![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zeker als het om de profielkeuze gaat, die keuze moet je zelf maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alvast bedankt allemaal! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn verschillende profielen, maar welk profiel je gedaan hebt, geeft geen waardeoordeel over hoe intelligent je bent. Een VWO-diploma is een vwo diploma. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het eerder lachwekkend te noemen dat jij stelt dat enig talent is vereist om vakken als duits, frans en geschiedenis te leren. Als je nu dyslectisch bent, ok, maar voor vrijwel iedere andere NT-leerling is CM makkelijker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het niceau wat op school bereikt word laat echter wel erg te wensen over ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
cm heeft juist zpon belachelijk laag niveau omdat er weinig meer aan literatuur word gedaan en eht enkel om een taal beetje leren gaat |
![]() |
||
Citaat:
![]() over de discussie of NT moeilijker is of niet ga ik het niet hebben: het zou best zo kunnen zijn. maar het feit dat jij je argumenten wil ondersteunen met de BNN IQ-test vind ik toch wel lachwekkend. @professor2: Ik heb nog gewoon duitse, franse, engelse en nederlandse literatuur gehad op school ![]()
||
![]() |
Citaat:
want in dat deel moet de intellectuele uitdaging zitten in principe voor de rest is het uit je hoofd leren |
![]() |
||
Citaat:
Een VWO-diploma is niet alleen een VWO-diploma. Het maakt wel degelijk uit welk profiel je hebt gehad en welke vakken je in de vrije ruimte hebt geplaatst. Zeker omdat een behoorlijk aantal studies bepaalde vakken vereist voor aanvang en bepaalde vakken gewenst vindt. Het gewenst vinden van sommige vakken door een bepaalde studie betekent meestal dat voorkennis nodig is van dat vak. Het kan je behoorlijk opbreken wanneer je dat niet hebt.
|||
Citaat:
![]() ik had dus toch de zin Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (helemaal met je eens)! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Je hebt geen talent nodig om talen te leren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar waarschijnlijk had je het over VWO. Bij mij op school is ook daar geen duidelijk verband te zien tussen fa1 in het gemeenschappelijk deel en het profiel wat de leerling gekozen heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Schrijven kan hij trouwens nog steeds niet, als ik een gewone Nederlandse brief van hem zie schrik ik me telkens kapot. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
+ cijfers NT op algemene deel ? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En als het makkelijk is, is dat toch alleen maar een voordeel? Ik heb juist een profiel gekozen die me makkelijk leek)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Klasje van BuZa Verwijderd | 4 | 28-11-2016 17:15 | |
Studeren |
Welk profiel moet ik kiezen? faithfully | 5 | 17-02-2011 12:36 | |