![]() |
||
Citaat:
![]() of wie wij graag zouden willen zien ! Wij maken tenslotten het forum ! JA we zeiken omdat het ons niet bevalt zo !!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of om het maar in jullie taal te zeggen: Das dan dikke pech ![]()
||
Citaat:
jullie zijn ook niet de makkelijkste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Regels zijn gemaakt om gebroken te worden. Ik snap wel dat je het noooooit zal toegeven dat Angellenaaaas houding niet bepaald leuk is maar je weet het zelf heus wel. Door haar beleid is het forum nog een groter zooi geworden dan hoe het voor Angie tijdperk was ![]() oeeeh ook typsich als het je niet bevalt ga een eigen forum beginnen !! mag ik ook wat zeggen als het ANGIE niet bevalt mag ze lekker de fb ergens anders uithangen !
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
1. Lifestyle is Lifestyle en geen ander subforum, het met andere subfora vergelijken hoeft dus niet.
2. Dit topic is niet om te chatten. 3. Dit topic is niet om te reageren op of discussieren over bans van mensen. 4. De fototopicregel is er niet voor niks. En als je niet teveel chat, dan redt je het daar best mee een maand mee. 5. Forumbazen worden op scholieren.com door de andere forumbazen gekozen, dat kan je vervelend vinden, maar zo is het nu eenmaal. En als het je niet zint, dan maak je toch een eigen forum en dan stel je daar de regels in die je zelf wilt. Of je stelt er geen regels in, kan ook, dat is dan je eigen keus. Op scholieren.com gelden gewoon bepaalde regels en daar dien je je aan te houden, doe je dat niet, dan volgt er een ban. Citaat:
Tot slot: laat iedereen in zijn/haar waarde. En dat doe je dus niet met scheldwoorden, beledigingen en soortgelijke dingen. Lees de forumregels nog eens door en je zult zien dat je met dat soort regels akkoord bent gegaan toen je je aanmeldde op dit forum. Kun je je er niet aan houden, dan volgt er dus een ban. En of dat er nu één per maand is of zes per dag, dat maakt niet uit, we werken niet met strippenkaarten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het "feestje" zal ik niet laten beginnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hebben jullie zelf al eens geprobeerd hoe lang een fototopic open blijft wanneer je er niet in chat? Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vorige keer is er btw een sollicitatietopic geopend en om nou te zeggen dat daar geweldig veel mensen op gereageerd hebben? Dat is dan dus niet iets waar "wij" iets aan kunnen doen. Verder zijn verkiezingen toch nog vaak iets van "wie heeft de meeste vriendjes", er spelen meer dingen mee bij het worden van forumbaas. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal vast wel de enige zijn die zich aan die saaie opsomtopics ergerd waarin niemand iets leest en alleen maar reageert/volspamt. Nog meer dingen? Ja heur, probeer eens wat vaker reply's te trashen in plaats van meteen met slotjes te gaan smijten. Kunnen gesloten topics niet gewoon onder in de lijst komen te staan zodat het allemaal wat minder rommelig en ongeorganiseerd oogt? Verder..tja Fb verkiezingen lijkt me ook niet zo'n strak idee, ik hang hier vaak rond (vaak lurkend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mwa, denk dat je je aardig vergist in hoe nerderig bepaalde reeds gebande leden zijn met een forumverslaving. ![]() Nee je bent niet de enige die zich daaraan ergert, maar met polls is gebleken dat de meerderheid dat toch leuk vind. Reply's verwijderen wordt erg vaak gedaan. Maar als je voor de 3e keer bezig bent in hetzelfde topic om een uur lang uit te zoeken welke reply's eruit moeten ben je het wel een keertje zat en het logische gevolg is dan slotje. Slotjes onderaan de pagina is volgens mij nog niet geautomatiseerd, is wel veel sprake over geweest om dat in te voeren, zal dat balletje nog eens opgooien bij de automatiseringsmensen. Op het moment gaat het zo dat alle topics die op slot zijn om een andere reden dan 500 posts, ongeveer 1 keer per week verwijderd worden.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwaar antisemitisch incident Frankrijk Verwijderd | 245 | 02-08-2004 00:12 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
A&N: Mag dit topic weer open? Rabbi Daniel | 8 | 26-05-2003 11:25 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |