![]() |
oh joepie
uit een Arabisch artikel heb ik twee keer met succes de naam Ala eruit gepikt ![]()
Irakees schreef op 12-01-2005 @ 00:59 :
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar jij begrijpt zo te zien niet hoe je Ala schrijft in het Arabisch, iig niet met een Hemze.. علاء: Ala على: Ala علي: Ali |
![]() |
"The family, devout Muslims, called it a divine message of support for the Palestinians against Israel, though some local Christians preparing for subdued Christmas observances have quietly dismissed it as lacking any religious significance.
The Israeli army declined comment but one security source said: "It sounds very freaky." The family denied any hoax. " http://www.sudaneseonline.com/cgi-bi...msg=1070393515
haha waarom moeten ze dit aan t IDF vragen?
![]()
Gatara schreef op 12-01-2005 @ 01:00 :
oh joepie uit een Arabisch artikel heb ik twee keer met succes de naam Ala eruit gepikt ![]() |
![]() |
Gatara schreef op 12-01-2005 @ 01:01 :
*krantenartikel* ![]() (de belachelijke topictitel vernielt trouwens de layout van N&A volledig)
T_ID schreef op 12-01-2005 @ 01:04 :
ach, de mensen rond dat kind kunnen ook nog niet weten dat de Grote Leider Der Scandinavische Samenzweringen geboren is. ![]() (de belachelijke topictitel vernielt trouwens de layout van N&A volledig) ![]() |
![]() |
Irakees schreef op 12-01-2005 @ 01:04 :
Wow, volg je soms Arabische lessen of was het maar een gokje? dan houdt t ook op ![]() ![]() ![]()
T_ID schreef op 12-01-2005 @ 01:04 :
ach, de mensen rond dat kind kunnen ook nog niet weten dat de Grote Leider Der Scandinavische Samenzweringen geboren is. er staat JIC! ![]() JIC Media AB, Lindholmsvägen 22, S-417 57 Göteborg Telefon: +46 (0)31 23 77 50 Mobil: +46 (0)708 23 77 51 Epost: monica.hirsch@jicmedia.se http://www.jicmedia.se/ ![]()
Gatara schreef op 12-01-2005 @ 01:05 :
ik kan alleen de s/sj herkennen en de a "alef" (alief in t arabisch ofzo?) dat lijkt op | dan houdt t ook op ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Irakees schreef op 12-01-2005 @ 01:08 :
lol, maar geloof niet alles van de partijdige Arabische media, vooral als het over Irak gaat ![]() ![]() ![]() Vandaag had ik echter een hele mooie tekst onder ogen gekregen ![]()
![]() |
![]() |
![]()
|
![]() |
Love & Peace schreef op 12-01-2005 @ 01:11 :
geen idee.
Gatara schreef op 12-01-2005 @ 01:08 :
er staat JIC! Het kind heeft gewoon een instant handtekening op z'n hoofd mee voor later. ![]()
Ik zie er Job C. in
Het was onze Amsterdamse burgemeester!!! ![]()
Love & Peace schreef op 12-01-2005 @ 01:15 :
Trouwens, van die moskeeen waar rafiq het over had, stond laatst ook een heel groot stukje in het Haarlems Dagblad. Van de hele stad, zou er alleen nog maar 4 moskeen overeind staan. ![]()
Weet ik echt niet meer, maar die moskee die de Nederlanders hadden laten bouwen zat er ook tussen. Ik denk Atjeh.
|
![]() |
Love & Peace schreef op 12-01-2005 @ 01:19 :
Weet ik echt niet meer, maar die moskee die de Nederlanders hadden laten bouwen zat er ook tussen. Ik denk Atjeh. Zus van aangetrouwde fam. woonde daar. Kan wel es vragen hoe t zat met de bouwconstructies enzo. http://islamcan.com/miracles/indonesia.shtml
Gatara schreef op 12-01-2005 @ 01:27 :
Banda Aceh? Zus van aangetrouwde fam. woonde daar. Kan wel es vragen hoe t zat met de bouwconstructies enzo. http://islamcan.com/miracles/indonesia.shtml Wonder of niet, dit zijn wel prachtige plaatjes. ![]() |
![]() |
G-Lo schreef op 12-01-2005 @ 02:17 :
Of Matt Herben die onthullingen doet over z'n subtiele pigmentvlek op z'n achterwerk waaruit je met veel fantasie de drie letters p i m kan aflezen. ![]()
Verwijderd
Is het iemand wel opgevallen dat dat filmpje van 2003 is?
![]() |
![]() |
Dus t kind is nu iets ouder dan 1 jaar oud.
Verwijderd
Gatara schreef op 12-01-2005 @ 09:12 :
Nee, dat was me nog niet opgevallen. Dus t kind is nu iets ouder dan 1 jaar oud. 1.Dus is het oud nieuws 2. Tiswah |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
Het was vorig jaar al in het nieuws
![]() |
![]() |
Verwijderd
Laatst had iemand ook een Star Wars-logo gezien in een bord soep.
|
![]() |
Verwijderd
Mja, en een Maria-afbeelding in een tosti.
Die tosti is later verkocht voor zoveel duizend dollar. Wat zijn mensen toch hysterische debielen. |
![]() |
Verwijderd
nare man schreef op 12-01-2005 @ 11:25 :
Laatst had iemand ook een Star Wars-logo gezien in een bord soep. http://waitingforstarwars.blogspot.com/ |
![]() |
Verwijderd
Mephostophilis schreef op 12-01-2005 @ 11:25 :
Mja, en een Maria-afbeelding in een tosti. Die tosti is later verkocht voor zoveel duizend dollar. Wat zijn mensen toch hysterische debielen. (1) If you turn your head sideways and squint a little, you can see an image of a bearded face in that tortilla. (2) Therefore, God exists. |
![]() |
Verwijderd
![]() Ik weet niet wat de TS hiermee probeert duidelijk te maken. |
![]() |
Laten we ook elke keer een topic gaan openen als er weer eens mariabeeld begint te huilen.
![]() Rafiq, stoute jongen die je bent. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Madfet schreef op 12-01-2005 @ 11:41 :
Laten we ook elke keer een topic gaan openen als er weer eens mariabeeld begint te huilen. ![]() |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
Er lopen wel meer krankzinnigen zoals hij rond.
![]() |
![]() |
Verwijderd
Er lopen wel meer mensen rond met dergelijke denkbeelden idd.
|
![]() |
Verwijderd
S. schreef op 12-01-2005 @ 11:51 :
Er lopen wel meer mensen rond met dergelijke denkbeelden idd. |
![]() |
S. schreef op 12-01-2005 @ 11:48 :
Nouja, we weten niet zeker of het Rafiq is. die foto moet je sturen als een e-card naar je kk internet moeder |
![]() |
nare man schreef op 12-01-2005 @ 11:45 :
Is er geen 24/7 webcam op Lourdes gericht? ![]() |
![]() |
Verwijderd
nare man schreef op 12-01-2005 @ 11:51 :
Ja, ik noem dat krankzinnig omdat ook een weldenkende gelovige nog wel inziet dat dit soort dingen niet 'bewijs' is voor het bestaan van god. |
![]() |
Verwijderd
S. schreef op 12-01-2005 @ 12:02 :
Daarom vraag ik me serieus af wat hij hier nou precies mee duidelijk probeert te maken. Maar ach, er zijn destijds ook genoeg speculaties geweest over wat de wijnvlek op het hoofd van Gorbatsjov nou precies voorstelde. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik hoop dat Rafiq weer terug is
![]() |
![]() |
Verwijderd
![]() Hij is wel lachwekkend iig. |
![]() |
nare man schreef op 12-01-2005 @ 12:33 :
Maar ach, er zijn destijds ook genoeg speculaties geweest over wat de wijnvlek op het hoofd van Gorbatsjov nou precies voorstelde. ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
![]() |