Oud 16-01-2005, 04:50
snoopy
snoopy is offline
woei! Z'n vlucht komt een uur eerder dan gepland!
Maar goed dat ik gisteren even op teletekst keek, anders had ik nu nog in m'n bedje gelegen. Hij komt, als het goed is, om 06.11 uur aan, woei! Ik ga zo weg, naar m toe.... eindelijk!
Oud 16-01-2005, 12:12
JJ13
JJ13 is offline
eindelijk....ik heb t van me af gezet en ik voel me er een heel stuk beter onder, veel beter!!
Oud 16-01-2005, 12:22
Verwijderd
*slaat zichzelf voor hoofd en roept: Je bent stom bezig geweest!!*

En het is nog zo ook. Lastig hoor, grenzen trekken...
Oud 16-01-2005, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 15-01-2005 @ 14:52 :
*knuffel*
Dank je wel
Oud 16-01-2005, 17:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik háát Chello! Ik haat het, ik haat het, ik haat het!
Oud 16-01-2005, 17:48
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga stoppen met school heb ik besloten
Oud 16-01-2005, 17:54
PseudoDawn
PseudoDawn is offline
Kun je stoppen met zijn zonder te stoppen met leven?
Oud 16-01-2005, 19:09
metallica
metallica is offline
Hmm...
Oud 16-01-2005, 19:27
el manuel
el manuel is offline
pfoe dat wordt werken deze weken. na 3 weken niks doen. zowel met school als sport. deze weken school bepalen mijn toekomst maar eigenlijk boeit het me geen zak. waarom niet? ik vind het belangrijker dat mn conditie nog goed is. is dat niet belangrijker? you know it meant everything to me. pfoe wat een saaie week.
Oud 16-01-2005, 19:57
Verwijderd

Trek het niet meer...
En ik wil ook niet meer

En nou zou ik de telefoon willen pakken en gewoon even iemand opbellen, of iig irl met iemand dr over praten.
Oud 17-01-2005, 06:41
Miracle
Miracle is offline
Ben ik nu alweer doodmoe. Ja, had eerder moeten gaan slapen, maarja, soms heb je niet alles in de hand.
Ik wil naar bed en zeker níet naar mijn wiskunde leraar.
Maandag is en blijft gewoon een kut dag.
Oud 17-01-2005, 06:48
Earendil
Earendil is offline
Citaat:
PseudoDawn schreef op 16-01-2005 @ 18:54 :
Kun je stoppen met zijn zonder te stoppen met leven?
Andersom kan het wel,
in ieder geval.

Misschien móést ik eens gaan leven.
In plaats van dagen-nachten-weken-lang alleen maar achter m'n pc te zitten, wat muziek te maken, wat te schrijven.
Maar het is eng.
Oud 17-01-2005, 07:37
Zaina
Zaina is offline
Ik had gewoon kind moeten blijven.
Oud 17-01-2005, 08:23
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil weer naar bed...heb echt veel te kort geslapen
ben kapot...nu nog lichamelijk maar geestelijk is ook hard op weg
Oud 17-01-2005, 09:11
WolterB
WolterB is offline
Ik vind je dapper, je laat me denken.

En nu heb ik een korte nacht gehad, ben moe, kan mn hoofd niet naar t tentamen zetten wat zo is. Ik ga denk ik niet. Ik zou t mss wel halen, maar gaat t klote dan verpest ik mn hele tentamenweken hier nu door. Keuzes maken. echt lastig.
Ik denk dat een her voor deze de beste oplossing is. Het geeft me rust die ik vandaag even nodig heb.
Oud 17-01-2005, 09:52
Eend
Eend is offline
*ramt kop tegen muur*
*neemt medicijnen in*
*ramt weer met kop tegen muur*
*gaat op bed liggen*
*jumpt van bed af*
*loopt een rondje*
*gaat weer zitten*
*staat weer op*
*zenuwt*
*gaat trap af*
*loopt naar keuken*
*loopt weer terug*
*gaat trap op*
*ramt kop tegen muur*
*gaat op bed liggen*
*staat weer op*
*zenuwt nog meer*
*chaos*
Oud 17-01-2005, 09:54
Eend
Eend is offline
Ow...en een oude vriend van mij...Dennis van school, heeft via schoolbank.nl contact met me opgenomen en z'n msn gegeven. Best raar... Hij ging verhuizen en had me een ketting gegeven. Koel jochie was het. Zat een klas lager, was het stiefbroertje van mijn beste vriendin. Niet vlak daarna werd ik opgenomen en heb nooit meer iets van hem gehoord. Ik heb m nooit vergeten en opeens staat ie weer voor de deur. Heel cool, dat wel.
Oud 17-01-2005, 10:06
Eend
Eend is offline
Het is onrust in mijn hoofd. D'r valt weinig aan te doen.

Ik heb het niet uitgevoerd hoor In gedachten deed ik dat ff.
Oud 17-01-2005, 10:20
Eend
Eend is offline
Mja...moet zo naar school
de eerste 2 uur vielen uit, dus zit me al een tijdje te vervelen.
Oud 17-01-2005, 11:58
Eend
Eend is offline
grrr, sms nou
Oud 17-01-2005, 12:48
bradio8
bradio8 is offline
het is eigenlijk best moeilijk voor mij om een paar knoppen niet in te drukken, en weer helemaal stom te gaan voelen. maar ik hou vol. ik kan mezelf er van weerhouden wat stoms te doen, jeej. nog wel tenminste. wat een leegheid weer. en een werkdruk, die ik fijn nog een paar dagen doorschuif tot ik op een dag besef dat ik de havo zo niet eens haal, laat staan het vwo. en ik zou het zo makkelijk kunnen. maja ik heb haar nu al een dag of 5 niet lastiggevallen, wat dan wel goed van mij is nadeel was dat ik buiten mn familie niemand heb gesproken, wat een tikkeltje eenzaam is. maja dat is wederom mijn eigen schuld. ik wil gewoon trainen. fuck de rest. een toekomst heb ik toch niet. ik kan wel optimistisch gaan praten, maar dat geloof ik zelf niet. waarom zou ik dan? waarom zou ik niet gewoon weglopen van alles? erger kan het niet worden. en met mijn instelling wordt het ook niet beter. omdat ik diep van binnen niet geloof dat het beter wordt. waarom niet?ik ga dit weekend maar is kijken wat ik ga doen met alles.
Oud 17-01-2005, 13:24
Verwijderd
Luister net de radio, Total Eclipse of the Heart.

Waarom zo herkenbaar? Waarom zit ik nu weer te huilen? Had met mezelf afgesproken dat ik niet meer om een jongen zou huilen, zeker niet om hem. En ik doe het tegenovergestelde. Waarom?

Ben mezelf even helemaal kwijt, kan even niets positiefs meer zien, zelfs de vakantie over 236 dagen is nog steeds te ver weg. Wil eigenlijk helemaal niet weg, wil de confrontatie niet aan. Maar aan de andere kant wil ik dolgraag de echte 'ik' zijn die ik daar was. Wil me weer zo gelukkig voelde als toen ik me daar voelde...AAARGH!!

En afgelopen zaterdag was mn exvriend zo lief. we waren met zn 4tjes stappen in Breda, ik kreeg weer een opwelling van een klotegevoel en trok me beetje terug. Hij hield me tegen zich aan, kriebelde me een beetje, probeerde me op te vrolijken.. Alleen al iemand zijn handen om me heen deden me zo goed..
Oh god, wat mis ik dat / hem?
Oud 17-01-2005, 13:38
deringmeester
deringmeester is offline
het missen van veiligheid is niet vreemd hoor
het maakt het niet makkelijker en wat ik/wij ook zeggen maakt het niet makkelijker maja.
sterkte meid.
Oud 17-01-2005, 13:43
Verwijderd
Dank je wel, als je het tegen mij had iig

Het maakt het niet makkelijker nee, maar ben blij dat het gevoel wat ik heb een beetje herkenbaar is.

Ik weet ook niet wat ik mis
Oud 17-01-2005, 13:46
Verwijderd
Ik heb een naaldenfobie en ga me gewoon vrijwillig laten prikken
Oud 17-01-2005, 13:48
JJ13
JJ13 is offline
waarom is er altijd iets???
Oud 17-01-2005, 13:54
Nona
Nona is offline
Eend - eerst kussentje om je voorhoofd binden, dan weer verder.

S.O.A.: Studie-Ontwijkende Activiteiten. Ben ik dus vet mee bezig. Eerst even wat warms drinken nadat ik thuis kwam, das nog wel goed want mijn handen zijn nog steeds niet echt warm. Dan even krant pakken, mail checken, konijn aandacht geven, nog even mail checken, wat contactpersonen toevoegen, me voornemen te reageren op een advertentie, mail checken, forummen.... Gaat lekker zo.

Zo eens hard aan de slag.
Oud 17-01-2005, 14:21
WolterB
WolterB is offline
'Maak je om mij maar geen zorgen, ik red me wel'

edit:
Dit zeg ik dus en het is zo

Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 15:12.
Oud 17-01-2005, 14:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat goed, het gaat goed, het gaat goed, het gaat goed...

Als je het lang genoeg herhaalt, dan moet het vanzelf toch gaan kloppen?

Ergens gáát het ook goed, dat voel ik gewoon. Oké, er zijn wel wat dingetjes waardoor ik me hartstikke slecht voel, maar het voelt anders dan vroeger. Minder snijdend, minder pijnlijk. Ik ben sterker geworden, dat is het gewoon. Want het gaat goed, het gaat goed...
Oud 17-01-2005, 14:33
leucomelas
leucomelas is offline
als ik zeg : "ik wil NIET dat je me helpt met me fiets"
dan lijkt het me heel duidelijk dat je er niet aan mag zitten... ik wil het graag eens zelf doen, altijd doet iemand anders het...
"ja, maar ik wilde helpen..." ja, dat doe je toch door naar mij te luisteren? of ligt dat ook al aan mij?
en je wil mij gelukkig maken? dan begin eerst maar eens met het goed luisteren naar mij want dit gaat zo schijnbaar ook niet...
Oud 17-01-2005, 15:02
OceanEye
OceanEye is offline
Waarom mag ik niet zijn zoals ik ben. Wat een ongelofelijk stom mens. Wie denkt ze wel niet dat ze is. Beetje denken dat zij kan bepalen met wie ik omga en wanneer ik dat doe. Alsof zij de enige is waar ik mee mag praten. Kom op zeg, ga fietsen. Ik hang niet aan 1 persoon, nooit gedaan, never will. Dat zij dat nou wel doet is niet mijn probleem. Dus maak het ook niet mijn probleem en ga niet aan m'n kop lopen zeiken.

Zo.
Oud 17-01-2005, 15:06
Verwijderd
waarom kunnen sommige mensen nou gewoon geen initiatief nemen
irl is het zo leuk
ik mis je weet je
al maanden
ik zie je dagelijks maar spreek je nooit
ik probeer maar jij wil/kan nooit.

ben jij de volgende verloren vriendschap diestilletjes doodbloed?
ik denk het.
Oud 17-01-2005, 15:31
Eend
Eend is offline
Net bij jeugdzorg geweest. Ze dreigden met een ibs, omdat ik een opname weigerde.Ik werd vastgehouden door zo'n vent Kon nergens meer heen... Twee psychiaters gingen telkens overleggen. Mijn eige psych met mijn reserve psych.
Op het laatst zag ik een mogelijkheid te ontsnappen. Ze hebben me laten gaan en morgen ochtend heb ik weer een gesprek. Ik weet niet of ik dat nog wel wil...
Oud 17-01-2005, 15:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-01-2005 @ 16:31 :
Net bij jeugdzorg geweest. Ze dreigden met een ibs, omdat ik een opname weigerde.Ik werd vastgehouden door zo'n vent Kon nergens meer heen... Twee psychiaters gingen telkens overleggen. Mijn eige psych met mijn reserve psych.
Op het laatst zag ik een mogelijkheid te ontsnappen. Ze hebben me laten gaan en morgen ochtend heb ik weer een gesprek. Ik weet niet of ik dat nog wel wil...

*gives hug*
sterkte iig voor morgen
Oud 17-01-2005, 15:40
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-01-2005 @ 16:39 :

*gives hug*
sterkte iig voor morgen
Dank je...
Kan alleen maar huilen hier...
Oud 17-01-2005, 15:49
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-01-2005 @ 16:40 :
Dank je...
Kan alleen maar huilen hier...
ja dat geloof ik graag...
had je het zien aankomen??
Oud 17-01-2005, 15:50
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-01-2005 @ 16:49 :
ja dat geloof ik graag...
had je het zien aankomen??
niet echt... Schrok ervan...
Oud 17-01-2005, 16:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-01-2005 @ 16:50 :
niet echt... Schrok ervan...
das dan echt zwaar k*t..
maar is die ibs nodig? (als je reeël kijkt)
Oud 17-01-2005, 16:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-01-2005 @ 16:31 :
hoe laat moet je morgenochtend?
Oud 17-01-2005, 16:57
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-01-2005 @ 17:03 :
das dan echt zwaar k*t..
maar is die ibs nodig? (als je reeël kijkt)
Ik weet het niet meer. Ik kan niet reeël denken. Als ik niet binnen 10 minuten een smsje terug krijg van mn psych, dan heb ik al het gevoel dat ze me negeert en dat ze me niet meer moet.

Als ie echt nodig was geweest, dan had mijn psych haar zin wel doorgedramt. Volgens mij was het meer om me uit de tent te lokken. De ene psych vroeg aan mij of ze mn ouders moest bellen en ik zei nee. Mijn eige psych zei dara op gelijk: Bel maar.

Ze probeerden me echt knel te zetten

En ze gingen echt constant van die stomme psychologische vragen stellen. Op een gegeven moment begon ik maar stom te antwoorden. Zeker toen die vent vragen aan me begon te stellen. Argh, die had ik echt het liefst geslagen, maar dan wist ik zeker dat ik een IBS zou krijgen. Dus heb ik m alleen maar omver geduwd.

Maarja, morgen ochtend om
speciaal voor Gothic: 11:15
heb ik weer een gesprek met mijn psychiater.

Ik moet vanavond weer paardrijden, maar ben zo bang dat ik weer instort. Ik vertrouw mezelf er niet meer op. Hopelijk mag ik op Petra, daar kun je zonder teugels nog op vertrouwen. Vorige week heb ik op een paard gezeten, die me echt niet lag, nou daar voelde ik me toen echt niet beter door.

Maarja, als ik zeg dat ik een ander paard even niet aankan, dan mag ik zo Petra van stal halen van mn lesgeefster, maar dan moet ik die grens were aan gaan geven
Oud 17-01-2005, 16:58
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-01-2005 @ 17:07 :
hoe laat moet je morgenochtend?
zie post hierboven
Oud 17-01-2005, 17:15
Verwijderd
Ik wil zo graag helpen, maar ben bang om geclaimd te worden...

@Eend: succes en sterkte morgen.
Oud 17-01-2005, 17:17
rare kwast
rare kwast is offline
jeetje

wel een beetje vaag dat ze je uit de tent proberen te lokken (vaag is het helemaal het woord..maar weet ff geen andere)
weet ook niet precies hoe het er aan toe gaan met psychiaters enzo...

en ik zou toch proberen te vragen of je op petra kan..
succes/ sterkte
Oud 17-01-2005, 18:16
metallica
metallica is offline
bah, alles op een dag, kan je soms in janken laten uitbarsten. al zijn het allemaal kleine stomme dingen
Oud 17-01-2005, 19:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ik zelfs haar niet meer durf te vertellen hoe het met me gaat, waar moet dit dan naartoe...?
Oud 17-01-2005, 19:05
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ken een hele aantrekkelijke jongen/man maar die komt maar niet langs...en volgens mij interesseert het hem ook geen fuck of hij me ooit nog ziet
en ik maar weer janken dat ik me zo alleen voel
bah
Oud 17-01-2005, 19:14
marrel
marrel is offline
Eerst wil je er voor iedereen zijn, dan stort iedereen alles bij jou neer en dan wil je er weer van af... Hoe dwars ben ik Pff, en als iemand stopt met tegen me praten of dingen inhoud heb ik weer zoiets van waarom vertel je het niet gewoon en ga ik me zorgen maken -_-' naja

Gelukkig is mijn bui die ik had vanaf donderdag weer zo ongeveer over Echt ik heb me nog nooit zo klote gevoelt, maar vandaag ook nog nooit zo blij
Oud 17-01-2005, 19:23
Dolores
Dolores is offline
Ik maak me zorgen om hem..
Oud 17-01-2005, 19:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, gelukkig zit er ergens diep in me nog wel een doorzetter. Vorige week zo gecrasht en deze week gaat het al zoveel beter. Alleen kan het bij mij nooit goed gaan zonder dat het eerst vreselijk mis is gegaan lijkt het wel Naja, gelukkig gaat het nu weer beter en nu is het eigenlijk belangrijker want nu staan de examens echt voor de deur.

Vanmorgen eerst bio gedaan, dat ging niet super en ik ben er ook nog niet helemaal meer klaar. Bio kan me niet meer zoveel boeien nadat ik het al vier keer geleerd heb en ik nog altijd de stof niet ken die ik moet kennen Frustrerend is dat . Daarna scheikunde gedaan en dat ging zo wonderbaarlijk goed dat ik nog wat langer doorgegaan ben om een afgerond geheel te hebben gedaan. In een blok bijna net zoveel gedaan als ik gepland had voor twee blokken. Daarna mijn gezicht gescrubt, gestoomt en lekker gedoucht. Dan voel je je gelijk een stuk beter en ik vond dat ik er zo slecht uitzag dus dat gaat nu ook wel weer beter. Daarna nog wat wiskunde gedaan, ook meer dan ik gepland had en daarna nog wat scheikunde. Al met al bijna overal meer voor gedaan dan ik gepland had en nog ben ik niet tevreden. Misschien ben ik wel te perfectionistisch. Ik kan ook nooit zomaar mijn examens ingaan, het is of met enorme angst of met onverschilligheid. Waarom ken ik geen tussenin-humeur? Ik zit nu een beetje met mezelf in de knoop over wat ik moet doen: gewoon het vaststaande aantal uur blokken per dag en zien hoe ver ik kom met de stof of de vaststaande hoeveelheid stof per dag blokken en zien hoeveel tijd ik er mee bezig ben? Mijn gevoel zegt het eerste, mijn vriend zegt het tweede dus als er iemand nog tips heeft daarover Vooralsnog probeer ik maar een beetje ertussenin te gaan zitten dan zit ik wel ongeveer goed. Ik verveel me dood nu maar blokken lukt ook niet meer dus dan maar ff forummen en dit keer niet in verboden tijd.

Doch wenn Du immer nur im Regen stehst
und ganz ohne Hoffnung bist dann
dann weiss ich auch nicht was es ist.
Oud 17-01-2005, 20:08
Verwijderd
Sommige mensen zijn zo vreselijk dom en, nog erger, zo walgelijk arrogant...en ik merk steeds meer dat ik daar dus echt niet tegen kan...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten