Oud 06-01-2005, 16:42
Verwijderd
Wij gaan naar hotel Eftalia Artur
Is iemand er vorig jaar geweest en wat zijn zijn/haar bevindingen?

Wat moeten we doen en wat zeker niet, en wat kost het daar etc
Advertentie
Oud 06-01-2005, 21:53
Ieke
Ieke is offline
---> Verre bestemingen.
Oud 07-01-2005, 10:07
drakootje
drakootje is offline
Hoi,

Ik ben twee jaar geleden in hotel eftalia aytur geweest. Het hotel was op zich wel goed. Je had hele handige polsbandjes waar je geld op kon zetten en daarmee kon je dan in het restaurant en bij het zwembad betalen, je hoefde dan geen portemonnee mee te nemen. Ook de kamer was in orde. Zag er netjes en schoon uit ook de airco werkte perfect en we hadden een koelkastje op de kamer.
Alleen het avondeten vond ik echt niet lekker. Er was elke dag pasta enzo en voor de rest was er niet veel lekkers om te eten. Een keer vis met allerlei graatjes erin enzo. Het ontbijt was simpel, maar dat is in turkije altijd.
Alanya is een heel leuk plaatje, eftalia aytur ligt wel een eindje lopen van de haven (waar de discotheken enzo zijn) maar je loopt wel langs de boulevard dus je hoeft je onderweg niet te vervelen.
Heel veel plezier alvast, maar dat zal vast wel lukken!
Oud 07-01-2005, 21:23
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
Chandis schreef op 06-01-2005 @ 23:02 :
Ik ben niet in dat hotel geweest.

Wat je in alanya moet doen is uitgaan, zuipen, uitslapen op het strand en weer opnieuw beginnen. Het is lekker goedkoop daar allemaal.

Het auditorium moet je ook eens bezoeken, dat ligt niet in het centrum. Je moet er met de bus heen. Het is een nachtdiscotheek, openlucht, heel groot en je kan er zwemmen. Goede uitgaansplek!

en boottochtjes zijn leuk.

have fun!
Auditorium zeker doen ja
Oud 12-01-2005, 19:14
.Pure
.Pure is offline
Auditorium zou ik ook doen, wij vonden het wel niet zo super als we dachten, maar dat kwam omdat het nogal rustig was. Maar wel supermooi enzo, en een zwembad

maar een boottochtje is ook altijd wel aan te raden, lekker relaxen op een boot met gezellige mensen (hoop ik voor je) en muziek. Tenzij je gauw zeeziek wordt. Boottocht van Alanya was wel het minst leuk van alle plaatsen, maar dat komt omdat je weinig kanten opkan.
Ehmm, verder vond ik de kroegentocht errug leuk, dat was van allerlei reisorganisaties samen en dan gingen we naar een paar verschillende kroegen en disco's. Zo kan je altijd Nederlanders leren kennen en de kroegen.
Wij hebben ook jeepsafari gedaan, dat was wel leuk op zich maar viel wel beetje tegen. Je kan geloof ik ook brommers of die 4-wielers huren en dan gaan touren. Er is zat te doen!

Nouja veel plezier!

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 17:18.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten