Oud 21-12-2004, 19:27
doornroosje
doornroosje is offline
Altijd als ik ergens aan kom heb ik een rood hoofd. En dit komt echt niet door te hard fietsen ofzo..Ik ga expres al eerder van huis weg en fiets expres al langzamer dan normaal, maar altijd kom ik weer met die rode kop op school. Echt leuk als je de klas in komt en iedereen vraagt heb je hard gefietst ofzo? Net zo leuk was laatst toen ik niet mee deed met gym, ik fietste terug van de gymzaal naar school, en kwam op school aan. Toen ik naar de pauzeplek liep keken ze me raar aan. Ik vroeg is dr wat ofzo? En toen zeiden ze van je hebt toch niet met gym mee gedaan, ik nee hoezo? NOu je hebt zo'n rood hoofd. Klinkt raar maar ik kon gewoon wel huilen, ik baal er echt ZO ongeloofelijk erg van.
Is er misschien iemand die hetzelfde heeft, en weet wat je er tegen kunt doen? Want soms durf ik gewoon een winkel niet in te lopen omdat ik me daar schaam voor m'n rode hoofd. Ik zit er echt heel erg mee..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:30
Mara
Mara is offline
Heb ik ook. Is niks tegen te doen, gewoon negeren. Zo'n drama is 't nou ook weer niet, 't trekt uiteindelijk wel weg hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:43
Fainne
Fainne is offline
ik heb het ook, als het warm is, als het koud is, zelfs als ik maar 5 minuutjes doorgestapt heb, dan stap ik op de bus en lacht mijn vriendin van "heee je ziet knalrood!"

nuja foert het kan me niets meer schelen, we hebben gewoon een goed doorbloed hoofd! beter dat dan zielig bleek zien he!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:43
Saycheese
Saycheese is offline
Er zijn echt zo ongelooflijk veel mensen die dat hebben, er is helemaal niets mis mee. Als je je inspant, verwijden je bloedvaten zich, en dan raakt je gezicht meer doorbloed en wordt het dus roder. Sommige mensen hebben dat al bij een beetje inspanning (dus een stukje lopen/fietsen) en sommigen pas bij hele intensieve inspanning. Jij behoort tot de eerste groep, maar daar is dus niets afwijkends aan. Ik heb het ook vrij gauw.
Ik vind het trouwens vreemd dat anderen daar zo raar over doen. Zoals ik al zei, het is volkomen normaal. De volgende keer dat ze erover beginnen of raar naar je kijken, zeg je gewoon iets van: 'ja, ik krijg nu eenmaal snel een rood hoofd. En nu mag ik jouw afwijking zeker ook wel weten hè?'
Ik wil maar zeggen, daar moet je gewoon boven staan.
Oud 21-12-2004, 19:52
doornroosje
doornroosje is offline
ja, dat probeer ik ook wel. Maar als zoiets 3x op 1 dag wordt gezegd..denk je wel GVD waarom heb ik dat? Het is ook niet zo dat ik de hele dag denk van shit enzo..maar gewoon als zoiets zovaak wordt gezegd voel ik me daardoor wel ff k*t
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 20:16
Fainne
Fainne is offline
tegen mij zeiden 10 mensen op 1 dag dat ik spierwitte benen had en toen heb ik weken geen rok meer gedragen maar nu draag ik er echt constant.

Het ligt echt aan jezelf of je er een probleem van maakt of niet, natuurlijk werkt het tegen je zelfvertrouwen in als mensen zoiets steeds zeggen, zeg gewoon iets scherps terug.
Als je dat niet in je hebt oefen thuis ofzo wat je zou zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 20:46
mcflem
mcflem is offline
ik heb dat ook
das kut ja
maar gewoon niet aan denken en dan gaat het (bij mij) vanzelf weer weg
en anders misschien even naar de wc lopen en water over je heengooien?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 21:07
luchtballon
luchtballon is offline
jep, heb ik ook. Zelfs als ik geconcentreerd aan een toets heb gewerkt ofzo.
En ook om stomme redenen, als er iets over mij gezegd wordt, of zodat ik de indruk wek iemand leuk te vinden terwijl dat niet zo is.
Mensen vinden het leuk om me er mee te pesten, maar ik kan er best om lachen, meestal.
Oud 23-12-2004, 19:01
Anaïs
Anaïs is offline
Ik ben constant rood...

don't worry
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten