Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je eens niet te hard rijdt?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ze moeten van plaats veranderen. Meer in woonwijken enzo. Maar verder vind ik 't nogsteeds: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En 't klopt dat niet iedereen die te hard rijd iemand dood rijd. Maar dat is bij alcohol op achter het stuur stuur zitten ook. En dat keur ik ook af. Wetten maken en je er aan houden of de wet veranderen en je dan aan die wetten houden.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
in het noorden doen ze stoer.
touw om paal. aan andere kant van touw grote auto met dito motor. en dan trekken >:-] een flitspaa; fl 125.000 jaarsalaris agent: +/- 50.000 dus voor 1 flitspaal kan je ruim 2 agenten een jaar van betalen. liever 1 agent dan 2 flitspalen.... mits ze die agent ook goed inzetten. over het algemeen zijn die flitspalen gewoon geldklopperij. en mensen die dat niet inzien overschatten het te hard rijden gewoon. over het algemeen zijn mensen die te langzaam rijden *kuch* bejaarden *kuch* tig keer gevaarlijker. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Flitspalen zijn onzin. Laat de politie eerst maar eens wat dingen doen die een hogere prioriteit verdienen, in plaats van mensen te bekeuren die vijf kilometer te hard rijden. Ondertussen wortdt nog niet eens de helft van het aantal delicten dat wordt gepleegd opgelost. Bovendien dienen flitspalen de veiligheid niet.
1. Het is veiliger om met de stroom mee te rijden, dus als dat 140 is niet 120 gaan rijden. 2. Mensen moeten rechts rijden en dan kan je links met hogere snelheid inhalen. 3. De ongelukken die gebeuren worden niet ernstiger van 140 km/h. De oplossing: variable maximum sneleid en bredere wegen. Alleen binnen de bebouwde kom uidige snelheden handhaven |
![]() |
||
Citaat:
Wetten zijn er gemaakt om aan te houden, maar het is een beetje hypocriet om te roepen dat je aan alle weten gehoor geeft. De automobilist die te hard rijd zit fout, dat is simpel. Echter, iedereen die hier een oordeel heeft over te hard rijdende automobilisten heeft zelf waarschijnlijk ooit ook wel eens door rood gereden, niet overgestoken bij een zebrapad of zonder licht gefietst. Wellicht net zo gevaarlijk. Op zich heb ik niets tegen op flitspalen, had ik me maar gewoon aan de snelheid moeten houden. Boetes voor 3 km/u te hard zijn wat zielig, maar het zijn natuurlijk richtlijnen waaraan de politie zich moet houden. Die flitspalen staan er niet voor niets. Als ik te hard rijd dan weet ik waar ik voor ga. Ik houd me niet altijd even netjes aan de regels, maar zodra ik deze regels overtreed mag ik ook niet moeilijk doen en heb ik simpelweg de consequenties te aanvaarden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoel dat de overheid wetten moet maken en zich eraan moet houden. Als ze zeggen je MAG 60. En je rijd 61. Dan de mensen een boete geven. Nu kun je zeggen, dat is flauw, 't is maar 1km te hard. Maar ik zeg dan, je hebt de regel je mag 60. 61 is dus te hard. Geef dus een boete. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Binnen de bebouwde kom 10km te hard, prima, moet hard aangepakt worden. Maar het verschil tussen 80 en 90 is gewoon nihil. Besides: Op snelwegen rijdt echt iedereen rond de 140 of harder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Chimera: de wetten zijn simpel. Te hard rijden is boete. Klaar. En dan moet niemand gaan klagen dat de politie probeert misdaad te bestrijden, want dat is echt lachwekkend...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn wetten, absoluut. Maar dat neemt niet weg dat wetten verkeerd of te ongenuanceerd kunnen zijn, toch? -- In dit verhaaltje vind ik dat de 'wetgeving' te vrij is, en dat je daardoor flink genaaid wordt. |
![]() |
|
![]() |
ZIEK WORD JE ERVAN!!!!
Sorry, dat floepte er even uit. Maar ik vind het soms echt nergens op slaan, dat je een bekeuring krijgt voor 3 km/uur te hard rijdt. Het maakt echt niks uit of je nou met 50 km/h of met 53 km/h iemand anders aanrijdt en je kunt volgens mij ook beter op de weg dan op je snelheidsmeter letten. Als je er echt 20 km/h ofzo boven zit, dan is het een ander verhaal maar ik vind het belachelijk dat je voor een paar kilometertjes moet gaan betalen. Ik spreek hier overigens alleen over snelheidsmeters, stoplichtmeters mogen van mij blijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
daarbij wil ik niets veroordelen: ik constateer enkel. Deze waarneming is verder niet op cijfers oid gebaseerd, maar puur op eigen ervaring.
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 11:40. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
edit: er even vanuitgaande dat je niet inziet dat mijn sig zowel de spot drijft met het Nazisme als met het gebruik van een signature, vind ik het bijzonder verwerpelijk dat je je na je voorgaande, goede argumenten zo kortzichtig opstelt door iemand te veroordelen op zijn sig.
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 12:16. |
![]() |
|
![]() |
meeste politiemensen voeren gewoon hun plicht uit om ons land niet te aten verloederen. Dit gebeurd helaas toch.....
Politie krijgt ben altijd alleen maar negatieve publiciteit en iedereen haat ze lijkt wel. Meesten vindne geweld tegne politie ook heel normaal. Vaak beseft men gewoon niet hoe belangrijk politie is en dat het ook maar normale mensen zijn zoals jij of ik. We zijn allemaal beetje te verwend met dat gedogen geloof ik. Dan gaan mensen ook al snel denken dat hard rijden en dergelijke ook maar ff gedoogd mot worden. Weg met dat gedogen. ps. independancy wanted ik zie niet in hoe jij met die sig de spot kan drijven met het nazisme of met sigs in het algemeen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft geen reet met gedogen te maken. Dat argument laat duidelijk zien dat je niet snapt over wat voor situaties ik (en Chimera, o.a.) het heb (hebben). |
![]() |
|||
![]() |
hoi knul! Weerleg dan mijn argumenten is met andere argumenten, want dit slaat totaal nergens op vriend!
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt? Waar het om gaat is dat Oom Agent inderdaad met de nek wordt aangekeken, omdat HUN degenen zijn die -zichtbaar- met die geldklopperij bezig zijn. Oom Agent kan daar misschien niet eens wat aan doen, maar zijn/haar superieuren wellicht wel. En anders dáár de superieuren weer van. Beetje zinloos om met zogenaamd grappige URL's te strooien, maar dat terzijde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wahaha...In Haarlem hebben ze nu flitspalen geinstalleerd met een speciaal beveiligingssysteem, omdat er de laatste tijd een hoop gesloopt worden. Zo hebben ze nu:
-kogelwerend glas -warmte/rook sensoren -gaan af als je dichterbij een meter in de buurt komt. Ze kosten wel een paar duizend eurootjes meer. Net als of ze nu minder snel gesloopt worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die sig kon me weinig schelen, ik zag de (flauwe?) grap gelijk, maar als TefnachT nou zo'n sig had... REIE mag ik Ave Ceasar nog zeggen?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|