Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 18:05
AlopiA
AlopiA is offline
Voor de mensen die het niet weten:
Campzone is een LAN-party van 11 dagen, er komen elk jaar zo'n 1750 mensen. Locatie: veld vlak naast six flags.
klik

Ik vroeg me af wie van de forummers ook naar campzone gaan.
En als je gaat, ga je de full event of een paar dagen?
ga je voor het eerst of al vaker geweest?
En als je dit jaar ook gaat, wissel dan meteen even nicks uit

Ik ben 2 jaar geleden een dag geweest, ik mocht niet langer van mijn ouders, vorig jaar 4 dagen, dit jaar waarschijnlijk full event.
Het is gewoon leuk en gezellig, ik kijk er dan ook al sinds ik thuis ben erg naar uit. Mijn nick is daar trouwens ook gewoon AlopiA.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 18:08
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Leuk, maar teveel zwetende nerds. Ik hou het op de kleinere evenementen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:20
Verwijderd
Netgamez <3
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:33
Verwijderd
ik wil wel maar mn ma vind mij niet verantwoordelijk genoeg om te lannen en zeker niet in een tent en zeker niet zo ver weg want dan flipt ze want dan is ze pc loos
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 20:27
AlopiA
AlopiA is offline
geen vrienden waar je mee kunt gaan?
Ik ga bijvoorbeeld met mijn broer en zijn vrienden mee, echt super gezellig
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 09:37
schietgeweer
schietgeweer is offline
Mwah, leuk maar 11 dagen lijkt me een tikkie lang. Ik zie het nog wel.
Oud 21-12-2004, 11:11
Wammus
Wammus is offline
Ik was wel van plan om dit jaar te gaan. Ik wou vorig jaar al maar geen tijd blablabla. Als ik ga ga ik 11 dagen trouwens. 11 dagen zitten smoken in een tentje en de hele godvergeten dag en nacht gamen en leachen als een mofo . Ik kan niet wachten...
Oud 21-12-2004, 11:45
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 21-12-2004 @ 10:37 :
Mwah, leuk maar 11 dagen lijkt me een tikkie lang. Ik zie het nog wel.
je kunt ook een paar dagen gaan, je hoeft niet perse de full event.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 16:52
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-12-2004 @ 12:11 :
Ik was wel van plan om dit jaar te gaan. Ik wou vorig jaar al maar geen tijd blablabla. Als ik ga ga ik 11 dagen trouwens. 11 dagen zitten smoken in een tentje en de hele godvergeten dag en nacht gamen en leachen als een mofo . Ik kan niet wachten...
Echt een aanrader, toen ik vorig jaar 4 dagen was gegaan (de eerste 4) vond ik het echt kut dat ik weg moest. Ik heb me diezelfde dag nog voorgenomen het volgende jaar de full event te gaan.
En mijn ouders vinden het ook prima, ik leen een pc van mijn broer en zijn huisgenoot, dus het enige wat thuis ontbreekt ben ik
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 16:57
maximeus
maximeus is offline
welke spellen hebben ze daar allemaal???
Oud 21-12-2004, 18:40
AlopiA
AlopiA is offline
je kunt gewoon spelen wat je wilt, het meeste wordt wel gespeeld.
Vorig jaar heb ik voornamelijk Quake3, CoD, UT2004, Generals en JOTR gespeeld. Maar er wordt nog veel meer gedaan.

ik heb zelfs even een jazz jackrabbit contest gespeeld met een stel anderen trouwens erg grappig om te zien hoe jongens van 25 zich in een konijn kunnen inleven
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:44
Verwijderd
Er komen zeker geen grote clans die richting op?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 21:27
Jolt
Jolt is offline
Ik hoop dat het regent
Oud 22-12-2004, 11:04
AlopiA
AlopiA is offline
maakt niets uit, legertenten zijn waterdicht en voor de stroomvoorziening maakt het ook niet uit. het is alleen wat vochtig om je sllaptentje in en uit te komen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 21:29
Wammus
Wammus is offline
Dan slaap je toch gewoon achter je computer . En ach de eerste 2 a 3 nachten zal ik toch wel niet slapen en als het dan nog niet opgehouden is met regenen dan gaat er iets goed fout.
Oud 22-12-2004, 22:05
skeleton
skeleton is offline
Euhm.. ik vrees dat ik zomers wel iets beters te doen heb dan 11 dagen van mijn vakantie te vergooien aan lamen achter een pc
Oud 24-12-2004, 10:01
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-12-2004 @ 22:29 :
Dan slaap je toch gewoon achter je computer . En ach de eerste 2 a 3 nachten zal ik toch wel niet slapen en als het dan nog niet opgehouden is met regenen dan gaat er iets goed fout.
het park gaat om 00.01 open, dan moet je je tent e.d. nog opzetten. De echte bikkels willen natuurlijk de hele dag doortrekken, maar ik heb zelfs de meest stoere jongens een paar uurtjes hun tentje in ziengaan. Dus als jij dat 2 a 3 nachten vol houdt, vind ik dat zeer knap.

@ Skeleton: je kunt ook een paar dagen gaan.
Oud 24-12-2004, 10:34
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 24-12-2004 @ 11:01 :
het park gaat om 00.01 open, dan moet je je tent e.d. nog opzetten. De echte bikkels willen natuurlijk de hele dag doortrekken, maar ik heb zelfs de meest stoere jongens een paar uurtjes hun tentje in ziengaan. Dus als jij dat 2 a 3 nachten vol houdt, vind ik dat zeer knap.

Ik zou best mijn persoonlijk record van 63uur willen breken... maar niet op een event
Oud 24-12-2004, 11:18
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-12-2004 @ 11:34 :
Ik zou best mijn persoonlijk record van 63uur willen breken... maar niet op een event
de kans is vrij klein dat het je lukt daar, zeker aan het begin. Je word nogal duf van dagenlang computeren.
Maar goed, je bent een nerd of je bent het niet
Oud 24-12-2004, 11:40
Verwijderd
Nogmaals:

Zijn er competities, en komen er grote clans?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:50
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-12-2004 @ 19:20 :
Netgamez <3
Ik heb eens op die site gekeken maar kon geen info vinden over het volgende event. Weet jij misschien wanneer en waar, en kun je ook iets vertellen over Netgamez in het algemeen? (Denk erover om er heen te gaan met mijn clan)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 12:29
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-12-2004 @ 12:40 :
Nogmaals:

Zijn er competities, en komen er grote clans?
sorry, compleet over je post heen gelezen.

Er zijn competities ja, elke dag wel een paar, er komen ook clans, maar ik weet niet welke precies, check de site
Oud 24-12-2004, 12:31
AlopiA
AlopiA is offline
vanaf 1 januari wordt de site geupdate. Dan staat alles er, prijzen, events enz. Nu gaat alles/het meeste nog over CZ 2004.
Oud 24-12-2004, 16:39
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 24-12-2004 @ 11:01 :

Ik heb wel vaker stoned nachten doorgehaald op lans. En m'n record staat op ergens rond de 60 uur wakker .
Oud 24-12-2004, 17:35
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-12-2004 @ 17:39 :
Ik heb wel vaker stoned nachten doorgehaald op lans. En m'n record staat op ergens rond de 60 uur wakker .
mijn 'record' is 24 uur, maar ik ben nu eenmaal aan mijn nachtrust gehecht
Oud 24-12-2004, 18:11
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Opzich wel humor, maar dan wel met een vriend of 15-20

Onze informaticalessen op school waren ook altijd UT'en tegen elkaar en dat ging er verbaal hard aan toe. "negers.nl has killed geledildo.com"

Dus opzich wel heel leuk, maar ik denk niet dat ik genoeg mensen zo gek krijg
Oud 24-12-2004, 18:52
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-12-2004 @ 19:11 :
Opzich wel humor, maar dan wel met een vriend of 15-20

Onze informaticalessen op school waren ook altijd UT'en tegen elkaar en dat ging er verbaal hard aan toe. "negers.nl has killed geledildo.com"

Dus opzich wel heel leuk, maar ik denk niet dat ik genoeg mensen zo gek krijg
maar het fascinerende is nou juist, dat je met 1750 man kunt UT'en
Oud 24-12-2004, 20:36
Jolt
Jolt is offline
Zo een krachtige pc's hebben ze niet
Oud 24-12-2004, 21:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 24-12-2004 @ 12:18 :
de kans is vrij klein dat het je lukt daar, zeker aan het begin. Je word nogal duf van dagenlang computeren.
Maar goed, je bent een nerd of je bent het niet
Ik weet hoe duf je er van wordt
(na die 63uur viel ik zoals het een echte nerd betaamt in slaap op mijn toetsenbord )
Oud 25-12-2004, 09:25
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-12-2004 @ 21:36 :
Zo een krachtige pc's hebben ze niet
nee, niet tegelijk
dat zou trouwens een drukke boel worden

Citaat:
MazeMouse schreef op 24-12-2004 @ 22:41 :
Ik weet hoe duf je er van wordt
(na die 63uur viel ik zoals het een echte nerd betaamt in slaap op mijn toetsenbord )

het is nu trouwens zeker dat ik de full event ga, heb een pc geregeld en mag van mijn ouders nu ook zeker
Oud 09-06-2005, 16:48
Wammus
Wammus is offline
En een up omdat het nu toch wel vrij dichtbij komt en ik te lui ben om een nieuw topic te openen.

Nogmaals de vraag die de ts ook stelde.

Wie van de forumers gaan erheen, hoe lang, en wat is je nick mischien kunnen we dan tegen elkaar gamen oid. Verder van mij de vraag: Wat verwacht je ervan zie je er naar uit dat soort dingen. Oftewel praat in dit topic over Campzone 2005.

Ik ga nog steeds full event en m'n nick is wammus. Niets veranderd dus . M'n nieuwe pc is binnen en volgende week gaat m'n betaling de deur uit. Ik kan echt niet wachten. Voor mij word het ook meteen m'n zomervakantie dus het kan maar beter mooi weer worden. Maar dat zal haast wel goedkomen.
Oud 09-06-2005, 17:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 25-12-2004 @ 10:25 :
Jaja, die goede ouwe tijd van 16 man op een stofzolder quake spelen op brakke rammel PC's
Oud 09-06-2005, 17:40
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-12-2004 @ 12:11 :
Ik ga zeker! Vorig jaar was ook top.

Wammus, ik zou dan maar eens gaan betalen enzo.
Oud 09-06-2005, 17:41
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
wammus schreef op 09-06-2005 @ 17:48 :
En een up omdat het nu toch wel vrij dichtbij komt en ik te lui ben om een nieuw topic te openen.

Nogmaals de vraag die de ts ook stelde.

Wie van de forumers gaan erheen, hoe lang, en wat is je nick mischien kunnen we dan tegen elkaar gamen oid. Verder van mij de vraag: Wat verwacht je ervan zie je er naar uit dat soort dingen. Oftewel praat in dit topic over Campzone 2005.

Ik ga nog steeds full event en m'n nick is wammus. Niets veranderd dus . M'n nieuwe pc is binnen en volgende week gaat m'n betaling de deur uit. Ik kan echt niet wachten. Voor mij word het ook meteen m'n zomervakantie dus het kan maar beter mooi weer worden. Maar dat zal haast wel goedkomen.
Waarom maken we niet met de mensen hier van het Forum die niet in een clan zitten een s.com clannetje ofzo?
Oud 09-06-2005, 17:45
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 09-06-2005 @ 18:40 :
Ik ga zeker! Vorig jaar was ook top.

Wammus, ik zou dan maar eens gaan betalen enzo.
Citaat:
wammus schreef op 09-06-2005 @ 17:48 :
Citaat:
Viporizer schreef op 09-06-2005 @ 18:41 :
Waarom maken we niet met de mensen hier van het Forum die niet in een clan zitten een s.com clannetje ofzo?
Lijkt me een cool idee . We zijn al met z'n 2en .
Oud 09-06-2005, 17:49
Verwijderd
Nee. Ik ben een nerd, maar niet zo'n grote.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:52
Jolt
Jolt is offline
Kan niet, ga al op vakantie + naar lowlands, dus geld is ook op.
Oud 09-06-2005, 17:55
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2005 @ 18:49 :
Nee. Ik ben een nerd, maar niet zo'n grote.
Wat wil je hiermee zeggen?
Oud 14-06-2005, 15:12
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
wammus schreef op 09-06-2005 @ 18:55 :
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat hij er niet heen gaat?

Campzone lijkt me 1 van de rottigste lanparty's om heen te gaan vanwege de tempratuur in die tentjes etc. En stel je voor als het de hele dag regent, dan zit je daar in een moeras.

Wij houden altijd een eigen lanparty met vrienden, huren ergens een zaaltje af met genoeg stroomgroepen, en lannen maar!
En dat is echt vet Je zou dat gescheld eens moeten horen soms
Oud 14-06-2005, 15:33
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 14-06-2005 @ 16:12 :
Dat hij er niet heen gaat?

Campzone lijkt me 1 van de rottigste lanparty's om heen te gaan vanwege de tempratuur in die tentjes etc. En stel je voor als het de hele dag regent, dan zit je daar in een moeras.

Wij houden altijd een eigen lanparty met vrienden, huren ergens een zaaltje af met genoeg stroomgroepen, en lannen maar!
En dat is echt vet Je zou dat gescheld eens moeten horen soms
Dat ken ik dat hebben wij ook vaak genoeg gedaan. Maar Campzone lijkt me gewoon zo vet om bij te zijn. 1700 man ofzo. Vorig jaar iets van 35 terabyte geshared . En ik verwacht dit jaar een hele mooie zomer dus met het weer zit het (hopelijk) mee en als het tegen zit dan is dat jammer. Dan zit ik heeeeel veel te gamen en ja daarom kom ik er ook dus ach het komt wel goed .
Oud 14-06-2005, 15:44
relyt
relyt is offline
ik denk neit dat campzone zoveel verschilt van NetGamez waar NG dan 1 groot voordeel heeft: een slaapzaal!

nix geen gekut met tentjes ofwat gewoon luchtbed naar boven slaapzakje hoppa pitten...

alhoewel de laatste keer is er nix van terecht gekomen...
vrijdag 's ochtend half 8 eruit... zondag avond 3 uur gaan slapen xD ( ik was compleet gesloopt maar t was wel lachen)

nee doe mij maar netgamez.. veel warmer ook enz
Oud 14-06-2005, 17:14
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
relyt schreef op 14-06-2005 @ 16:44 :
ik denk neit dat campzone zoveel verschilt van NetGamez waar NG dan 1 groot voordeel heeft: een slaapzaal!

Campzone is een LAN-party van 11 dagen.
Ben er paar keer wat vrienden wezen opzoeken. heb er zelf nooit met m'n comp gestaan. Wel een keertje doen, maar of het dit jaar gaat worden betwijfel ik.

Voor de gasten die het over een scholieren.com lan hebben:
Vrienden van mij en ik, al ieder half jaar ongeveer onze eigen lan waar ook gewoon buitenstaanders welkom zijn, gratis. Meetsal trekt dit zo'n 12 mensen ofzo.
Dit keer is de zevende editie bij een vriend van me thuis in de omgeving van Arnhem, in een groot huis waar gewoon plaats is voor +- 20 man ofzo, zo niet het dubbele. Qua lengte kan deze als we zouden willen 6 weken duren

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:28
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Netgamez
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 21:40
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Ik ga hoogst waarschijnlijk voor het eerst NIET naar Campzone dit jaar
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:04
Darko
Darko is offline
Ik heb nooit zo'n zin in Campzone gehad, ik laat mijn computertje liever binnen. Liever Regroup of Drome.
2 jaar terug nog een eigen LAN van 150 man georganiseerd, dat was echt werelds.
Oud 15-06-2005, 20:14
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Ik ga, al ga ik meer muzieken dan gamen. iig zijn er veel vrienden en de software die ik nog mis
Oud 15-06-2005, 20:18
Viporizer
Viporizer is offline
De laatste keer dat ik mee deed aan een grote lan party (niet campzone) was mijn luchtbed gejat en moest ik op de grond slapen in zo'n slaapzaal. Geef mij maar mijn eigen tentje.... En dan was ik nog Admin ook daar! De jeugd van tegenwoordig!
Oud 17-06-2005, 11:59
Viporizer
Viporizer is offline
Ook dit jaar is het inschrijf systeem van campzone weer kut.

Wil je tafels bestellen doet dat gedeelte van de site het niet.

Dan maar wéér een mailtje sturen.
Oud 17-06-2005, 13:19
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 15-06-2005 @ 21:18 :
De laatste keer dat ik mee deed aan een grote lan party (niet campzone) was mijn luchtbed gejat en moest ik op de grond slapen in zo'n slaapzaal. Geef mij maar mijn eigen tentje.... En dan was ik nog Admin ook daar! De jeugd van tegenwoordig!
arme jij.....

Ik dacht dat de meeste nerds zoiets niet zouden doen,
die nerds van tegenwoordig!
Oud 18-06-2005, 01:42
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 17-06-2005 @ 12:59 :
Ook dit jaar is het inschrijf systeem van campzone weer kut.

Wil je tafels bestellen doet dat gedeelte van de site het niet.

Dan maar wéér een mailtje sturen.
Ik dacht dat je dat al had geregeld ? O ja kut morgen ff die rekening over maken dan heb ik dat gehad. Ik heb iig wel de 4 persoonstent van m'n ma geregeld dus dat met die slaapplaats zit wel goed .
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten