes weg etc, dus dat telt niet echt.
Op mn 15e heb ik met 3 vriendinnen een TienerToer gedaan, maar dat zijn meer dagjes, dus ook geen echte vakantie.

Op mn 16e voor het eerst met 4 vriendinnen en 3 vrienden met een tent naar Ameland. Dat was wel ontzettend leuk, mn leukste vakantie ooit.
Gewoon zo ontzettend relaxed, je bent alleen met je vrienden, lekker doen wat je zelf wil, met zn allen de hele nacht liggen praten (we zaten met zn 8en in één tent), uitgaan, 's avonds met een gitaar op het strand zitten, om de beurt koken.. De hele sfeer was gewoon zo goed..
Oud 24-12-2004, 18:40
Lionheart
Komt eraan.
Oud 26-12-2004, 15:15
ironflower
ironflower is offline
Toen ik 17 was ben ik met vrienden een weekje naar Renesse geweest, was heel erg gezellig en we hadden die week net een van de hitte golven die er die zomer waren...

Deze zomer ben ik samen met mn vriendje naar Turkije gaan, Bodrum. Dit zie ik als mijn eerste echte vakantie alleen, Renesse is vanaf mijn woonplaats redelijk makkelijk aan te rijden, dus bij deze vakantie in Turkije had ik echt het idee dat ik echt alleen ging.. En was tevens mijn eerste keer vliegen.

Komende zomer ga ik met mn vriend interrailen door Oost-Europa
Oud 26-12-2004, 18:53
Lindaa
Lindaa is offline
vorig jaar voor het eerst met de hele meidenbups(iets van 12 ofzo) naar terschelling geweest. het was echt super! overdag zitten te suffen en te nixe, en want tenten afgaan en 's avonds uitgaan met de straat waarin je lag. echt supergezellig, en als je terug van uitgaan was nog gezellig langs de andere tenten. echt zooo relaxe, zelf bepalen wat je gaat doen enzo, geen regels etx.
Oud 03-01-2005, 08:42
snoopy
snoopy is offline
nou, de eerste paar keren was ik wel zonder ouders, maar met vinea oid. De eerste keer écht alleen was naar Portugal. Was wel leuk. Ik vond het vooral erg leuk om mét vriendinnen te zijn, niet zozeer zònder ouders. Eh... als je snapt wat ik bedoel
Oud 06-01-2005, 10:57
standby
standby is offline
met z'n vieren naar belgie we waren net 16, 10 dagen overleven met cirminelen op een camping, het was in 1 woord geweldig, smiddags wakker worden, beetje liggen de hele dag en lekker relaxen...heerlijk...caravan was minder, maar goedd 10 dagen voor 25 euro hahahahaha, survival
Oud 08-01-2005, 16:09
blacky
blacky is offline
drie jaar geleden naar Duitland was de eerste keer zonder mijn ouders op vakantie, tenzij je alle sprotkampen ook mee wilt tellen, maar dit was gewoon gezellig met vrienden..zuipen, zwemmen, eten en bands en mensen kijken.
Oud 08-01-2005, 23:25
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ga dit jaar voor het laatst met mijn ouders. volgend jaar gelukkig niet meer
Oud 15-01-2005, 14:44
Verwijderd
Voor 't eerst alleen op vakantie geweest met drie vrienden naar Blanes, was toen 16. Moeders had er wat moeite mee maar haar had vertelddat ik me braaf zou gedragen vond ze het toch wel oké.
Die vakantie was echt geweldig, ombeschaamt een hoop gestoorde dingen meegemaakt. Het jaar erna hadden zijn we naar Chersonisos geweest. Was totaal anders dan Spanje maar ook prima naar m'n zin gehad.

Echt een goede tijd, maar 't is wel even mooi geweest.
En nu ben ik wel eens toe aan een rustige vakantie met mooie natuur. Geen appartement meer waar je s'ochtends op de bank wakker wordt en rechtstreeks in het glas trapt wanneer je wat water gaat drinken omdat je keel kurkdroog aanvoelt en je hersens medogeloos steken van de heeeeeerlijke cocktails...
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten