Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm, ja ligt eraan HOE je het draagt..
ik heb wel witte topjes, etc.. maar, ik draag er dan meestal een huidskleurige bh onder (wat je overigens echt NIET ziet) en witte broeken, uhm, die draag ik bijna nooit eigenlijk.. maar ik vind witte shirts wel kunnen, mits je je bh enzo er niet door heen ziet (zeker als ie wit is) dat vind ik echt ZO lelijk en goedkoop staan.. ![]()
|
Verwijderd
|
Wat vind jij ervan? Kan het je niet zoveel schelen, draag je onder witte blousjes altijd een ander shirt, draag je huidskleurig ondergoed?
Ik draag nooit een wit blousje zonder een wit hemdje eronder, een ander kleur shirtje vind ik niet zo mooi staan, en ik vind het afschuwelijk als het doorschijnt. Dus de enkele keer dat ik een wit blousje aanheb, zit er een wit (niet doorschijnend ![]() Witte broeken, nouja, ik heb 1 linnen witte broek, maar als ik daar wit ondergoed onder aanheb zie je het ECHT NIET, en 1 euhmz, workerachtige witte broek die ik eigenlijk nooit draag, omdat 'ie (Jawel!) doorschijnt. En dat staat gewoon niet-echt-koel. Helemaal erg vind ik mensen die in van die strakke witte broeken lopen, en er dan niet opletten wat voor ondergoed ze aandoen.. Lopen ze met een rode string. *ril* Ik bedoel, van mij mogen ze het dragen, ikzelf doe het niet, maar als je niet voor lul wilt lopen LET je daar toch op?! Witte shirtjes en hemdjes schijnen inderdaad over 't algemeen niet door, maar aangezien ik toch niet al te veel wit draag omdat ik het nogal saai vind, en als ik het draag alleen maar onder iets, maakt het niet uit of het doorschijnt. ![]() |
![]() |
|
ik koop noooit witte broeken.. om 2 redenen..
Ik kan ze nog geen 5 minnuten aan of het is smerig.. en 2 het schijnt door.. Ik voel me daar echt niet prettig in als het doorschijnt.. Truitjes of blousjes ofzo, daar trek ik meestal wit spagettiband truitje onderaan en probleem opgelost ![]() |
![]() |
|
Ik heb sowieso altijd overal een hemdje of shirtje onder, vind ik ook fijner zitten. Onder een wit, beetje doorschijnend t-shirtje heb ik altijd een effen wit t-shirtje, want een hemdje zie je er dan ook zo doorheen.
Bij broeken vind ik het inderdaad ook niet mooi, er zijn best witte broeken te vinden die gewoon goed gevoerd zijn en dan heb je nergens problemen mee.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat staat idd voor geen meter ![]() is maar een kleine moeite om een onderbroek in dezelfde kleur te kopen...
||
Citaat:
![]() Neuhj zoiemand ken ik niet ![]()
|
![]() |
ik heb geen witte blousjes of zo,en zeker geen broeken,t-shirt heb ik wel en die schijnen niet zo heel erg door.
Wel heb ik 1 grijze,linnen broek waar je gewoon lossen door ziet,dermee dat ik daar altijd een shortje onder aan heb, ![]() ![]() en dan heb ik nog 2 roksjes en een broek,maar daar moet je al heel goed kijken en de zon moet er pal op zitten en dan schijnen ze ook niet heel erg overdreven door.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() fifteen_years_of_hell@hotmail.com ![]() en de andere ridder *geeft hier even vertrouwenlijke info weg ![]() ![]() ![]()
|
witte shirtjes die een beetje doorschijnen is niet zo erg, voor zover k die ooit aanheb dan
![]() witte bloesjes heb k nie, hm kheb zowieso geen bloesjes eigluk witte broeken heb ik al helemaal niet, maar ik vind het echt geen gezicht als een meisje een witte broek aanheeft die helemaal doorschijnt ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb maar 1 wit shirtje, en die draag ik niet meer.. ik koop sowieso geen witte kleding, ik vind het idd een beetje een saaie kleur, en met dat doorschijnen erbij hoeft het van mij al niet meer. heb wel eens een heel mooi wit dingetje gezien wat dus ook echt niet doorscheen, maar dat was dan ook 120 euro ofzo.. mja. ik had ook ooit een witte baggy ribbroek, maar die heb ik weggegeven omdat ie niet goed zat - en ik had hem toch zelf gekoch maar ook gekregen.. over het algemeen vind ik witte kleding lelijk, zeker als iemand helemaal in het wit loopt. en in mijn hoofd wijst het dragen van witte strakke broeken gewoon op gebrek van klasse, omdat die dingen altijd doorschijnen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb alleen een wit topje, maar die heb ik nog nooit aan gehad. Voorderest heb ik geen witte kleren. Maar als ik een wit bloesje ofzo zou hebben zou ik er wel een spagetthibandtopje bv onderdoen. Dat doe ik trouwens ook onder een zwartbloesje. Witte broeken vind ik (meestal) niet mooi, onpraktisch en ik zou echt niet weten wat ik er onder zou moeten doen.
![]() |
![]() |
|
Shirtjes schijnen bijna nooit door. Bloesjes wel, dus gaat er een topje onder. Witte strakke broeken zijn voor mij sowieso not done omdat ik helaas niet het figuur heb voor een strakke broek. Maar dat vind ik ook maar ordinair omdat die dingen inderdaad altijd doorschijnen.
|
![]() |
Ik vind witte shirtjes die doorschijnen niet zo'n ramp (als het niet té erg is natuurlijk) ik heb toch altijd nette bh's aan. En witte shirtjes en bloesjes staan me gewoon leuk en zijn lekker 's zomers...
Witte broeken heb ik niet, die smeer ik toch altijd gelijk onder met chocola of aardbeien of macaronisaus ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik heb 2 shirtjes die aan de voorkant gekleurd zijn en achter wit, ze zitten redelijk strak . ik ga geen zwarte dingen daaronder dragen maar als het grijs of zilver is heb ik er verder niet zoveel moeite mee
het schijnt misschien een beetje door, maar dat valt wel reuze mee, dus wat is er dan mis mee, je ziet er even veel door als wanneer je truitje een andere kleur is en ook zo doorschijnend
||
![]() |
Citaat:
Ik heb 1 witte broek die wel een beetje doorschijnend is. Als ik die broek aantrek let ik er wel altijd op wat voor ondergoed ik er onder aan heb. Het is een redelijk wijde broek dus 't valt ook niet zo heel goed op dat ie doorschijnend is. Maar witte strakke broeken vind ik echt lelijk omdat je daar echt alles ziet. |
![]() |
|
ik wou dit jaar ook graag een witte broek hebben, volgens mij heb ik er iets van 20 gepast en ze schenen echt allemaal door. Nou laat dan maar, dat vind ik gewoon nie mooi staan. En wat ik helemaal erg vind is zoals een meisje bij mij in de klas het draagt: ze is nogal dik, maar heeft een witte, doorschijnende broek die minstens 1 maat te klein is, en daar komt dus haar zonnebruin gebruinde(en het is dus echt van dat fake-bruin) buik met navelpiercing overheen en dan een felgekleurde string eronder
![]() Witte shirtjes vind ik niet zo erg, als het maar niet té doorschijnend is.
|
ik heb alleen een witte wijde broek en die schijnt helemaal niet door... en een wit bloesje, en die schijnt alleen aan de achterkant door, maar dat maakt me niet uit
en verder gewone t-shirtjes die ik draag met gym enzo, en die schijnene ook niet door
|
Zolang het bij 'een beetje' blijft vind ik witte kleding heel mooi staan (als het de juiste persoon is dan) het is toch zonde om geen witte kleren aan te trekken alleen omdat het doorschijnt, zolang je het normaal houd qua strings (dus geen rood/paars/roze of tijgerprint
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() lekker aso he ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|