Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben de #1 Undead op WoL, Power of Time (xx:xx) ![]() http://u1.swirve.com/players/nw7.htm Ownage ![]() Undead is deze age ook weer de beste. Daarna Avians en Elves, en dan Humans. Dwarves worden overschat omdat ze een snelle start hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah, ik was de #1 honor Undead op BF.. jammer van die laatste grab op me in oorlog ![]() maar is idd wel moeilijker op BF.. weinig slechte kds ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Undead/Mystic hier. Waarom Mystic in plaats van merchant? ToG, baby! Plus, een fijne mod-WPA is nooit verkeerd; iets dat ik vorige age als UD/Merch toch een beetje mistte. Mijn province: The Province of Potential Nobility (##:##) [http://www.utopiatemple.com Angel v1.63 Alpha 3] Server: WoL/BF (Age 27) Utopian Date: February 7th, YR1 RL Date: January 11th, 2005 (12:00 GMT) Ruler Name: Sir Darq the Sorcerer Personality & Race: The Mystic, Undead Land: 1,581 Acres Money: 280,755gc (66,270gc daily income) Food: 0 bushels Runes: 1,652 runes Population: 42,048 citizens (26.60 per Acre) Peasants: 22,090 (98% Building Efficiency) Trade Balance: 2,529gc (0% tax rate) Networth: 186,465 (117.94 per Acre) Thieves+Wizards+Science Networth: 5,559gc Military Effectiveness: 100% off. / 100% def. Soldiers: 0 (46.1% estimated draft rate) Skeletons: 0 Zombies: 17,781 (88,905 defense) Ghouls: 1,065 (6,390 offense / 3,195 defense) War-Horses: 0 Prisoners: 0 Total Modified Offense: 6,390 (4.04 per Acre) Practical (100% elites): 6,390 (4.04 per Acre) Total Modified Defense: 92,100 (58.25 per Acre) Practical (0% elites): 88,905 (56.23 per Acre) Thieves: 547 (0.35 per Acre / 100% Stealth) Wizards: 565 (0.36 per Acre / 44% Mana) Crystal-Ball on your province will show: Max. Possible Thieves/Wizards: 1,112 (0.70 / Acre) Estimated Thieves Number: 445 (0.28 per Acre) Estimated Wizards Number: 167 (0.11 per Acre) Buildings: 1,326gc to build, 745gc to raze Away bonus: 110,450gc (12h) / 331,350gc (20h) Momenteel 10% towers, 10% guilds, 17% banks en 63% arms.. Offensive power on the double! ![]() Military Intelligence Formatted Report [http://www.utopiatemple.com Angel v1.63 Alpha 3] Server: WoL/BF (Age 27) Race: Undead ** Summary ** Net Offense at Home (from Utopia): 6,390 Net Defense at Home (from Utopia): 92,100 Modified Attack points (calculated): 6,390 Modified Defense points (calculated): 92,100 ** Standing Army (At Home) ** Zombies: 17,781 (88,905 defense) Ghouls: 1,065 (6,390 offense / 3,195 defense) Total Defense points: 92,100 ** Troops in Training ** Ghouls: 3,120 (18,720 offense / 9,360 defense) Next 9 hours: 202 200 204 198 201 201 197 200 198... Thieves: 142 Next 17 hours: 28 28 28 29 29 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0... ** Export Line [ver 14] -- Military [ver 6]: ** f'Gy.pi4e}pRP$-]a?E2vulSg7Src94Zzh4$2knresv Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 12:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LOL |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ook is het niet kwetsbaar zijn voor income-penalties zeker handig ![]() de elite bonus wat minder, aangezien m'n elites vaak eropuit zullen zijn (als ik ze heb over enkele dagen/week)
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(veronderstellende dat peasants 3gc opleveren) income met 20% banks is ((17500x3)*1.2)+9000=72000gc/h als merch is dat 72000*1.15=82800gc/h per 24h maakt dat een verschil van (82800*24)-(72000*24)=259200gc/24h Daar heb ik 5, misschien 6 ToG's voor nodig om dat te overbruggen.. Geen slechte deal tegen een veel betere WPA en langer durende spells, toch? Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 12:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Merchant kan ook ToG'en, met 15% guilds gaat dat prima. Mystic is echter vooral beter voor paradicen, en hoog wpa als je in volle groei mode bent ![]() Overigens ben ik onze alliance war tegen ZZ/Tivoli nu wel weer zat, geen gains meer te krijgen op die lui ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, dicen ben ik nog niet echt aan toegekomen, heb tot nu toe voornamelijk explored met 30-40% mills; nu ben ik echter leets aan het pumpen -- volgende pump op 3K acres. Pumpen is vervelend :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() die war, is dat nou ZZ tegen Abs, en playboys waren vlak voor declaration weggegaan uit abs? vond 't nogal vaag verhaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Je hebt een provincie gemaakt. Met een username + password. Je logt gewoon in met die username en password, na een tijdje spelen (enkele dagen ofzo) vragen ze (nadat je hebt ingelogd) je pas die activation code. Dus gewoon inloggen met je username en password en lekker spelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Nope
![]() Ik ben KLA Alliance Leader... maar we zaten nog te knokken tegen een Absalom KD oO (geen grudge ofzo;p) Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Dat is het denk ik wel op dit moment, nog geen diplomatieke oplossing so far. ZZ/Tivoli zijn iig ver uit de top50 gevallen, dojo weet ik niet uit m'n hoofd, maar vermoedelijk ook.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() we zullen op Temple wel keer lezen hoe 't afloopt ![]() onze whore age gaat iig wel redelijk goed, we zitten in t20 en groeien fijn verder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh, en netjes, keep it up!
||
![]() |
Jammer genoeg wel
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() plus hebben we deze age een heel gemotiveerde crew ![]() mensen die zelf een hit op zich krijgen of niet zo'n goede targets kunnnen vinden mogen met de explore pool bijhouden. maar als er serieus iemand zou achterblijven en niet z'n best doen, dan zou die bij ons een grote laars tegen z'n achterste voelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
1.5k acres en dan 18k def specs zonder enige offence.. zo verkloot je 't spel imo ![]()
||
![]() |
Citaat:
heheh, vergeet het maar gewoon ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Suicidende dwarves aan het begin van de age waren een stuk irritanter.
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah, ik moet wat beter targets picken.. net iemand aangevallen met iets meer offence als mij, en hebben zelfde defence.. niet echt slim ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien was Blake lichtelijk bezopen toen 'ie de provs moest aanklikken die 'ie moest deleten ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hun KD nog nooit aangevallen, en heb hem nooit reden gegeven om zo gemeen te doen. Dus ben zonet gestopt met spelen. Ik geef me provje aan de vorige eigenaar. Ik ben trouwens nog steeds #1 Undead. Maar heb geen controle meer over het spel. Ik speel om de #1 van iedereen te worden, en dat lukt niet als die faggot me blijft bottomfeeden. Komt waarschijnlijk omdat ik de enige top-10 province ben met wie hij geen NAP heeft. En die wilden ze ook niet, meerdere keren al gevraagt. Anyway, ik heb wat dingen geleert deze age, volgende keer dat ik speel heb ik een veel hogere kans om te winnen. "it's just a game" nou zo voelt het dus niet.. heb ruim 7000 minuten al gespeelt deze age. Waarom vertel ik dat hier? Geen idee, maar ik moest het ff kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
Als je de goeie mensen kent in de wereld, kan je een heel eind komen. Mis je die contacten, dan kan je nog zo goed zijn maar dan houdt je het nooit vol in de top. Dat is mijn ervaring.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|