Oud 25-01-2005, 13:41
someone17
someone17 is offline
vragen jullie je ooit wel eens af wat of de jongen waar jij nu bent voor je allemaal met zijn meid heeft gedaan? ik heb nu ook een tijdje verkering met een super jongen, maar als ik daar aan denk knap ik gelijk helemaal af. toch denk ik daar best wel vaak aan. hij heeft ooit "per ongeluk" laten ontglippen dat hij een triootje had gedaan waar ik dus best wel van schrok. wel denk ik dat het beter is dat ik er zo min mogelijk vanaf weet. weet niet hoe heftig het voor mij was, maar moet er ook echt niet aan denken.
Oud 25-01-2005, 13:51
Verwijderd
Het gaat toch om jou om hem? En niet om hij en allemaal vorige vriendinnetje of niet vriendinnetjes waar hij weet ik veel wat mee gedaan heeft?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:59
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
pff daar moet je je echt niet mee bezighouden.
Iedereen heeft een verleden en hij heeft nu iets met jou.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:08
Vlinderr
Vlinderr is offline
Je moet je er ind niet mee bezig houden, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd...
Als je er echt mee zit, zou ik er met hem over gaan praten. Alleen wat hij vroeger gedaan heeft is niks meer aan te doen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:14
sgaapje
sgaapje is offline
Niet te veel mee bezig zijn, hij is nu bij jou.
Maar kan me goed voorstellen dat je nieuwsgierig bent, was ik ook. Maar hij heeft me uit zichzelf op een gegeven moment wel verteld wat hij wel en niet heeft gedaan (zonder details natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ach, je bedenkt het je wel eens en je probeert het je wel eens voor te stellen (waarbij je toch geen reeel beeld krijgt). Ik weet dat wat ik moet weten en dat vind ik genoeg. Zelf heb ik er geen problemen mee, dat is toch iets van voor mij, dus waarom zou ik me daar dan nu druk om gaan maken?
Oud 25-01-2005, 14:47
Jannekus
Jannekus is offline
Het maakt mij dus echt niet uit wat mijn vriend (die ik op dit moment niet heb) allemaal gedaan heeft op gebied van seks. Oke wel als hij er de hele tijd over zou praten ofzo. Maar het is toch allemaal voor mij gebeurd dan. En het is wel handig als iemand een beetje ervaring heeft toch .. (dat vind ik dan, voor iemand van mijn leeftijd)
Oud 25-01-2005, 15:10
gurl19
gurl19 is offline
ik wil het altijd graag weten. Ik ben erg nieuwsgierig! en als hij het dan eindelijk verteld, vind ik het wel minder om tehoren, en ben ik soms bang dak voor die exen onder doe! Maja.. kbegin dr zelf altijd over
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:17
stout!
stout! is offline
Het verleden bestaat niet meer, ik weet dat mijn streken ook geen invloed hebben op hoe we nu naast elkaar in bed liggen en het gevoel dat ik daarbij heb.

Maar ik weet wel dat mijn vriendje een ONS heeft gehad met een goede vriendin van mij, een hele tijd geleden. Daar maak ik weleens een terloopse opmerking over maar eigenlijk kan ik me er niet zoveel bij voorstellen.

Ik hoop dat hij het leuk heeft gehad voor mij, maar ik hoop dat hij het met mij nog net even leuker heeft .
Oud 25-01-2005, 16:02
Verwijderd
Hoe en wat hij heeft gedaan zou me echt niets kunnen schelen (trio's, mannen, vrouwen ... zulke dingen). De kwantiteit misschien wel, maar dan ook pas als het echt heel erg veel is geweest ('half Nederland'). Je kunt niet overal jaloers om zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Maak het jezelf niet te moeilijk, en hou het simpel. Je kan er uren over gaan lopen piekeren, maar dat verleden van hem verander je toch niet meer, komt nog eens bij dat hij nu van JOU is. Je kan denken wat je wilt, maar een reële voorstelling van wat hij voor jou heeft uitgespookt kan je toch niet maken.. en waarom zou je dat überhaupt willen? Het verleden heeft hem gemaakt tot wie hij nu is (incl. de nodige exvriendinnetjes/wilde nachten), misschien heeft het hem tot een bepaalt inzicht gebracht, weet hij beter wat hij wil/juist niet, en hij heeft de nodige ervaring al.. hoewel ik onervaren stiekem toch leuker vind haha, maar dat terzijde

Geniet er gewoon van, inplaats van je druk te lopen maken!
Oud 25-01-2005, 16:32
AngelLena
AngelLena is offline
Ik kan me er nooit druk om maken eigenlijk... Alsof ik zelf nooit wat heb uitgespookt Nee, heb ik echt nooit mee kunnen zitten.
Oud 25-01-2005, 16:57
Yummie
Yummie is offline
Mm ik snap niet dat 't zoveel personen niet uitmaakt wat hun partner in 't verleden gedaan hebben.. maarja 't ligt er natuurlijk maar net aan hoe je over sex enzo denkt en hoe je er mee omgaat. Toch ben ik zelf wel blij dat mn vriend nog maagd was toen hij wat met mij kreeg
Oud 26-01-2005, 09:59
Guinevere
Guinevere is offline
Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar zijn seksverleden en vraag dan altijd maar raak. Als hij er niks over kwijt wil dan hoor ik dat snel genoeg. Maar hij vindt het niet erg om er over te vertellen en vraagt mij vaak ook dingen.

Als ik nou te horen zou krijgen dat een van zijn exen echt een godin in bed was, dan zou ik dat niet leuk vinden, nee. Maar tot zover ik weet kom ik op alle fronten beter uit de bus...
Hello zelfvertrouwen!

En hij ook bij mij. Dus we zitten vaak gewoon ontzettend te slijmen bij elkaar. Jij masseert zo lekker... Dat heb ik echt gemist bij haar. Of: Gelukkig heb jíj wel altijd zin. Dat soort dingen.
Oud 26-01-2005, 12:04
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
jawel maar ik knap er niet op af
ik denk altijd maar: hoe meer ervaring hoe beter
Oud 26-01-2005, 12:18
zeep007
zeep007 is offline
aangezien mijn vriend 2 jaar met mijn beste vriendin geneukt heeft , denk ik er wel vaak over na. Niet dat ik dat wil, maar sommige dingen wist ik dus al, ( tot in detail) Af en toe komt dat weer helemaal naar boven en ben ik wel ff down.

Maar ja, gewoon accepteren die handel en snel weer aan de toekomst denken!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 12:45
bassgirl
bassgirl is offline
nou van mn huidige vriend weet ik t wel zo ongeveer en vind ik nietzo erg, maar bij mn ex wist ik gewoon dattie er honderden gehad had, ja dat vond ik gewoon zo'n ranzige gedachte maar ik denk dat je er gewoon niet teveel bij na moet denken
Oud 26-01-2005, 13:00
Nona
Nona is offline
Het bepaald niet mijn leven, maar uit interesse heb ik het gewoon gevraagd. Ik kan er niet mee zitten.
Oud 26-01-2005, 13:20
waves
waves is offline
dat heb ik hem inderdaad gevraagd, omdat ik zelf nooit nix had uitgespookt om het zo maar te zeggen. Ik wilde van hem weten hoever hij hier in stond.

Bij mijn ex was t makkelijk; ik was zijn eerste vriendinnetje
Oud 26-01-2005, 16:57
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 25-01-2005 @ 14:59 :
pff daar moet je je echt niet mee bezighouden.
Iedereen heeft een verleden en hij heeft nu iets met jou.
Oud 26-01-2005, 18:31
olsen
olsen is offline
Komt allemaal neer op jaloezie en zelfvertrouwen.

Postrelationele jaloezie slaat nergens op. Hij/zij doet het immers nu met jou. Op het verleden kun je niet jaloers zijn.

Zelfvertrouwen heb je, of je moet eraan werken.
Oud 26-01-2005, 18:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Toen ik hoorde hoeveel meiden hij vóór mij al heeft gehad, moest ik wel even slikken. Maar andersom was dat precies hetzelfde.

Gelukkig hebben we beiden geen echt serieuze relaties gehad voordat we elkaar ontmoetten, dus ik denk maar gewoon: met mij is het seksueel gezien toch beter, want wij houden van elkaar.

Je kunt wel altijd aanpappen met kroegchicks en dronken gasten en daar dan mee het bed in duiken, en dat is vast ook wel lekker en spannend voor een keer, maar het is toch fijner als je elkaars plekjes kent en vertrouwd met elkaar bent, en dat ben je niet tijdens een one night stand.

Bovendien; het verleden is niet voor niets het verleden, en als het echt allemaal zo geweldig was wat hij met zijn ex(en) deed, zou daar geen einde aan zijn gekomen en zou hij nu niet met jou in bed liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:11
Warsocket
Warsocket is offline
je zit jezelf op te fokken voor niks
dus daar aan denken en je er dan aan ergeren is gewoon verspilde energie
Oud 26-01-2005, 20:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 26-01-2005 @ 20:11 :
je zit jezelf op te fokken voor niks
dus daar aan denken en je er dan aan ergeren is gewoon verspilde energie
Ja OK, maar wat heeft ze daaraan als ze die gevoelens en onzekerheden niet weg kan stoppen en het haar besig blijft houden?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:05
Anaïs
Anaïs is offline
Ik heb een verleden, mijn vriend niet. Relatie gehad met iemand die hij ook kende van school. Soms denkt hij daar wel aan en vindt hij het een beetje raar. 'k Begrijp het wel, maar we hebben er geen problemen over. Als hij er iets over wil weten, dan vraagt hij het gewoon, anders komt dat gewoon niet ter sprake.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:16
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 26-01-2005 @ 21:44 :
Ja OK, maar wat heeft ze daaraan als ze die gevoelens en onzekerheden niet weg kan stoppen en het haar besig blijft houden?
ze zegt zelf dat als ze er aan gaat denken en dat dat averechts werkt
dus simpele oplossing er niet aan denken
Oud 26-01-2005, 21:47
Verwijderd
Mijn ex was nog maagd toen ie iets met mij kreeg, maar ik zou het eigenlijk best vervelend vinden als ik een vriend zou krijgen die wel ervaring heeft (ook al heb ik dat ook)
Dan ga ik me afvragen of ik beter of slechter ben of minder mooi blablabla. Schiet je allemaal niks mee op, dat klopt, want gebeurt is gebeurt, is het verleden, maar ik ken mezelf.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:58
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Ja, ik kan daar ook erg mee zitten. Vooral als het exvriendjes waren die niet oprecht of "goed" voor haar waren.
Als ze een lang en losbandig verleden heeft, vind ik dat ook erg moeilijk. Het is geen jaloezie en ook geen gebrek aan zelfvertrouwen, maar wat het wel is weet ik niet.

Eerder een soort teleurstelling dat ik (vrij- ) "netjes" ben geweest en niet achter mn pik ben aangelopen terwijl zij zich wel "gedachteloos" heeft verlustigt.

Maar toch wil ik het altijd weten omdat ik vind dat er in een relatie behalve eerlijkheid, ook duidelijkheid moet zijn. Je wilt je partner kunnen vertrouwen en niet te hoeven twijfelen aan bijvoorbeeld de kans op SOA en HIV.

Je hoeft misschien niet alles te weten, maar je kunt wel vragen of hij het altijd veilig heeft gedaan. Maar dat is vaak moeilijk na te gaan. In voorvocht zit vaak zaad en kan dus SOA (! en zwangerschap!) overbrengen. Ook omdat hij misschien partners heeft gehad die het niet zo nauw namen met SOA.
Je kunt je ook allebei op SOA en HIV laten testen, dan ben je helemaal zeker.

succes.
Oud 28-01-2005, 11:11
Verwijderd
Kan me vrij weinig schelen, eigenlijk. Ik bedoel - als hij iets al wel eerder met anderen heeft gedaan, dan heb ik daar lekker voordeel van. En als ik in iets de eerste voor hem ben, dan ben ik dus lekker de eerste en enige op dat gebied.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 12:32
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Zo gauw ik het me afvraag, vraag ik het hem ook gewoon. Ik vind het wel leuk om te weten eigenlijk, en ik heb er helemaal geen problemen mee. Je kan niet altijd de eerste zijn

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten