Ik vertelde net een vriendin van me dat ik de laatste tijd best vaak last had van m'n pols, en dat ik gigantisch veel op de computer zit, het meeste voor schoolwerk.
Zij zei dus meteen dat ik daar mee oppassen moet en dat dat een beginvorm/een van de, is van RSI.
Ik zit nu dus met mn linkerhand te muizen, omdat ik aan mn rechter, aan de rechterkant een doffe irritant pijn heb.
Ik zit per dag voor ongeveer 4 lessen in het computerlokaal, en minder kan echt niet, anders haal ik die vakken niet, het is allemaal computer werk. ( En ik moet dus vanavond en morgenavond nog minstens 4/5 uur zitten typen!)
De stoelen in onze lokalen zijn redelijk, maar de bureau's etc. zijn alles behalve comfortabel.
Ik heb nou dus wat info opgezocht op het net, en heb ook dit forum al een beetje doorzocht naar info over RSI. Maar moet ik echt nou al naar mijn dokter gaan en haar dit uitleggen? Ik vind het zelf namelijk een beetje overdreven om meteen naar de doc te rennen en aan RSI te denken, maar een aantal sites die ik vond zeiden dus dat je zo gauw mogelijk naar de dokter moet...
Voor degenen die hier ervaringen mee hebben, hoe begon het bij jullie, en ik moet ik asap een afspraak maken of valt dat nog wel mee?
Dankje