Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in ieder geval. Misschien móést ik eens gaan leven. In plaats van dagen-nachten-weken-lang alleen maar achter m'n pc te zitten, wat muziek te maken, wat te schrijven. Maar het is eng. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *gives hug* sterkte iig voor morgen ![]()
||
Citaat:
Kan alleen maar huilen hier...
||
Citaat:
had je het zien aankomen??
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar is die ibs nodig? (als je reeël kijkt)
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ie echt nodig was geweest, dan had mijn psych haar zin wel doorgedramt. Volgens mij was het meer om me uit de tent te lokken. De ene psych vroeg aan mij of ze mn ouders moest bellen en ik zei nee. Mijn eige psych zei dara op gelijk: Bel maar. Ze probeerden me echt knel te zetten ![]() En ze gingen echt constant van die stomme psychologische vragen stellen. Op een gegeven moment begon ik maar stom te antwoorden. Zeker toen die vent vragen aan me begon te stellen. Argh, die had ik echt het liefst geslagen, maar dan wist ik zeker dat ik een IBS zou krijgen. Dus heb ik m alleen maar omver geduwd. Maarja, morgen ochtend om speciaal voor Gothic: 11:15 heb ik weer een gesprek met mijn psychiater. Ik moet vanavond weer paardrijden, maar ben zo bang dat ik weer instort. Ik vertrouw mezelf er niet meer op. Hopelijk mag ik op Petra, daar kun je zonder teugels nog op vertrouwen. Vorige week heb ik op een paard gezeten, die me echt niet lag, nou daar voelde ik me toen echt niet beter door. Maarja, als ik zeg dat ik een ander paard even niet aankan, dan mag ik zo Petra van stal halen van mn lesgeefster, maar dan moet ik die grens were aan gaan geven ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |