![]() |
|
Verwijderd
|
Als vervolg op deze topic, nu de tijd om ons gal te spuwen
![]() ![]() Dingen waarop ik direct afknap: * als een meisje rookt * teveel make-up draagt * nergens over kan praten * overdreven losbandig gedrag vertoont (drankverslindend door de discotheek waggelt en met iedereen danst en / of zoent) Wie kan het lijstje verder uitbreiden? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Op uiterlijke kenmerken knap ik niet zo snel af, daar laat ikme van te voren al niet mee in. Verder kan ik afknappen op milieu, naïviteit, preutsheid, 'gespeeld' gedrag, niet tegen kritiek kunnen, niet roken, niet drinken en ga zo nog maar even een tijdje door
![]() Oww... natuurlijk moet ze ook goed kunnen nadenken en diepgaande discussies kunnen voeren ![]()
Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 20:34. |
![]() |
|
ik rook iig niet. Ik ben zelfs geen meeroker van zelfs niet de kleinste concentratie - nee, ik ben er niet alergisch voor enzo. Ik vind het gewoon fies en het geeft een beetje onprettig gevoel in de keel enzo + waarom niet? - als het nodig is kan ik ze dus wel uitstaan.
|
Wat ik wel apart vind he... jongens zeggen af te knappen op sletterig gedrag, maar voor haar sletterige gedrag heeft die slet toch jongens nodig?
Oftewel die jongens doen net zo lekker mee en knappen -achteraf- op haar af omdat ze een slet is. ![]() Dit is overigens geen persoonlijke frustratie hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() argh maar toch heb ik 2 van de hier steeds terugkerende punten....*huil* ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Verslaafd aan roken. Ik ga niet moeilijk doen over één sigaretje, dat doen we allemaal wel eens.
- Niet logisch kunnen nadenken. - Geen inlevingsvermogen. - Geen mensenkennis. - Geen relativeringsvermogen. - Slechte manieren (en dat is heel snel aanwezig, bv. voeten op de bank leggen in de trein vind ik al onbeschoft). - Klein vocabulaire/slecht taalgebruik (ik vindt is een absolute afknapper). - Weinig algemene kennis/algemene domheid. - Flirten terwijl ze al een vriend heeft. - Breezer + Marlboro Light (need I say more? ![]() - Teveel waarde hechten aan dingen die er in een relatie niet toe doen. - In het algemeen wauwelen over dingen die niet relevant zijn (oftewel: de kern van een gesprek niet aanvoelen). En zou kan ik nog wel een tijdje doorgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
njah ik ben dan wel een meisje, maar wat ik zelf nooit bij mezelf zou willen dat ik zou doen zeg maar.. (beetje slechte zin dit, maar goed, denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel..)
meisjes die; * voortdurend aandacht nodig hebben. * roken, zuipen enz. (hihi nou ja, af en toe even uitbundig feest vieren mag wel) * ontzettend hangerig zijn. * met alles wat los en vast zit zoenen, elke week een andere zeg maar.. (als iemand geen relatie heeft dus) * ijdel zijn * arrogant zijn * geen gesprekken kunnen voeren * alleen met zichzelf bezig zijn * nooit gewoon even lol kunnen hebben.. oww wat zijn meisjes toch eigenlijk vreselijke wezens ![]() nou ja deze dingen wil ik in ieder geval niet bijmezelf, bahbah.. van deze dingen kan ik me heel goed voorstellen dat een jongen daarop afknapt..
|
![]() |
Ik ben niet dol op sport, dat is het enige waarin ik me herkende. Ik heb gelukkig wel een mooi lichaam, dus ik heb sporten niet keihard nodig. Skaten en zwemmen vind ik wel leuk, maar ik neem er niet altijd de tijd voor.
Oh ja, en ik had het met mijn vriend na drie weken wel al over een relatie, nog een punt. Maar dat hangt ook af van de jongen met wie je bent en de omstandigheden. Bij ons voelde het al heel snel heel vertrouwd. Je voelt als meisje wel aan bij welke jongen het wel in goede aarde valt als het snel vast wordt en bij welke jongen niet. Verder herkende ik me eigenlijk nergens in. |
![]() |
||
Citaat:
Je wilt toch niet met één enkel voorbeeld de meningen van een aantal mensen hier onderuit halen mag ik hopen? Dat is intellectuele fraude, en bij mij ook een afknapper.. Sorry ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien de bovengenoemde punten gelden voor ALLE vrouwen ![]() ![]() Waar ik op af knap: - (te veel) roken - (te veel) zuipen - (te veel) make-up Dat was het wel zo'n beetje... (denk ik) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 19:41. |
![]() |
|
![]() |
- zagen, heeltijd hetzelfde vragen ...
- Veel bier drinken , wat eigenlijk meer een mannendrank is. - Onbeleefd zijn , zoals geen goeiedag zeggen als je hem toch kent. - boertig doen , zoals lelijke vrouwen die op een tafel staan te dansen ... tssss .... - Fake Snobachtig doen , niet 1 polo vb. van Ralph Lauren, maar 2 over elkaar ... zovan ik ben toch alles, ook al hebben ze eigenlijk een klein huis en 5 Euro op hun spaarrekening...
Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 19:42. |
![]() |
|
![]() |
Niet gebaseerd op het uiterlijk, is dit wat ik nu kan verzinnen:
-meisjes die alleen om zichzelf en hun problemen geven -meisjes waarmee je niet kan praten, alleen maar kan naar luisteren. ( leunt eigenlijk bij het vorige aan) -meisjes die altijd zitten te klagen dat ze op de verkeerde vallen terwijl ze dat zelf in de hand hebben. ![]() -te onderdanige meisjes. -meisjes die je willen veranderen maar zich zelf nooit willen aanpassen. -meisjes die met je gevoelens spelen. ![]() GVD...ik ben zo gefrustreerd... ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
fout bij meisje blurred | 216 | 09-07-2004 12:04 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de man op af bij een meisje? ^AmArU^ | 25 | 18-03-2002 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Een vraag voor de mannen!!!! Shorty Number 1 | 7 | 17-03-2002 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |