Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jamaar als ik het geheugen eruit haal zou die t ook moeten doen, iig in bios komen en dan blabla error memory missing blabla ofzoiets, en dat gebeurd er ook niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. fans draaien 3. gedaan, maar werkt niet 4. jumpers staan goed, volgens handleiding... 5. hij piept helemaal niet 6. zou ik niet zeker weten eigenlijk 7. ja zowel agp als pci videokaart 8. jup 9. gedaan, en dat is opzich goed Momenteel ligt hij bij mycom, hun zouden hem analyseren zoals hun dat noemen, omdat ik echt helemaal geen idee meer had wat het zou kunnen zijn...hij POST gewoon niet :/ het enige was de voeding die misschien geen goed startup signal geeft ofzo. Als het goed is bellen ze vandaag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toen dacht ik nog van misschien moet hij dual memory hebben om op te starten dus ik had nog een reepje erbij gezet uit andere pc maar ook dit was niet het geval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al met al lastig probleem.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat was omdat ik de kast ff wilde zien en het dan niet mee hoefde te sturen met verzend kosten omdat ik vlakbij mycom woon... maar ik had zelf ook al geporbeert geheugen in 2de slot te stoppen maar toen deed'ie bij mij ook niks, dus ik wil hem bij mycom wel ff werkend zien... |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|