![]() |
||
Citaat:
btw. 'allochtonen' en daarmee de term wordt vaak wél door Hollandertjes als negatief en minderwaardig gezien. Hetzelfde domme achterbakse toontje als jij net aansloeg.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij zal niet kunnen ontkennen dat er zelfs onder derde generatie allochtonen problemen zijn. Ook zal je niet kunnen ontkennen dat bij immigranten uit westerse landen (westerse allochtonen dus) er minder cultuurproblemen ontstaan bij de integratie. Ziedaar, de redenen voor het onderscheid: er zijn problemen die de criteria nodig maken. En als je vervolgens te weinig zelfrespect hebt om niet onder de noemer van zo'n term te vallen zonder te stressen dan moet je eens nadenken, of voor mijn part een psycholoog raadplegen, het is niet andermans probleem. Noem mij gerust autochtoon, noem mij gerust Nederlander, stoor ik me niet aan, ben ik zelfs een beetje trots op. Wat is er dan vervolgens zo verschrikkelijk aan 'allochtoon' zijn dat daarover gezeken moet worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ach. Misschien dat er ooit iemand tot bezinning komt en ons allemaal niet onder dezelfde noemer probeert te schuiven.
||
![]() |
Citaat:
Die mensen zijn schijnheilig en sluw en tuurlijk zeggen ze dat niet tegen autochtonen, omdat ze willen dat die hun leuk vinden en niemand houdt van racisten (die ervoor uitkomen). Maar als allochtoon merk je het gauw genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Capiche? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus dan moet je niet gaan generaliseren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als ik meerdere allochtonen die op de universiteit zitten kende zouden er waarschijnlijk meer gevallen voor mij bekend zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dacht dat je me zou helpen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En hun kleding...tsja niet veel moeite mee? Behalve een paar kneusjes zijn ze wel okay gekleed. En dansen kunnen ze niet. Ik heb het natuurlijk over de meerderheid. Er zijn altijd een paar uitzonderingen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zo'n boekje heb ik niet nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Private? I don't care... Iig. Dat is me ook opgevallen. Als je geld van een allochtoon leent vergeet diegene het gewoon. Of ze geven teveel terug als ze niet meer weten hoeveel het was. Autochtonen zeiken om 5 cent die je nog terug moet betalen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar arrogant ben ik niet. Ik zeg alleen dat autochtonen gewoon ff normaal moeten doen als je dat niet leest tsja mijn probleem niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook een allochtoon maar ik loop hier ook niet constant te mekkeren hoe onderdrukt en achtergesteld we wel niet worden want dat is gewoon bullshit. Ik raad jou aan om als je in discussie gaat niet met onzinnige verhaaltjes aankomt die kant noch wal raken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben nu over paar weekjes klaar mn mn opleiding. Dan begin in aan mn andere opleiding tolk/vertaler... en na verloop van opleiding moet ik toch verkassen naar het buitenland! heerlijk! Alleen al om het weer wil ik hier weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat ga jij stemmen in November remy476 | 500 | 20-08-2006 21:10 | |
Blanke superieuriteit deel 2 AsianDF | 204 | 11-01-2005 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De haat tegen de islam Verwijderd | 481 | 09-10-2004 17:22 | |
Rassen zijn helemaal niet gelijk. Isa | 247 | 28-12-2003 14:06 | |
Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken? Sweet_Hadar | 88 | 14-09-2003 09:20 | |
Wat geeft ons het recht om "ons" systeem bij de irakezen op te dringen? JJzD | 85 | 03-04-2003 09:19 |