![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar wordt het op geschreven. En als het extremer wordt dan nu in het echt aan de hand is, dan neemt de maatschappij wel een voorbeeld aan een idee, en komt het nog wel eens zover dat het werkelijkheid wordt. Maar dat is een heel ander plaatje.
||
Citaat:
good point.. Maar los van dat, zorgt het hebben van sex er niet voor dat je een andere band met iemand krijgt, waardoor er een kans is dat je verliefd zou worden op iemand? Of zouden mensen dat in bedwang kunnen houden?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zie je wel, gaat prima ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hah!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tuurlijk niet. Iemand die ik haat (wat zelden voorvalt), mijd ik sowieso. Maar ik kan me wel voorstellen dat ik zo'n omhooggevallen arrogant blasé mannetje aantrekkelijk vindt. Zo eentje waarvan je weet dat een relatie sowieso falikant afloopt. Maar dat betekent niet dat ik er geen seks mee zou KUNNEN hebben. Of ik het zou doen, is nog iets anders.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken btw toch mensen die een seksrelatie iets van 8 maanden volgehouden hebben, totdat zij verliefd werd en het niet meer aankon ofzo...blijkbaar moet het een tijdje kunnen
||
Citaat:
Ik heb ooit een seksrelatie gehad, maar toen was ik 16 en niet goed bij m'n hoofd. Maar, om op je - niet retorische ![]() Maar dit is puur hypothetisch, want heb nog nooit iets gehad, laat staan met iemand geslapen, met iemand die ik haatte. Ik probeer 't me voor te stellen, en daaruit concludeer ik dat het mogelijk moet zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hm, het is ook een heel lang verhaal hoor. Kort samengevat: hij een stuk ouder, samen naar een festivalletje, ik sta-pel-ver-liefd, hij ook bleek later. We dachten allebei: ik ben veel te jong/veel te oud voor hem/haar. En toch konden niet van elkaar afblijven, maar het woord 'verliefd' namen we niet in de mond. We plakten er maar de term 'seksrelatie' op, maar uiteindelijk zijn we 'r allebei onderdoor gegaan en is het na een maand of drie, vier gestopt. Vandaar mijn punt dat het gaat tussen mensen die elkaar haten, of gewoon vrienden zijn.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God bestaat/bestaat niet, bewijzen? vedetje | 502 | 03-09-2008 16:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |