ik mag eigenlijk heel veel.
mn ouders vinden het niet erg dat ik rook&drink, en soms blow. ze moeten er zelfs om lachen als ik verhalen vertel. zolang het allemaal niet ten koste gaat van school. maar als ik op een doordeweekse avond in de kroeg hang, zijn ze niet boos ofzo. ze vinden dat ik zelf verantwoordelijk ben voor dat soort dingen.
als ik een keer niet naar school ga, vinden ze dat ook niet zo erg.
ik mag ook altijd zelf weten hoe laat ik thuis kom. maar dat is al vanaf dat ik jong was. als we gingen kamperen, mocht ik zelf weten hoe laat ik mn tentje inging. en nu mag ik dus ook zelf weten tot hoe laat ik in de kroeg blijf. als ik uitga in utrecht, wil mn papa me zelfs nog op komen halen, omdat hij wil dat ik veilig thuis kom. als ik naar de kroeg in de buurt ga, fiets ik gewoon naar huis. in het begin van mijn uitgaanscarriere moest ik altijd met iemand meefietsen, maar nu maakt het niet meer zo uit. ik fiets datzelfde stuk ongeveer 5x per week dus. ze vertrouwen erop dat ik ze bel, als het mis mocht gaan.
als ik ergens blijf slapen, dan vinden ze het wel handig als ik dat even laat weten, dus meestal sms ik dan mn zusje. maar soms laat ik ook niks horen, en dan weten ze toch al waar ik uithang

met vriendjes zijn ze ook helemaal niet moeilijk. mijn vriendjes vonden het altijd heel erg leuk bij mij thuis, omdat ik relaxte ouders heb.
zelf heb ik geen kids (pfjieuw) maar later zou ik het graag op ongeveer dezelfde manier als mn ouders doen. ik vind dat het prima ouders zijn