Oud 09-07-2002, 18:50
italianboy
italianboy is offline
ik krijg de laatste tijd steeds vaker last van zweethanden..

iemand tips om t tegen te gaan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:41
pompelmoesappeltje
pompelmoesappeltje is offline
zow baby-talkpoeder van zwitsal ? als je dat erop doet zullen ze wel minder zweterug gaan aanvoelen maar om nu bv . op de trein ofzo je busje babybilletjestalkpoeder gaan boven te halen is ook ni erg praktisch denkik ik weedet eigenlijk nie, als ik dan al is een keertje zweethanden heb steek ik ze gewoon onder de kraan maar een kraan neem je ni direct overal mee ... GOET IK HELP je ni

ik ben ff ergens op het net gaan kijken :

Waarom sommige mensen last hebben van overmatige transpiratie is niet altijd bekend. Deze kwaal kan erfelijk zijn, ontstaan door verkeerde voeding of het gevolg zijn van stress en onzekerheid. Ga bij jezelf eens na wat voor jou de reden kan zijn en probeer ook daar iets aan te doen. Bij iemand die onzeker is, last van faalangst of verlegenheid heeft, kunnen ontspannings- en ademhalingsoefeningen helpen. Een tip tegen zweethanden uit grootmoeders keuken is een handbadje met een aftreksel van eikenschors. Hiervoor heb je nodig: 1 eetlepel eikenschors (verkrijgbaar bij de reformzaak), 1 liter water en salicylstrooipoeder (te koop bij apotheek of drogist). Breng de schors met het water aan de kook, laat het tien minuten trekken en zeef het. Baad je handen in het aftreksel en wrijf ze daarna in met het poeder.

maar dit lijkt me niet erg voor de hand liggen dajje dat gaat uitproberen oké ik help nog atlijd niet, weet je wij hebben hier ergens een busje staan van m'n moeder ofzo tegen zweetvoeten en als dat bestaat bestaat er vast wel iets gelijkaardigs voor zweethanden ofzo, misschien ff bij zo'n anti-kwaaltjes winkeltje gaan sjekken of anders gewoon ff verder zoeken op het net ofzo... der zal wel iets staan ...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:45
Desp
Desp is offline
Ik heb dat mijn hele leven al, mijn handen zijn altijd klam, en soms gewoon nat van het zweet. Er is niet echt iets dat helpt, tja, als je er erg veel last van hebt kan je je laten opereren, zodat je handen niet meer zweten kunnen... Maar dat hoeft van mij allemaal niet...

Je kan wel wat handcrème proberen, schijnt te helpen bij veel mensen. Talkpoeder helpt maar heel tijdelijk..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten