Oud 08-07-2002, 17:02
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
SInds het verschijnen van die irritante sms-chatschermpjes op tmf heb ik me er al dood aan geërgerd. Ze benemen je het zicht op de titels van de nummers of andere dingen die onder aan het beeld staan. De boodschappen zijn over het algemeen van bijzonder laag niveau, wat nog eens onderstreept wordt door de fotootjes, die toch vaak een wat simpelere soort mens laten zien.

Laatst heb ik er uit pure frustratie toch eens wat beter op gelet en wat mij opviel was, dat bepaalde mensen hele conversaties voeren via deze sms-schermen. Mensen zijn dus blijkbaar de godganse dag bezig te kijken of er misschien een boodschap voor hun komt, om meteen hun antwoord via tmf naar hun "tmf-sms-chat-vriend of -vriendin" te sturen.

Wat vinden jullie nou van dit fenomeen. Ergeren jullie je ook zo aan de sms-boodschappen of doen jullie t stiekem zelf ook? En zijn jullie ook van mening dat dit verdacht veel op een nieuwe lifestyle begint te lijken?
Oud 08-07-2002, 17:05
boardbabe
boardbabe is offline
dees staat ook al bij DK
Oud 08-07-2002, 17:06
Ik ben de Walrus!
Citaat:
boardbabe schreef:
dees staat ook al bij DK
niet van mij...

en hij hoort op lifestyle
Oud 08-07-2002, 17:08
hijskraantjuh
hijskraantjuh is offline
ik vind dat smsen nergens op slaan, maar dat had ik ook al op DK gezegd idd...

[edit]ik ben punkyfish
Oud 08-07-2002, 17:10
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Een nieuwe?

Waarom niet gewoon een extentieel van de al bestaande?
Oud 08-07-2002, 17:11
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Ergeren jullie je ook zo aan de sms-boodschappen of doen jullie t stiekem zelf ook?
1 keertje, toen zei ik dat ik Foo Fighters de bom vond ofzo. Ja ach die andere berichtjes waren nog dommer... deze kon er wel bij d8 ik (maar dat was nog in de tijd 'zonder foto's en TMF ID ofzo' ..
Oud 08-07-2002, 17:20
Verwijderd
nou, een hele nieuwe lifestyle niet hoor. maar voor sommigen kan het wel een soort van verslaving worden, dat ze dagen voor de tv zitten en hopen gelduitgeven aan beltegoed om maar te kunnen sms'en.. misschien dat als ze die hele ID-dingen uitbreiden het nog een lifestyle wordt, maar ik denk het niet.

zelf vind ik het nogal lomp, een beetje je geld verkwisten alleen om drie seconden lang 'I luv mark forevah xxx girl15' of 'marilyn manson rulezzzzz bloody kisses goth666' op het scherm te zien.. eerst ergerde ik me er ook nogal aan, maar nu let ik er gewoon niet op. de hele tv-muziekindustrie is toch al naar de klote aan het rennen, sinds de (complete) overname van mtv door tmf.. zonde, mtv was best leuk, ooit.
Oud 08-07-2002, 17:35
beuk
beuk is offline
Als je je zo verheven voelt boven de tmf-BrEeZaH-kiddies is het me een raadsel hoezo je uberhaupt naar TMF/MTV/the box kijkt.

Vraagje, wat is van hoger niveau: de huppelende top40 sletjes of de debiele teksten die je het uitzicht op eerder genoemde "artiesten" ontnemen? Ik zou het niet weten.
Oud 08-07-2002, 17:47
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
beuk schreef:
Als je je zo verheven voelt boven de tmf-BrEeZaH-kiddies is het me een raadsel hoezo je uberhaupt naar TMF/MTV/the box kijkt.
klopt, gewoon geen tv meer kijken
Oud 08-07-2002, 17:49
Ik ben de Walrus!
Citaat:
beuk schreef:

Vraagje, wat is van hoger niveau: de huppelende top40 sletjes of de debiele teksten die je het uitzicht op eerder genoemde "artiesten" ontnemen? Ik zou het niet weten.
Ik kijk inderdaad zeer weinig naar tmf en mtv, mtv was vroeger nog wel goed maar tegenwoordig is het allebei precies even slecht. De box kijk ik al helemaal nooit naar. Als ik een muziekzender aan heb staan is dat uit pure verveling en ben ik meestal ook nog iets anders aan het doen.

Het feit dat dit fenomeen me opgevallen is wil nog niet zeggen dat ik de hele dag naar tmf zit te kijken ofzow, ik neem aan dat het bestaan van deze sms-chatschermpjes voor jou ook geen complete verassing is en dat dit de eerste keer is dat je van hun bestaan hoort, ondanks het feit dat je blijkbaar (ook) geen tmf/mtv/box-fan/kijker bent.

Overigens vind ik je reaktie heel ad rem, ik had het zelf ook kunnen zeggen. Voortaan zal ik mijn boodschap wat nader verduidelijken en ook mijn mening over betrokken zaken geven.
Oud 08-07-2002, 17:53
S
S is offline
De SMS'jes vallen niet meer over de titels, daar hebben ze alweer wat op gevonden (erboven of helemaal boven in beeld).

Tja... Ik vind het wel lache om al die dingen te zien (de domste dingen worden er gezegd. Toch?)
Oud 08-07-2002, 17:58
lake bodom
lake bodom is offline
kga me tijd niet verspillen om hele dag naar die domme nietszeggende berichtjes te kijken op the box, en me geld ook niet om er zelf een te sturen.. tis gewoon onzin...
Oud 08-07-2002, 18:20
pompelmoesappeltje
pompelmoesappeltje is offline
ik vinnet best wel grappig hoe dom en zielig die mensen kunnen zijn ...vanmorgen voor 'k vertrok nog ff tmf opgezet enzo en ik heb me op bepaalde momenten gewoon dooTgelachen (is ook de voornaamste reden waarom ik blijf kijken, omdat et zo dodelijk grappig is wanneer je een verveelmoment doormaakt)
dees weet ik nog

- 'meisjes of dames met d-cup sms naar deze lekkere boy nr blahblah'...
- 'ben je tss 15-17 en van het vrouwelijke geslacht, sms dan op 265653031644766, komop wie durfd ( lachen )
...
...
...
in belgie komen der voornamelijk zown dateberichtjes op, en af en toe zow een 'I love Jefke forevaaaaaaah'... neuh ik vinnet best wel grappig...
sjah laat ze gewoon doen, als die mensen der nu plezier inscheppen enzo geef mij maar van het geld da je erdoor opsoupeert tuttifrutti-ijsjes
Oud 08-07-2002, 18:26
Verwijderd
Ach iedereen moet zelf weten wat ie' doet. Maar 0,70 eurocent per sms-je betalen? Ik snap dat niet hoor...
Oud 08-07-2002, 19:07
Blubje
Blubje is offline
stom dat mensen daar hun geld aan uitgeven stuur dan een smsje naar echte vrienden *als ze die hebben dan, wat ik me niet kan voorstellen als je de hele dag zit te TMF-smsen maar goed* in het begin ergerde ik me er heel erg aan, maar nu zie ik de humor er idd wel van in, wat mensen allemaal wel niet doen om 3 seconden op tv te zijn hahaha en wat ze dan ook schrijven! 'I love die en die 4-ever' als je dan toch zo nodig je smsje op tv wilt, schrijf dan iig nog iets nuttigs!! mja als je je verveelt is t wel grappig om te lezen
Oud 08-07-2002, 19:16
Rrr.
Rrr. is offline
Puur vermaak
Oud 08-07-2002, 19:21
DutchTerror
DutchTerror is offline
is leuk
Oud 08-07-2002, 19:26
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Puur vermaak
Oud 08-07-2002, 19:31
Verwijderd
heel irritant al die bericchies en voorbijfloepende dingies....ik wil gewoon muziek horen, clippie derbij, liefst nog goeie muziek ( ) maar geen achterlijke saaie en duffe bericchies van al die doosjes zonder leven.... *gaap*
Oud 08-07-2002, 19:31
bam
bam is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Puur vermaak
....en we blijven quote'en
Oud 08-07-2002, 19:32
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
SInds het verschijnen van die irritante sms-chatschermpjes op tmf heb ik me er al dood aan geërgerd. Ze benemen je het zicht op de titels van de nummers of andere dingen die onder aan het beeld staan. De boodschappen zijn over het algemeen van bijzonder laag niveau, wat nog eens onderstreept wordt door de fotootjes, die toch vaak een wat simpelere soort mens laten zien.

Laatst heb ik er uit pure frustratie toch eens wat beter op gelet en wat mij opviel was, dat bepaalde mensen hele conversaties voeren via deze sms-schermen. Mensen zijn dus blijkbaar de godganse dag bezig te kijken of er misschien een boodschap voor hun komt, om meteen hun antwoord via tmf naar hun "tmf-sms-chat-vriend of -vriendin" te sturen.

Wat vinden jullie nou van dit fenomeen. Ergeren jullie je ook zo aan de sms-boodschappen of doen jullie t stiekem zelf ook? En zijn jullie ook van mening dat dit verdacht veel op een nieuwe lifestyle begint te lijken?
tralalala
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=150206
Oud 08-07-2002, 19:48
PardonMe
PardonMe is offline
bwugzz.. ik snap echt niet dat die mensen op die manier hun geld verspillen..
Tzijn ook allemaal van die trieste berichtjes zonder nivo...
Kan me er ontzettend aan ergeren..
Mjah ach ik zit ook vaak achter de comp nutteloze post hier te planten, maar goed..
Ieder zn hobby zal ik maar denken..
Oud 08-07-2002, 19:50
Vinzz
Vinzz is offline
heeel triest ja... en dan die polls .. klein voorbeeldje:

"hoe was de eerste keer?"
1. lekker
2. pijnlijk
3. onhandig

wie gaat er nou in godsnaam een smsje sturen voor zoiets .. en die berichtjes gaan ook nergens over "HARDCORE FOR EVER" "I LOVE MICHEL xxxxx" "DIT NUMMER IS KUT"

*zucht*
Oud 08-07-2002, 19:52
Vinzz
Vinzz is offline
ik denk dat ik maar moet stoppen met af en toe clips checken op tmf, mtv en the box het is toch om de 10 minuten hetzelfde hehe
Oud 08-07-2002, 20:09
rodina
rodina is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

tralalala
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=150206
Dank je

Deze gaat dus op slot, en bovenstaande link verwijst je naar een topic die er op deze lijkt

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten