@ scrooping~paper: das een geweldig compliment

bedankt!
@hamer&sikkel: Ik moet je zeggen dat ik niet weet wat Bauhaus is. Ik heb ook geen voorstudies gedaan, ik heb een spiegel neergezet en getekend wat ik zag. Het was niet mijn bedoeling dat het een exacte kopie van mezelf zou worden, maar gewoon kenmerken van mezelf die er voor mij uitsprongen (ogen, vorm gezicht, haar).
En de tekst heb ik er later bij bedacht, ten eerste omdat Are You Experienced een van de geweldige nummers van Jimi Hendrix is, en ten tweede omdat ik die woorden gewoon magisch vind klinken

. En ik vond het ook geinig om in de haren mijn eigen naam te verwerken, Nelleke.
Normaalgesproken schilder ik meer dan dat ik teken, maar ik vind toch echt dat ik moet oefenen, aangezien ik sinds mijn 10e ofzo de (ijle?) droom heb om naar de kunstacademie te gaan (of het iig te proberen)
@Ieke: Het klopt dat het oor totaal niet afgewerkt is of ook maar klopt, maar ik dacht van: ik kan het ook gewoon hier bij laten, omdat er belangrijkere dingen aan je gezicht zitten dan een oor. Tenminste dat oor is niet bepaald kenmerken voor mij, hoogstens dat ik altijd 2 verschillende oorbellen draag, maar verder niet.