Oud 29-12-2004, 16:40
stralende ster!
stralende ster! is offline
Wie kan mij het verschil vertellen tussen body base en body jam?? En wie doet er hier aan een van zo'n sport?? En als ik dan toch zo brutaal mag wezen.. Wat betaal je?? En zit je bij een sportschool??

Alvast bedankt
Oud 29-12-2004, 17:08
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat houden ze in kan ik het best vragen.
Oud 29-12-2004, 19:35
skaapie
skaapie is offline
ja stralende ster, leg eens uit! hahaha ik zal wel RUSTIG wachten op de mail en dan laat ik het je weten!

kus, mij
Oud 29-12-2004, 19:36
stralende ster!
Citaat:
skaapie schreef op 29-12-2004 @ 20:35 :
ja stralende ster, leg eens uit! hahaha ik zal wel RUSTIG wachten op de mail en dan laat ik het je weten!

kus, mij
hahaha volgens mij weet jij er net zo weinig vanaf als ik.. maar we zullen zien.. ik zal wel ff vragen..

Kus!
Oud 29-12-2004, 19:43
skaapie
skaapie is offline
Wat is BODYJAM?
BODYJAM is een sensationele high-intensity dance workout met een mix van de leukste bewegingen uit latin, hip-hop, disco en funk.

Op de sounds van de laatste hits word je bij BODYJAM in een mum van tijd in hogere "latin" sferengebracht, zodat je snel vergeet dat je bezig bent met een workout. De nadruk ligt op plezier, terwijl de intensiteit van de workout toch zeker niet onderschat mag worden.

Het tempo bij BODYJAM ligt hoog, de calorieverbranding is niet gering en BODYJAM verklaart de oorlog aan overtollig vet op met name de heupen, benen, billen en buik

en bodybase
Buik, billen, borsten en benen. Wie kent ze niet? De grote probleemgebieden van bijna iedere vrouw. Met de zomer in het vooruitzicht willen we er weer slank en gezond uitzien. Bij de lessen Body Base ligt de nadruk op deze vier. Een bijzonder afwisselende les waarbij de vier B’s intensief worden afgewerkt. Snelle en vooral zichtbare resultaten. Tijdens de lessen wordt en een half uur in de zaal getraind en een half uur in de fitness ruimte. De lessen zijn gericht op vetverbranding en figuurcorrectie.
Oud 29-12-2004, 19:44
stralende ster!
Citaat:
skaapie schreef op 29-12-2004 @ 20:43 :
Wat is BODYJAM?
BODYJAM is een sensationele high-intensity dance workout met een mix van de leukste bewegingen uit latin, hip-hop, disco en funk.

Op de sounds van de laatste hits word je bij BODYJAM in een mum van tijd in hogere "latin" sferengebracht, zodat je snel vergeet dat je bezig bent met een workout. De nadruk ligt op plezier, terwijl de intensiteit van de workout toch zeker niet onderschat mag worden.

Het tempo bij BODYJAM ligt hoog, de calorieverbranding is niet gering en BODYJAM verklaart de oorlog aan overtollig vet op met name de heupen, benen, billen en buik

en bodybase
Buik, billen, borsten en benen. Wie kent ze niet? De grote probleemgebieden van bijna iedere vrouw. Met de zomer in het vooruitzicht willen we er weer slank en gezond uitzien. Bij de lessen Body Base ligt de nadruk op deze vier. Een bijzonder afwisselende les waarbij de vier B’s intensief worden afgewerkt. Snelle en vooral zichtbare resultaten. Tijdens de lessen wordt en een half uur in de zaal getraind en een half uur in de fitness ruimte. De lessen zijn gericht op vetverbranding en figuurcorrectie.
Tja ik wilde het net opzoeken, maar iemand was me voor.. maar ja nu weet iedereen wat er bedoeld word..

Bedankt..
Oud 10-06-2007, 22:09
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
bodyjam is een dance workout van lesmills.
ze hebben meestal een les van ongeveer een uur met negen of tien tracks (of iets meer) en drie maanden dezelfde les.
voor meer info over wat jam precies inhoudt, kun je naar www.lesmills.nl gaan.
ik betaal zestig euro per maand voor de sportschool, maar dat is all-in (dus ook zonnebank, sauna, onbeperkt groepslessen en fitness, en drankjes gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
leuke up
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten